Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B5Q - problem z geometrią tylnej osi


Qpeciarz

Rekomendowane odpowiedzi

Od pewnego czasu zaczęło wyżerać opony od strony wewnętrznej, lewą mocniej i ciągnęło w prawo.

Kontrola geometrii:

koło lewe pochylenie: -1°40'

koło prawe pochylenie: -0°50'

kąt nominalny: -0°40' ±0°30'

No to zaczęło się regulowanie.

Prawe udało się zmieścić idealnie w środku.

Lewe... minimum jakie dało się osiągnąć to -1°10' i koniec możliwości regulacyjnych.

Wszystkie tuleje sprawne, wahacze proste, ława na miejscu, nie było żadnego palnięcia autem.

Gdzie problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie masz tam sprezyny?

Jak masz obnizone to ciezko bedzie sie zmiescic z negatywem z tylu.


Sprawdz tez czy nie masz uwalonej sprezyny, lubia sie lamac na samym dole, nawet nie zauwazysz jesli sie dokladniej nie przyjzysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz cały wydruk z pomiaru? Jakbyś mógł wrzucić skan, to by było pomocne.

Ja jezdze na negatywie czasem i 3* ale mi nigdzie auta ani za bardzo nie ciąga, a opony po jednym sezonie wcale nie wygladaja źle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tez zaczeło podjadać opony. Koncze wlasnie wymieniac sprezyny i jadę na geometrię. Ty dalej pracujesz we WRO czy juz u siebie w domu? Mam sprawdzonego dziadka który ogarnia geometrię na tyle w Q. Cena 70 pln :naughty: Jak coś to dzwoń to Ci dam namiary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...