Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AHH 1.9 - analiza logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Poniżej logi, prosiłbym o analizę. Momentami mam problemy z dynamiką jazdy. Jakby coś go przyduszało;), przez to mam wysokie spalanie w granicy 7-8l. Błędów na VAG'u nie ma.

dynamiczne:
http://vaglog.pl/log_195893.html
http://vaglog.pl/log_195891.html

statyczne
http://vaglog.pl/log_195889.html
http://vaglog.pl/log_195890.html

basic statyczne:
http://vaglog.pl/log_192512.html
http://vaglog.pl/log_192511.html
http://vaglog.pl/log_192510.html
http://vaglog.pl/log_192509.html

z góry i dziękuję

i pozdrawiam

Opublikowano

chyba kąt wtrysku na pompie jest do bani.

basic settings 00 2ga wartość od lewej powinno być chyba koło 50, a nie 12

jak tam wejdziesz to będzie tdi timming do ustawiania kąta - wybierz swój silnik i zobacz jaką wartość sugeruje vcds.

a jak ustawić kąt to jest dużo poradników.

a reszta w miare ok

logi dynamiczne - nic nie widać - dynamiczne robi sie każdą grupe osobno niestety w tych silnikach

Opublikowano

ZvPcTx.png

Witam,

idąc Twoją sugestią sprawdziłem

mam coś takiego w bs timing. jak to interpretowac? jest aż tak źle?

pozdrawiam

Opublikowano

no powinno się trzymać przy niebieskiej linii.

tylko widzę komunikat że silnik jest niewystarczająco ciepły. a to trzeba robic jak ma 90 st.

ale w sumie w poprzednich logach przy 90 st pokazuje 40.

ale najlepiej będzie jak odpalisz wykres jak silnik będzie właściwie rozgrzany, bo wtedy pokaże w widełkach odpowiednio w zależności od jakiegoś drugiego parametru

Opublikowano

no to

Opublikowano

dziękuję ;) , ogarnę to w miarę czasu:) napiszę jakie były tego efekty.

pozdrawiam


niestety u mnie pompa nie ma regulacji jak na filmie demonstracyjnym, jedynie na kole pasowym rozrządu. pompa w ahh jest inna.

Przy okazji okazało się, że rozrząd jest przesunięty o jakieś 1,5 zęba.

Wszystko wyregulowane i ustawione. kąt ustawiony prawie fabrycznie;) auto ucichło, lepiej pali,mniej kopci, i nie wywołuje nadmiernych wibracji.

pozdrawiam


DYNAMICZNE

001

003

004

008

010

011

statyczne

001

003

004

000

007

013

basic

000

003

004

011

Zrobiłem kolejne logi, tym razem prawidłowo.

Ostatnio czyściłem egr i intercooler, świeczki i filtry wymienione.

Może coś wyjdzie jeszcze do wymiany, naprawy, czyszczenia.

Proszę o analizę.

pozdrawiam

Marcin

Opublikowano

jak to rozrząd był przestawiony? to pasek rozrządu był zdejmowany i zakładany od nowa?

dawkę jałowa można by skorygować bliżej 3,0mg by auto było zrywniejsze

jak na chłodne dni w dolocie osiągnąć 44C to nie lada wyczyn :) wywal katalizator

Opublikowano

Witam! też podejrzewam u siebie w 1.9 ahh kąt wtrysku. W zimne dni trzeba dłużej kręcić, po odpaleniu mała chmurka z tyłu. Od penego czasu zaczął mi głośniej pracować. Ma ktoś może pełną wersję vaga? z tdi graph ? szukałem ale nie mogę znaleźć działającej wersji. Z góry dzięki za pomoc

Opublikowano (edytowane)

Drodzy, szukałem u siebie powodu wysokiego spalania i chyba znalazłem, oprócz kąt wtrysku, cieknie z pompy. wtf? z czego może to cieknąć? jakieś uszczelnienia są pod łapą mocującą?pęknięcie?

pozdrawiam

Marcin

Edytowane przez mskora23
Opublikowano

nic tam nie mogło pęknąć, po dokręcaj norniki i przewody wtryskowe wychodzące z pompy, śrubkę po środku i n109, przewody luzujesz i dokręcasz i taką metodą za którymś razem powinno się przestać pocić, a jak nie to wytrzyj wszytko i czy to z pompy się poci czy z łączenia nastawnik z pompą bo to drugie koszt nie duży, a jak z pompy tu sprawa się komplikuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...