Skocz do zawartości

pepo99

Pasjonat
  • Postów

    67
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pepo99

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Ochodze

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pepo99

0

Reputacja

  1. na pewno nie są zawalone bo były czyszczone jakiś miesiąc temu. także nie wiem czemu znowu przeładowuje co do przepływki to mam winowajce, przecięty przewód na grodzi w sumie to nie na grodzi tylko na tym wybrzuszeniu gdzie jest mocowanie amorków. widocznie jak wkładałem katalizator musiałem przyhaczyć i go lekko naciąć jutro to polutuję skasuje błędy zrobię jeszcze raz logi które napisałeś i zobaczymy czy to to.
  2. Dzięki za info odnośnie tego gazu i obrotów będę musiał o tym pamiętać przy następnym logowaniu. A co masz dokładnie na myśli pisząc "jest wiele drobiazgów które warto było by poprawić"? no więc wczoraj wracając z trasy znowu wszedł mi samochód parę razy w tryb awaryjny. mam już po prostu tego dosyć. w kółko jedno i to samo niby auto zdrowe, a ciągle problemy z tym turbo dzisiaj podłączyłem kompa żeby zobaczyć co za błędy wyskoczyły. oto one: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 028 906 021 CE Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 00SG 0803 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 2 Faults Found: 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-00 - Open or Short to Ground 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent
  3. Wydaje mi się że mam katalizator bo ja nic nie dłubałem w nim.raz się już do niego przymierzałem ale nie umiałem odkręcić śrub za katem tak więc odpuściłem. Mówisz że może być olej w tym wężyku? Jutro sprawdzę. a więc tak, wczoraj sprawdzałem ten wężyk jak i resztę węży i nie było w nich oleju. przy okazji, że miałem chwilę to wydłubałem kata. sprawa dosyć prosta ale włożyć z powrotem kata razem z kawałkiem wydechu bez kanału to jest jakaś masakra pewnie jest jakiś patent, ale ja go nie znam suma sumarum misja zakończyła się powodzeniem.
  4. o proszę nareszcie ktoś odpowiedział na moją prośbę . filtr paliwa jak i olej został wczoraj wymieniony. turbo było czyszczone zanim robiłem logi a nadal przeładowuje. na razie nie wchodzi w notlauf także spoko. resztę logów zrobię jutro. ciahciah dzięki za zainteresowanie kolejne logi zrobione przed chwilką. DYNAMICZNE: Grupa 004: http://vaglog.pl/log_197229.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_197230.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_197231.html Ktoś jeszcze ma jakieś opinie na temat kondycji mojego AFN-a? Wszelkie sugestie mile widziane
  5. witam prosiłbym o analizę logów. są to moje pierwsze logi także mam nadzieję że nic nie pomieszałem i jest to zrobione w miarę dobrze Logi statyczne połączyły mi się z BS. Grupa 003: http://vaglog.pl/log_196054.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_196055.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_196056.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_195989.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_195992.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_195991.html DYNAMICZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_195983.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_195984.html Dziękuję
  6. podłączę się pod temat czy takie sprzęgło alternatora podpasuje do mojego AFN-a z 97' http://allegro.pl/sprzeglo-alternatora-vw-audi-022903119d-oryginal-i4836125978.html
  7. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/43965-all-b5-podlaczenie-sterownika-centralnego-zamka-opis-i-zdjecia/?hl=+centralny%20+zamek
  8. spoko. miłego rezania sam to u siebie przerabiałem więc bez obaw, musi działać
  9. chodzi tylko o punkt 4 w opisie co Ci wysłałem. w tej kostce są kable od kierunkowskazów najprościej jest wziąć próbówkę i włączyć kierunkowskaz.raz lewy później prawy i przyłożyć przóbówkę.jak znajdziesz te kable to się w nie wlutowujesz i ciągniesz dwa przewody do bagażnika do pompki. w drugim linku masz opis pinów. więc te przewody co przeciągnąłeś do bagażnika wpinasz w pin 2 i 3 w kostce A
  10. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/43965-all-b5-podlaczenie-sterownika-centralnego-zamka-opis-i-zdjecia/?hl=+centralny%20+zamek znajdujesz kostkę z kablami lutujesz w odpowiednie piny kable i ciągniesz do pompki centralnego zamka w bagażniku. Tam wpinasz się w kostkę A pod pin 2 i 3. bez różnicy w jaki bo i tak migają one na raz. http://www.digakom.de/template/downloads/Pinbelegung_8L0862257.pdf
  11. ja podłączyłem właśnie przekaźnik 389 według schematu użytkownika Songoaudis i wszystko działa jak fabryka chciała no ale jak to czasem bywa nie obyło się bez ale... no więc problem mam taki że świeci mi się kontrolka air bag i nie świeci mi termometr na liczniku przedlift Dodam że wszystkie bezpieczniki ok.
  12. http://www.digakom.com/template/downloads/Pinbelegung_8D0862257.pdf w białej kostce 12 - pinowej " C " wpinasz się w pin: 1 - sygnał anteny 7 - osłona anteny a antenę możesz sobie zrobić ze zwykłego kabla antenowego co się używa w domu.
  13. ładna robota kolego widzę też Ci się podstawa trochę wygięła podczas spawania jak u mnie. ale trochę czarnego silikonu i ładnie ściągnie na śrubach. gdybym wiedział że u nas na forum taki magik jest to bym się nie pierniczył z moją flanszą tylko brał od Ciebie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...