Skocz do zawartości

andrzejmostowski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O andrzejmostowski

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia andrzejmostowski

0

Reputacja

  1. zrobie komplet logów na weekend i wstawie. stat 000, 001, 004 dyn 000,001,003,004,008,010,011 bs 000, 004, 011 i wtedy ocenicie. Ogólnie nigdy go tak niewkręcam tylko do robienia logów to na 3 od 30km/h do 4,5 tys, Ogólnie log jest krótki ponieważ tyle właśnie trwało złapanie maksymalnych obrotów i dałem stop. Turbina była strasznie brudna geometria cała była zacięta ale wyczyściłem i auto odzyskało moc, wirnik niemiał luzów ani poprzecznych ani posłużnych, lecz jakby kręcił się z małym oporem. Jak czyściłem u mojej mamy turbine to miała większy luz ale kręciła się bardzo luźno jak zakręciłem wirnikiem to kręcił się przez dłuższy czas a u mnie sie szybciej zatrzymuje. Może łożyska już lekko przytarte? Auto chodzi bardzo dobrze lecz niekiedy jakby miał spadki mocy no i kiedyś auto było zrywniejsze prękość maksymalna była większa dlatego chciałem skontrolować czy wszystko ok.
  2. Moje pierwsze logi mam nadzieje że wszystko zrobiłem jak trzeba samochód to audi a4 b5 lift silnik 1,9 tdi AFN 110ps aktualnie vag niewykrywa żadnych błędów silnika lecz czyściłem geo turbiny dlatego chciałbym skontrolować czy wszystko ok, bo wydaje mi sie że kiedys auto miało jakby lepszy moment obrotowy teraz jest jakby słabsze i wcześniej wkręcało sie na obrotach do końca teraz tak przy 4,5 jakby cos dusiło niechce dalej sie wkręcić niż 4,5 tys obr http://vaglog.pl/log_194298.html
  3. temat do zamknięcia pasują tylko poliftowe do polifta chyba że cały zestaw to wtedy tak amory + sprężyny + poduszka górna sprężyny. ponieważ właśnie ta górna poduszka sie rózni w polifice.
  4. koledzy handlujący częściami pomórzcie sprzedają się wogóle te drogie amory do b5 lift czy wszystcy zakładają od zwykłej b5?? pasuje to wkońcu czy nie w przyszłym tyg musze zrobić zawieche z tyłu a niebede płacił 200zł drożej prędzej kupie do mojego polifta przedliftowe górne mocowania+ amory od zwykłej b5 jeszcze raz pomocy
  5. Także interesuje mnie odpowiedź na to pytanie mam sedana polifta dziękuję z góry za pomoc
  6. mam coś podobnego takie ćwierkanie najbardziej od 1000 do 1500 obr tyle że u mnie nasila się jak jest ciepło i jak wyłącze klime to ustaje wydaje mi się że to elektromagnes klimy coś niedolega idealnie
  7. a jaką manetkę kupić do polifta 4 pin czy 6 ?? i jeszcze jakąś wiązkę potrzeba był bym wdzięczny gdyby ktoś dodał link do aukcji z allegro z góry dziękuję
  8. witam jestem posiadaczem audi a4 1,9tdi afn 1999r lift, licznik bez fis. Chciałbym zamontować do niego tempomat, na co zwrócić uwagę aby nie kupić niepasujących części i w jakiej cenie mogę je dostać. I ostatnie pytanie czy z przed lifta manetki pasują do mojego?? Dziękuję bardzo za odpowiedzi
  9. mi ciężko odpalał i gasł niestety jak pompa paliwa była do regeneracji okazało się że tłoko rozdzielacz już pozacierany dodam że auto normalnie przyspieszało nie kopciło po prostu ciężko paliło i gasło przy zmianie biegów lub przy wyrzuceniu na luz. Po naprawie niema mowy żeby obroty spadły poniżej wolnych
  10. dzięki kowi87 dużo mi pomogłeś w wyborze radia też właśnie tak myślałem że navigation to już przeżytek. a jakie głośniczki w seryjne miejsca 13cm polecacie może ma ktoś jakieś godne polecenie zamontowane u siebie?? tak jak pisałem wcześniej nie bardzo chce mi się kombinować przerabiać jeszcze coś nie wyjdzie nie oczekuje nie wiadomo czego byle nie charczało, grało lepiej niż gra. Pozdrawiam
  11. auto to audi a4 b5 lift. Właśnie interesuje mnie taka stacja multimedialna wydaje mi się że fajnie by to na konsoli wyglądało tak nowocześniej. Zobaczę u Kowi87 Co do głośników to tak jak pisałem nie chciał był dużo kombinować. Jakie są ,,dobre" 13cm mimo tego że będą kosztowne ?? Słyszałem o 16 ale docinać bawić się z płytami mdf, do tego niby jeszcze jakie uchwyty w tapicerce trzeba łamać, a jakoś żal mi samemu zaczepów łamać. Oczywiście drzwi wygłuszę bo to podstawa aby tapicerka nie trzeszczała.
  12. Witam jak w temacie obecnie posiadam radio org audi symphony, niestety pod 2 latach posiadania audi zaczęło mi się nudzić. Najbardziej denerwuje mnie brak mp3. Słyszałem o emulatorach zmieniarki które czytają mp3 lecz nie za bardzo mnie to interesuje, widziałem że ludzie z forum montują do siebie audi navigation plus (bardzo podoba mi się te radio fajnie wygląda konsola taka nowocześniejsza) lecz navigation ,,także nie odtwarza mp3- z tego co wyczytałem w necie" i ciężko jest wgrać polskie mapy. Dlatego też navigation plus nie wiem czy jest dobrym wyborem. Widziałem też na forum u kogoś radio innej marki niż audi tylko no właśnie tu potrzebuję pomocy. Jakie radio nie oryginalne pasuje po konsole 2 din?? Najbardziej chciałbym znaleźć takie radio nie oryginalne które najładniej komponowało by się z konsolą i miało mp3 najlepiej dvd. Jak wygląda podłączenie takiego nie oryginalnego radia ( mam seryjne 6 głośników +sub) czy trzeba coś przerabiać aby takie głośniki pod radio podłączyć ?? Czy da się wymontować org symphony bez kluczyków?? próbowałem wycinać paski z karty do budki telefonicznej lecz i tak nie wyciągnąłem. Myślę też nad głośnikami przednimi bo coś charczą jak da się głośniej. Jakie polecacie chciałbym takie żeby pasowały seryjnie bez przeróbek, bez przerabiania tapicerki drzwi itp. Nie oczekuje nie wiadomo czego tylko żeby nie charczały, do tego mam zamiar przy okazji wygłuszyć drzwi. Trochę się rozpisałem ale przynajmniej wiadomo o co chodzi :-D Pozdrawiam wszystkich posiadaczy a4
  13. Rozrząd robiłem przy 180 000 niedługo znów się szykuje wymiana. Oczywiście olej jeszcze wymieniałem chyba z 5 razy castrol diesel 5w40. Zdjęć wrzucę więcej ale jak umyje bo narazie całe z błota i soli a to jedno akurat znalazłem na kompie. No i teraz nie stoi na felgach tylko zimóweczki z oryginalnymi kołpaczkami hehe A co do zawieszenia mówią że szybko się wybija a ja moje wymieniałem przy 220 000km. Po przejechaniu 60 000 km w przewadze po polskich drogach i nie wiadomo ile jeszcze zrobił poprzedni właściciel w Niemczech Ogólnie fajnie jeździ mi się moją A4, tak sobie nieraz myślę na jakie inne auto by ją zmienić to żadne nie przychodzi mi do głowy (szukałem DIESLA starszej generacji nie pompowtrysk z możliwie najmłodszego rocznika)
  14. tak wyglądała zaraz po przywiezieniu z Niemiec. Kupiłem ją od pierwszego właściciela. Gdy kupiłem miała przebieg 160 000km być może podkręcony, teraz ma 250 000km jeździ bez zastrzeżeń w silniku nic nie robiłem wymieniałem tylko zawieszenie wielowahacz lemforder koszt 1500zł, gdyż stare stukało. 110 koni jak dla mnie jest bardzo żwawe lecz marzy mi się chip, nic więcej nie chce zmieniać. Pozdrawiam klubowiczów Andrzej proszę oto więcej fotek:
  15. jestem nowy na forum moje auto to audi a4 1,9 tdi 110km wersja b5 po lifcie rejestruje sie ponieważ chce założyć do niej tempomat mam już manetki teraz musze poczytac co dalej [mod]*proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich[/mod]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...