pawcio13022 0 Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Mam problem tego typu. Gdy silnik jest zimny i jezdze sobie po miescie to gdy stane na swiatłach to wyczuwalne w kabinie są drgania i lekkie chrobotowanie w okolicach skrzyni biegów. Jeździłem z podłączonym vagiem i zaobserwowałem że gdy są te drgania dawka paliwa skacze od 3 do 4.5. Gdy na sekunde wcisne cały gaz i obroty zejdą silnik nic nie drga i dawka jest stała 3,2. Odpięcie impulsatora skrzyni biegów nic nie zmienia. Czy to wina koła dwumasowego które wprowadza w drgania i wtedy skacze ta dawka? Na gorącym silniku tez występuje te drgania tylko rzadziej i głownie gdy go mocno przeciągam i sie zatrzymam to drży. Proszę o jakieś rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michuthebest 0 Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 dawka powinna prawdopodobnie maksymalnie skakać o 0.2 powiedzmy 3.8-4.0 ale żeby aż o 1.5 =O skrzynia do dawki nic nie ma moim zdaniem zajmij sie najpierw dawką.... a drgania sprawdź plecionkę bo ja miałem podobnie z zewnątrz igła a w środku była przerwana i buda drżało strasznie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio13022 0 Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Tylko o to chodzi że budą trzęsie gdy skacze dawka. Jeśli po przegazówce dawka jest równa to w srodku zadnych drgań nie ma. Nastawnik według mnie jest ok bo nie ma zadnych szarpniec przy przyśpieszaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 A jakie masz korekcje na wtryskiwaczach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio13022 0 Opublikowano 24 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Korekcje są w granicach zera, wtryski są ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Bez rozebrania jednoznacznej odpowiedzi nie otrzymasz ale uszkodzone koło dwumasowe może mieć wpływ na skaczącą dawkę. Taką sytuację miałem w skodzie octavi gdzie siadło koło i pojawiły sie drgania karoserii, wyczuwało się też je na kierownicy. Wówczas dawki na wtryskach skakały jak szalone ale dopiero demontaż skrzyni jednoznacznie wskazał, że jedna ze sprężyn wybiła w kole dziurę i wyciekła masa, którą zalepiła całą obudowę skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio13022 0 Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Gdy objawy się nasilą będę zmuszony zdjąć skrzynie i ewentualnie wymienić sprzęgło z kołem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek69s 0 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Gdy objawy się nasilą będę zmuszony zdjąć skrzynie i ewentualnie wymienić sprzęgło z kołem. U mnie było podobnie nie szczelny układ paliwowy ponownie naciągnięty pasek rozrządu i przestało skakać i dolne koło pasowe jak ma bicie na boki to też bedzie taki efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się