Jump to content

maciucha512

Pasjonat
  • Posts

    506
  • Joined

  • Last visited

About maciucha512

Informacje

  • First name
    Maciej
  • Location
    Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1996
  • Engine
    1.9 TDI
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

maciucha512's Achievements

1

Reputation

  1. I tak nie uwierzysz: Wstawiłem MS (sam) 5 lat temu i około 80 kkm, to ten pory wymieniłem: dolny prosty (pękła guma na sworzniu) oraz drążki kierownicze. Żadnych luzów na szarpakach, żadnych pukań i stukań. Od 5 lat spokój
  2. Za dużo to nie widać. Umyj porządnie i za jakiś czas zobacz.
  3. W zamku klapy bagażnika jest mikroswitch do oświetlenia bagażnika - wyciągnij, rozbierz i będzie ok. Co do oświetlenia tablicy to wykręć lampki i zobacz czy nie są skorodowane (możliwe, że ich tam już nie ma).
  4. AFN do końca '97 nie obsługują 11 BS ('97 albo '98). Turbo ma problemy ze sterowaniem. Zrób jeden prosty test: podepnij podciśnienie z vacum bezpośrednio pod gruszkę i zrób loga 011 max do 2500 obr. Są dwie możliwości: 1) Nie będzie lepszego wstawania turbo, albo będzie niewielka poprawa - turbo na stół - źle złożone turbo/vnt, ktoś majstrował przy skoku gruchy, albo nowe kierownice wymagają innego skoku gruszki. 2) Turbo wstanie szybko i od razu przekroczy zadane wartości - problemy z podciśnieniem - węże, N75, vacum itp. Jak kolega jest zmęczony cyrkiem z turbo, to niech kupi używkę w dobrym stanie - koło 300 plnów.
  5. Może pianka rozpuściła gąbki na klapach?
  6. Logi w trybie awaryjnym - do powtórki.
  7. Wejdź w kody klimatornika i zobacz jakie błędy pokazuje. Temperatura na FIS wariuje czasem?
  8. A to nie jest tak, że po 97 vag zmienił zbiorniczek i sygnalizację? W AFN 96 brak płynu zwiera, w późniejszych rozwiera. Na próbę wypnij wtyczkę z zbiorniczka, zewrzyj piny i zobacz co będzie.
  9. Jak immo to podczas zgaśnięcia powinna zapalić się kontrolka immo. Albo wymontował albo nie - możesz rozebrać obudowę kierownicy i przy stacyjce jest wtyczka immo - wyczyścić, dogiąć piny. Z katalizatora nie będzie błędów. A do poprawnej diagnostyki potrzebne są logi. Zakup kabel i zrób sam albo poproś kogoś z okolicy o pomoc.
  10. Potwierdzam. Albo stoi albo na pełnej.
  11. Jest dobrze. Śnieżynka nie zapala się? Czy po prostu klima nie chłodzi?
  12. U mnie podczas deszczu kapie ze słupka po prawej stronie na wysokości słonecznika. Nie zabrałem się za to. Podejrzewam, że jakiś dziurek przy szybie się zrobił. Dywanik od strony słupka?
  13. Zacznij od pompki. Sprawdź czy daje ciśnienie/podciśnienie. Długo pracuje po otwarciu/zamknięciu? Jak daje ciśnienie trzeba po kolei ściągać boczki o zaślepiać przewody do zamków - któryś może być nie szczelny. Nie daje ciśnienia - wirnik zużyty.
  14. Musicie pamiętać, że nie jest to certyfikowany woltomierz i nie ma co oczekiwać, że będzie super dokładnie wskazywał wartość - chociaż fakt, że czasami drażni. Trochę jakbyśmy oczekiwali, że wskaźnik poziomu paliwa będzie działał z dokładnością do 1 litra.
  15. Ale już jeździ? Podłącz pod kompa i sprawdź błędy. Zgasł podczas jazdy czy podczas np. zmiany biegów jak gaz puściłeś?
×
×
  • Create New...