Jump to content
IGNORED

EPC na blacie i brak mocy na zimnym silniku


turbobastard
 Share

Recommended Posts

Hej koledzy, wymieniłem w warsztacie ostatnio ten łańcuszek za silnikiem z napinaczem. Na następny dzień coś się zaczęło dziwnego dziać, mianowicie na zimnym silniku zapala mi sie EPC, czasem już na odpaleniu już się świeci a czasem podczas jazdy przy czym często towarzyszy delikatne szarpnięcie.

Mogę się zatrzymać na chwilę i zgaśnie ale zanim silnik się nie zagrzeje to zapali się znowu. Jak już się nagrzeje nie mam problemu, potem cały dzień mogę jeździć nawet jak ostygnie to to już nie wraca, chyba że by postał pół dnia co mi się rzadko zdarza.

VCDS wywala błąd:

1 Fault Found:

008852 - Fuel Pressure Regulator Valve (N276)
P2294 - 004 - Open Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 172644 km
Time Indication: 0

Freeze Frame:
RPM: 1730 /min
Load: 69.4 %
Speed: 35.0 km/h
Temperature: 59.0°C
Temperature: 8.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 14.351 V

A ostatnio dorzucił jeszcze to:

001056 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 172854 km
Time Indication: 0

Freeze Frame:
RPM: 2117 /min
Load: 41.9 %
Speed: 74.0 km/h
Temperature: 85.0°C
Temperature: 10.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 14.224 V

000135 - Fuel Rail/System Pressure
P0087 - 002 - Too Low - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 172864 km
Time Indication: 0

Freeze Frame:
RPM: 1794 /min
Load: 10.6 %
Speed: 17.0 km/h
Temperature: 54.0°C
Temperature: 6.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 14.224 V

Z tym że to mogło też spowodować wywalenie katalizatora. Ale głównie wraca tenpierwszy błąd z zaworem pompy paliwowej wysokiego ciśnienia.

Jakieś pomysły?

Link to comment
Share on other sites

https://www.youtube.com/watch?v=2lt1Eoru7Mw

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18726/P2294/008852

Do sprawdzenia wtyk i okablowanie N276.

Edited by afroo.
Link to comment
Share on other sites

Wywaliłeś katalizator, a sondy? na tulejkach?

Link to comment
Share on other sites

Wiesz co, szczerze to nie wiem co z tymi sondami tak jest.

Jesli chodzi o N276 to zauwazylem pekniecie na tym plastiku wiec idzie pompa do wymiany.

Nie wiem czemu nie dostalem powiadomien ze cos pisaliscie w tym temacie.

Link to comment
Share on other sites

Która pompę chcesz wymienić bo nie rozumiem?

Sent from my Lumia 820 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...