Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Problem z klimatronikiem


Orson000

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !panowie vag pokazuje mi nastepujace bledy: G89 czujnik temperatury w kanale swiezego powiertzra, ciagla przerwa , oraz Klapa powietrza ,ciagla blokada .Silnik zapetlony sprobowac programowo usunac usterke. Moje pytanie jest nastepujace. Gdziej jest czujnik G89 ,oraz jak programowo usunac ta usterke, ponoc wystarczy wpisac nowe nastawy ale ja mam interface 2 tygodnie i jestem slaby w temacie. Koledzy prosze o pomoc[br]Dopisany: 29 Wrzesień 2008, 11:32_________________________________________________Panowie zaden z was nie jest w stanie mi pomoc????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik znajduje się pomiędzy filtrem kabinowym a wentylatorem dmuchawy.

Możesz spróbować od nastaw podstawowych, całkiem możliwe, że pomogą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam problem z grzaniem zalatwiony tzn wyczyscilem nagrzewnice za pomoca dwoch wezy kreta

i troche checi .Niestety problem z dwoma bledami nadal jest :(jutro rozbiore schowek pod kierownica i pojde po kablu od tego czujnika ,moze cnajde jakies zwarcie apropo klapy mam problemy z adaptacja klapek.Na poczatku komunikat za duzo bledow z polaczeniem aby kontynulowac problem rozwiazalme za pomoca forum :good: Teraz mam nastepujacy problem! w momecie gdy klikam w Basic Settings wyskakuje mi info ze moj program nie jest zarejestrowany prosi o podanie jakiegos kodu lub skontaktowanie sie z serwisem :kox: czeski film:)[br]Dopisany: 08 Październik 2008, 19:23_________________________________________________p.s chcialem skozystac z tego przepisu:)

Podłączasz VAG

Uruchamiasz silnik.

Włączasz kllimatyzację w tryb AUTO:

Wchodzisz w adres 08 AC/ HVAC lub inny opis dotyczący klimatyzacji.

Dalej 07 Kodowanie

Wpisujesz wartość i potwierdzasz.

Teraz nie zamykając programu (nie rozłączając się z samochodem) odczytujesz błędy klimy, usuwasz je, jeśli się pojawiły i przechodzisz do Basic Settings.

Silnik musi nadal pracować, i klima być włączona w tryb AUTO.

04 - Basic Settings n

Potwierdzasz n

Wpisujesz numer grupy 001 n

Czekasz i obserwujesz oraz słuchasz. n

Wszystkie silniczki sterowania przejadą sobie od jednego końca do drugiego, żeby poznać pozycje krańcowe.

Po zakończeniu na ekranie pojawiają się w każdej pozycji zera (0).

Jest to znak, że nastawy podstawowe zakończyły się.

Jeszcze raz dla pewności odczytujemy błędy i kończymy pracę VAG-a.

Od tej chwili możemy cieszyć się ponownie prawidłową pracą naszej automatycznej klimatyzacji.

UWAGI:

Kodowanie sterownika jest zależne od samochodu i sillnika oraz roku produkcji. Nie ma uniwersalnego kodowania dla wszystkich aut.

Jeśli ktoś nie rozumie tej instrukcji to proponuje nie zabierać się samodzielnie do zabawy VAG-iem.

PS: Prośba do was modowie o podwieszenie w miare mozliwości info na temat sposobu przeprowadzania kodowanie sterownika klimy.

_________________

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...