maciucha512

Pasjonat
  • Zawartość

    466
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O maciucha512

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Maciej
    • Lokalizacja
      Warszawa

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      1996
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON
    1. Intercars, zadzwoń i zapytaj. Dokładnie tak jest u mnie. 48 to temperatura z czujnika przy zderzaku.
    2. Jak nie widzisz wycieków, a płynu nie ubywa, to pozostaje umyć silnik z rozlanego przy wymianie płynu
    3. Który kanał? Możesz spryskać wtyczkę czujnika wd 40. Mnie to wygląda na termostat Zrób tak: złapie 70-80 stopni gaś wóz, biegiem pod maskę i macaj przewody od chłodnicy (albo samą chłodnicę). Nie. Wzrostu spalania upatrywałbym w niedogrzanym wozie.
    4. Obejrzyj dokładnie wszystkie opaski na części dolotowej. Popatrz czy nie ma dziur w gumowych wężach. Szukaj pocenia się olejem itp, patrz też na intercooler: olej + brud. Weź coś do psikania, nawet płyn do mycia szyb, spryskaj połączenia na dolocie na odpalonym wozie i szukaj pojawiających się bąbelków.
    5. Ściągnij pompką/strzykawką z 1-2 litry paliwa podpinając się pomiędzy filtrem a pompą wtryskową. Pewnie po wymianie filtra paliwa tego nie zrobiłeś?
    6. To co na FISie to kanał 55 Kupiłem nowy za bagatela 30 plnów i śmiga.
    7. Czujnik temp ze zderzaka i ten, który jest pod filtrem G89 razem "pracują" na temperaturę, którą widzimy na FISie, a ta temp steruje pracą klimy. Do wymiany G89 wystarczy ściągnąć schowek pasażera i wsunąć rękę. Tak. Poszukaj na klimatroniku kanału z temperaturą z tego czujnika (u mnie 58) i popatrz co się z nią dzieje.
    8. Jak się już bawisz i póki co nie ma minusowych temperatur: zalej układ wodą demi, pojeździj z 15-20 km i zlej. Powtórz aż woda spuszczana będzie miała zadowalający kolor. Potem G12.
    9. Klima jest? Odpływ wody pod schowkiem pasażera drożny? Mowa o gąbce w podłodze? I najważniejsze: nie ma w wozie delikatnie słodkawego zapachu glikolu?
    10. Febiego tylko końcówki drążka kierowniczego, a końcówki od MS sprawdzone - padają częściej niż reszta
    11. Ściągacz do wycieraczek/łożysk - w zasadzie w każdym sklepie moto czy markecie budowlanym dostępny.
    12. Chłopy, dorzucę jeszcze moje Śmigam na MS już 4 lata i blisko 80kkm. Nie wiem jakim cudem, zaczynam myśleć, że może źle liczę, ale jednak. W sierpniu coś pukało coś waliło - czas na wahacze. Nic bardziej mylnego - końcówki drążka kierowniczego Odkąd jeżdżę na MS to już drugi komplet padł i drugi MS - teraz weszły Febiego. Nie mam pomysłu dlaczego niektórym padają tak szybko. Jakość dróg? Styl jazdy? 1BA vs. 1BE?
    13. Ha, na wszystko twierdząco: 5W30 Mobil super 3000, płukanki okazjonalnie co 2/3 wymiany, z tym, że na płukance jeżdżę 5 minut, miskę sam zdejmowałem bo lało się z uszczelki - teraz tylko się poci Mam dość zmienny styl - przeważnie miasto (70%) trasa różna: od zatłoczonych krajówek po S i A.
    14. Żarówki wsadź najzwyklejsze H7 - niewiele słabsze, a nie padają jak muchy.
    15. AFN - nalatane 330 tyś(tiaa, chyba x 3 ), PSJ i zasadzie nie bierze więcej niż 0,5 l na 10kkm, autorstrada po 140-150 km/h - jeżdżę z bańką w wozie - ~0,1 l oleju na 100km.