mskora23 0 Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 Witam Poniżej logi, prosiłbym o analizę. Momentami mam problemy z dynamiką jazdy. Jakby coś go przyduszało;), przez to mam wysokie spalanie w granicy 7-8l. Błędów na VAG'u nie ma. dynamiczne:http://vaglog.pl/log_195893.htmlhttp://vaglog.pl/log_195891.htmlstatycznehttp://vaglog.pl/log_195889.htmlhttp://vaglog.pl/log_195890.htmlbasic statyczne:http://vaglog.pl/log_192512.htmlhttp://vaglog.pl/log_192511.htmlhttp://vaglog.pl/log_192510.htmlhttp://vaglog.pl/log_192509.html z góry i dziękuję i pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homiczek 3 Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 chyba kąt wtrysku na pompie jest do bani. basic settings 00 2ga wartość od lewej powinno być chyba koło 50, a nie 12 jak tam wejdziesz to będzie tdi timming do ustawiania kąta - wybierz swój silnik i zobacz jaką wartość sugeruje vcds. a jak ustawić kąt to jest dużo poradników. a reszta w miare ok logi dynamiczne - nic nie widać - dynamiczne robi sie każdą grupe osobno niestety w tych silnikach Link to comment Share on other sites More sharing options...
mskora23 0 Posted December 10, 2014 Author Share Posted December 10, 2014 Witam, idąc Twoją sugestią sprawdziłem mam coś takiego w bs timing. jak to interpretowac? jest aż tak źle? pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homiczek 3 Posted December 10, 2014 Share Posted December 10, 2014 no powinno się trzymać przy niebieskiej linii. tylko widzę komunikat że silnik jest niewystarczająco ciepły. a to trzeba robic jak ma 90 st. ale w sumie w poprzednich logach przy 90 st pokazuje 40. ale najlepiej będzie jak odpalisz wykres jak silnik będzie właściwie rozgrzany, bo wtedy pokaże w widełkach odpowiednio w zależności od jakiegoś drugiego parametru Link to comment Share on other sites More sharing options...
mskora23 0 Posted December 11, 2014 Author Share Posted December 11, 2014 bez większych zmian mimo rozgrzanego silnika. zrobiony kolejny log kanału 0 bas sethttp://vaglog.pl/log_196306.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homiczek 3 Posted December 11, 2014 Share Posted December 11, 2014 no to Link to comment Share on other sites More sharing options...
mskora23 0 Posted December 18, 2014 Author Share Posted December 18, 2014 dziękuję , ogarnę to w miarę czasu:) napiszę jakie były tego efekty. pozdrawiam niestety u mnie pompa nie ma regulacji jak na filmie demonstracyjnym, jedynie na kole pasowym rozrządu. pompa w ahh jest inna. Przy okazji okazało się, że rozrząd jest przesunięty o jakieś 1,5 zęba. Wszystko wyregulowane i ustawione. kąt ustawiony prawie fabrycznie;) auto ucichło, lepiej pali,mniej kopci, i nie wywołuje nadmiernych wibracji. pozdrawiam DYNAMICZNE 001 003 004 008 010 011 statyczne 001 003 004 000 007 013 basic 000 003 004 011 Zrobiłem kolejne logi, tym razem prawidłowo. Ostatnio czyściłem egr i intercooler, świeczki i filtry wymienione. Może coś wyjdzie jeszcze do wymiany, naprawy, czyszczenia. Proszę o analizę. pozdrawiam Marcin Link to comment Share on other sites More sharing options...
ciahciah 3 Posted December 27, 2014 Share Posted December 27, 2014 jak to rozrząd był przestawiony? to pasek rozrządu był zdejmowany i zakładany od nowa? dawkę jałowa można by skorygować bliżej 3,0mg by auto było zrywniejsze jak na chłodne dni w dolocie osiągnąć 44C to nie lada wyczyn wywal katalizator Link to comment Share on other sites More sharing options...
A4reK21 0 Posted January 12, 2015 Share Posted January 12, 2015 Witam! też podejrzewam u siebie w 1.9 ahh kąt wtrysku. W zimne dni trzeba dłużej kręcić, po odpaleniu mała chmurka z tyłu. Od penego czasu zaczął mi głośniej pracować. Ma ktoś może pełną wersję vaga? z tdi graph ? szukałem ale nie mogę znaleźć działającej wersji. Z góry dzięki za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
ciahciah 3 Posted January 12, 2015 Share Posted January 12, 2015 słabo szukałeś Link to comment Share on other sites More sharing options...
mskora23 0 Posted January 30, 2015 Author Share Posted January 30, 2015 (edited) Drodzy, szukałem u siebie powodu wysokiego spalania i chyba znalazłem, oprócz kąt wtrysku, cieknie z pompy. wtf? z czego może to cieknąć? jakieś uszczelnienia są pod łapą mocującą?pęknięcie? pozdrawiam Marcin Edited January 30, 2015 by mskora23 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ciahciah 3 Posted February 3, 2015 Share Posted February 3, 2015 nic tam nie mogło pęknąć, po dokręcaj norniki i przewody wtryskowe wychodzące z pompy, śrubkę po środku i n109, przewody luzujesz i dokręcasz i taką metodą za którymś razem powinno się przestać pocić, a jak nie to wytrzyj wszytko i czy to z pompy się poci czy z łączenia nastawnik z pompą bo to drugie koszt nie duży, a jak z pompy tu sprawa się komplikuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now