Skocz do zawartości

Orson000

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Orson000

Osiągnięcia Orson000

0

Reputacja

  1. Panowie moj tata ma audi 80 B4 2.0 abk ( zreszta odziedziczona po mnie) i moj problem jest nastepujacy. Wymienilem termostat , czujni temp w chlodnicy oraz ten czujnik 3 pinowy w wezu chlodnicy obok pokrywy zaworow i dalej temperatura nie moze sei ustabilizowac:( czyli skacze. Prosze o pomoc
  2. Orson000

    [B5 AHU] Alarm

    Panowiem posiadam alarm gloster z kluczykiem gloster ( kluczyk posiada 4 przyciski) czy jest to orginalny alarm??? czy mozna go kodowac vagiem?? prosze o pomoc bo jestem zielony .Dokladnie chodzi mi o to ze alarm ten jest bardzo czuly i ostatnio po cos sie podzialo z potwierzdzniem otwarcia i zamkniecia auta a mianowicie przedtem sygnalizowal on zamkniecie i otwarcie dwoma kierunkami a teraz sie cos podzialo i sygnalizuje tylko lewa strona kierunkow. Jeszcze raz prosze o pomoc
  3. Orson000

    [B5 ASV] Kąt wtrysku

    Kolego regulacja kata wtrysku nic nie da , jedz do tunera wyciagnie kompa da wiecej paliwka i bedzie palil na dotyk .Ja tez jestem z okolicy tarnowa i znam goscia ktory zrobi to za 200pln odezwij sie do mnie a dam ci namiary.Pozdrawiam
  4. do regulacji kata wtrysku musisz zap[alic auto .Podlaczasz kabel luzujesz sruby pompy ,przestawiasz pompe zakrecasz sruby ,zapalasz auto i sprawdzasz kat, tak samo jest z dawka paliwa , czyli regulacja nastawnika pompy.
  5. ok dzieki kolego jutro bede sie tym bawil:)
  6. Orson000

    [B5 AHU] Zawór EGR

    moze i tak bylo :> ale teraz na nowo ciesze sie autkiem heheh pozdrawiam i polecam wszystkim
  7. Orson000

    [B5 AHU] Zawór EGR

    Panowie dzisiaj zaslepilem zawor Egr u siebie i zaobserwowalem znaczny przyrost mocy!! auto chodzi jak wsciekle! Duzo czytalem na forum o tym (forum a4 i 80) i postanowilem zaslepic napisze w pozniejszym czasie o spalaniu i o ewentualnych problemach (odpukac) pozdrawiam.
  8. przeczysc przeplywomierz! Ja mialem podobnie i pomoglo pozdrawiam
  9. no i jest problem bo wszystkie bezpieczniki w skrzynce sa ok:( sprawdze jeszce raz ale chyba dobrze sprawdzilem .
  10. Panowie posiadam audi a4 z 1998 roku i nie mam zadnego z nim problemu:) Natomiast moj ojciec ma audi 80 B4 z 1993 roku i na zlaczu (OBD1) nie ma napiecia jest tam jakis bezpiecznik?? czy tez problem jest wiekszy?? dziekuje z gory za odpowiedzi
  11. Orson000

    [B5 AHU] Blad silnika

    Panowie mam pytanko wyskakuje mi czasem blad 0550 Kontrola startu wtrysku mozecie powiedziec mi o co chodzi z tym bledem i czy jest to cos powaznego??? dziekuje z gory za wszystkie odpowiedzi
  12. kolego wiem ze montowano je tez w lusterkach ale nie wiem w ktorych rocznikach
  13. witam problem z grzaniem zalatwiony tzn wyczyscilem nagrzewnice za pomoca dwoch wezy kreta i troche checi .Niestety problem z dwoma bledami nadal jest :(jutro rozbiore schowek pod kierownica i pojde po kablu od tego czujnika ,moze cnajde jakies zwarcie apropo klapy mam problemy z adaptacja klapek.Na poczatku komunikat za duzo bledow z polaczeniem aby kontynulowac problem rozwiazalme za pomoca forum Teraz mam nastepujacy problem! w momecie gdy klikam w Basic Settings wyskakuje mi info ze moj program nie jest zarejestrowany prosi o podanie jakiegos kodu lub skontaktowanie sie z serwisem czeski film:)[br]Dopisany: 08 Październik 2008, 19:23_________________________________________________p.s chcialem skozystac z tego przepisu:) Podłączasz VAG Uruchamiasz silnik. Włączasz kllimatyzację w tryb AUTO: Wchodzisz w adres 08 AC/ HVAC lub inny opis dotyczący klimatyzacji. Dalej 07 Kodowanie Wpisujesz wartość i potwierdzasz. Teraz nie zamykając programu (nie rozłączając się z samochodem) odczytujesz błędy klimy, usuwasz je, jeśli się pojawiły i przechodzisz do Basic Settings. Silnik musi nadal pracować, i klima być włączona w tryb AUTO. 04 - Basic Settings n Potwierdzasz n Wpisujesz numer grupy 001 n Czekasz i obserwujesz oraz słuchasz. n Wszystkie silniczki sterowania przejadą sobie od jednego końca do drugiego, żeby poznać pozycje krańcowe. Po zakończeniu na ekranie pojawiają się w każdej pozycji zera (0). Jest to znak, że nastawy podstawowe zakończyły się. Jeszcze raz dla pewności odczytujemy błędy i kończymy pracę VAG-a. Od tej chwili możemy cieszyć się ponownie prawidłową pracą naszej automatycznej klimatyzacji. UWAGI: Kodowanie sterownika jest zależne od samochodu i sillnika oraz roku produkcji. Nie ma uniwersalnego kodowania dla wszystkich aut. Jeśli ktoś nie rozumie tej instrukcji to proponuje nie zabierać się samodzielnie do zabawy VAG-iem. PS: Prośba do was modowie o podwieszenie w miare mozliwości info na temat sposobu przeprowadzania kodowanie sterownika klimy. _________________
  14. kolego mam podobnie tylko moj problem dotyczy klimatronika! wszystko inne moge skanowac i kurde nie wiem o co biega
  15. ja w tym tygodniu zrobie jak piszecie bo normalnie juz nie mam sily ;(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...