pepo99 0 Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 (edited) witam prosiłbym o analizę logów. są to moje pierwsze logi także mam nadzieję że nic nie pomieszałem i jest to zrobione w miarę dobrze Logi statyczne połączyły mi się z BS. Grupa 003: http://vaglog.pl/log_196054.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_196055.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_196056.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_195989.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_195992.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_195991.html DYNAMICZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_195983.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_195984.html Dziękuję Edited December 8, 2014 by pepo99 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ciahciah 3 Posted December 17, 2014 Share Posted December 17, 2014 filtr paliwa jak stary możesz wymienić dawka jałowa i statyczny kąt może być… turbo trochę ospale wstaje i przeładowuje na wysokich obr ale tyle też może być… zrób resztę logów, szczególnie 004d Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepo99 0 Posted December 19, 2014 Author Share Posted December 19, 2014 o proszę nareszcie ktoś odpowiedział na moją prośbę . filtr paliwa jak i olej został wczoraj wymieniony. turbo było czyszczone zanim robiłem logi a nadal przeładowuje. na razie nie wchodzi w notlauf także spoko. resztę logów zrobię jutro. ciahciah dzięki za zainteresowanie kolejne logi zrobione przed chwilką. DYNAMICZNE: Grupa 004: http://vaglog.pl/log_197229.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_197230.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_197231.html Ktoś jeszcze ma jakieś opinie na temat kondycji mojego AFN-a? Wszelkie sugestie mile widziane Link to comment Share on other sites More sharing options...
goldi 8 Posted December 19, 2014 Share Posted December 19, 2014 Sprawdź dla siebie czy wężyk idacy do map sensora w ecu nie jest zaolejony też moze być powodem przeładowania i nie napisałeś czykasz kkatalizator jesli tak to wydlub ze środka zostaw puszke reszte sprzedaj Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepo99 0 Posted December 21, 2014 Author Share Posted December 21, 2014 Wydaje mi się że mam katalizator bo ja nic nie dłubałem w nim.raz się już do niego przymierzałem ale nie umiałem odkręcić śrub za katem tak więc odpuściłem. Mówisz że może być olej w tym wężyku? Jutro sprawdzę. a więc tak, wczoraj sprawdzałem ten wężyk jak i resztę węży i nie było w nich oleju. przy okazji, że miałem chwilę to wydłubałem kata. sprawa dosyć prosta ale włożyć z powrotem kata razem z kawałkiem wydechu bez kanału to jest jakaś masakra pewnie jest jakiś patent, ale ja go nie znam suma sumarum misja zakończyła się powodzeniem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ciahciah 3 Posted December 22, 2014 Share Posted December 22, 2014 (edited) w trakcie logów dynamicznych pedał gazu zawsze musi być max do dechy i logi robisz najlepiej od 1000obr, od biedy jak bardzo buczy można od 1500obr ale z takich logów już wiele ważnych parametrów się nie odczyta, jest wiele drobiazgów które warto było by poprawić by auto nabrało wigoru jak za młodych lat bo teraz jest ospałe ale tak w sumie wszystko pracuje prawidłowo, auto w pełni sprawne Edited December 22, 2014 by ciahciah Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepo99 0 Posted December 30, 2014 Author Share Posted December 30, 2014 Dzięki za info odnośnie tego gazu i obrotów będę musiał o tym pamiętać przy następnym logowaniu. A co masz dokładnie na myśli pisząc "jest wiele drobiazgów które warto było by poprawić"? no więc wczoraj wracając z trasy znowu wszedł mi samochód parę razy w tryb awaryjny. mam już po prostu tego dosyć. w kółko jedno i to samo niby auto zdrowe, a ciągle problemy z tym turbo dzisiaj podłączyłem kompa żeby zobaczyć co za błędy wyskoczyły. oto one: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 028 906 021 CE Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 00SG 0803 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 2 Faults Found: 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-00 - Open or Short to Ground 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Link to comment Share on other sites More sharing options...
goldi 8 Posted December 30, 2014 Share Posted December 30, 2014 Błąd przeplywki i przeładowania turbiny jak mozesz zrób jeszcze raz trzy logi grupy 3,8,11, i bedzie wszystko wiadomo w pierwszym poście co wrzuciles logi masz Przeładowanie turbiny dobrze że pozbyłeś się kata tylko pytanie czy lopatki w turbo już nie są zawalone sądzą Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepo99 0 Posted December 30, 2014 Author Share Posted December 30, 2014 na pewno nie są zawalone bo były czyszczone jakiś miesiąc temu. także nie wiem czemu znowu przeładowuje co do przepływki to mam winowajce, przecięty przewód na grodzi w sumie to nie na grodzi tylko na tym wybrzuszeniu gdzie jest mocowanie amorków. widocznie jak wkładałem katalizator musiałem przyhaczyć i go lekko naciąć jutro to polutuję skasuje błędy zrobię jeszcze raz logi które napisałeś i zobaczymy czy to to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now