Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prośba o sprawdzenie logów dynamicznych AFN


andrzejmostowski

Rekomendowane odpowiedzi

Moje pierwsze logi mam nadzieje że wszystko zrobiłem jak trzeba

samochód to audi a4 b5 lift silnik 1,9 tdi AFN 110ps

aktualnie vag niewykrywa żadnych błędów silnika lecz czyściłem geo turbiny dlatego chciałbym skontrolować czy wszystko ok, bo wydaje mi sie że kiedys auto miało jakby lepszy moment obrotowy teraz jest jakby słabsze i wcześniej wkręcało sie na obrotach do końca teraz tak przy 4,5 jakby cos dusiło niechce dalej sie wkręcić niż 4,5 tys obr

http://vaglog.pl/log_194298.html

Edytowane przez andrzejmostowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pierwszy rzut oka turbina ok, ale log jest zdecydowanie za krótki aby w 100% ocenić. Rozwaliłeś mnie pisząc że tdi wkręca się tylko do 4500obr/min:)) Tdi nie powinno się kręcić powyżej 4300 a w ogóle na seryjnym programie i tak moc/moment kończy się poniżej 4000 obr/min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobie komplet logów na weekend i wstawie. stat 000, 001, 004 dyn 000,001,003,004,008,010,011 bs 000, 004, 011 i wtedy ocenicie.

Ogólnie nigdy go tak niewkręcam :) tylko do robienia logów to na 3 od 30km/h do 4,5 tys,

Ogólnie log jest krótki ponieważ tyle właśnie trwało złapanie maksymalnych obrotów i dałem stop.

Turbina była strasznie brudna geometria cała była zacięta ale wyczyściłem i auto odzyskało moc, wirnik niemiał luzów ani poprzecznych ani posłużnych, lecz jakby kręcił się z małym oporem. Jak czyściłem u mojej mamy turbine to miała większy luz ale kręciła się bardzo luźno jak zakręciłem wirnikiem to kręcił się przez dłuższy czas a u mnie sie szybciej zatrzymuje. Może łożyska już lekko przytarte?

Auto chodzi bardzo dobrze lecz niekiedy jakby miał spadki mocy no i kiedyś auto było zrywniejsze prękość maksymalna była większa dlatego chciałem skontrolować czy wszystko ok.

Edytowane przez andrzejmostowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli turbina była bardzo brudna to jest zły znak. Albo wtryski padnięte albo turbo puszcza olej, normalnie turbina nie będzie aż tak zasyfiona. Logi jak masz możliwość rób na 4b 1400-4200 RPM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...