turbobastard Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Hej koledzy, wymieniłem w warsztacie ostatnio ten łańcuszek za silnikiem z napinaczem. Na następny dzień coś się zaczęło dziwnego dziać, mianowicie na zimnym silniku zapala mi sie EPC, czasem już na odpaleniu już się świeci a czasem podczas jazdy przy czym często towarzyszy delikatne szarpnięcie. Mogę się zatrzymać na chwilę i zgaśnie ale zanim silnik się nie zagrzeje to zapali się znowu. Jak już się nagrzeje nie mam problemu, potem cały dzień mogę jeździć nawet jak ostygnie to to już nie wraca, chyba że by postał pół dnia co mi się rzadko zdarza. VCDS wywala błąd: 1 Fault Found:008852 - Fuel Pressure Regulator Valve (N276) P2294 - 004 - Open Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 172644 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1730 /min Load: 69.4 % Speed: 35.0 km/h Temperature: 59.0°C Temperature: 8.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 14.351 V A ostatnio dorzucił jeszcze to: 001056 - Catalyst System; Bank 1 P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 172854 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 2117 /min Load: 41.9 % Speed: 74.0 km/h Temperature: 85.0°C Temperature: 10.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 14.224 V000135 - Fuel Rail/System Pressure P0087 - 002 - Too Low - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 2 Reset counter: 255 Mileage: 172864 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1794 /min Load: 10.6 % Speed: 17.0 km/h Temperature: 54.0°C Temperature: 6.0°C Absolute Pres.: 1010.0 mbar Voltage: 14.224 V Z tym że to mogło też spowodować wywalenie katalizatora. Ale głównie wraca tenpierwszy błąd z zaworem pompy paliwowej wysokiego ciśnienia. Jakieś pomysły?
afroo. Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 (edytowane) https://www.youtube.com/watch?v=2lt1Eoru7Mw http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18726/P2294/008852 Do sprawdzenia wtyk i okablowanie N276. Edytowane 8 Grudnia 2014 przez afroo.
IroN_87 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Wywaliłeś katalizator, a sondy? na tulejkach?
turbobastard Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2014 Wiesz co, szczerze to nie wiem co z tymi sondami tak jest. Jesli chodzi o N276 to zauwazylem pekniecie na tym plastiku wiec idzie pompa do wymiany. Nie wiem czemu nie dostalem powiadomien ze cos pisaliscie w tym temacie.
IroN_87 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Która pompę chcesz wymienić bo nie rozumiem? Sent from my Lumia 820 using Tapatalk
turbobastard Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2014 Wysokiego cisnienia bo samego zaworu nie dostane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się