Skocz do zawartości

SlaVko18v

Pasjonat
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O SlaVko18v

Osiągnięcia SlaVko18v

0

Reputacja

  1. SlaVko18v

    [B5 ASV] Kąt wtrysku

    słyszałem że inny jest kąt wtrysku na zimnym a inny na ciepłym .. ale tak tylko słyszałem . dodam ze wielu tdi-karzy ma problem z zapalaniem na cieplym .. pomaga podobno regulacja kata wtrysku ( zwiekszenie dawki startowej)
  2. SlaVko18v

    [B5 ASV] Kąt wtrysku

    Witam .. jak widać w avatarku mam audi a4 1.8 ADR ale jeszcze Ibize 1.9 TDI ASV Problem : polega na tym że na zimnym silniku pali na dotyk .. na ciepłym trzeba kręcić dłużej co lekko mnie irytuje . Opinia : Byłem u mechanika, który posiada Vaga i powiedział mi ze to wina kata wtrysku i dodał ze może mi on go ustawić ale nie zawsze sie da, a jak sie nie da to auto jest unieruchomione i trzeba już kombinować coś. Pytanie: Co o tym myślicie? Vaga bede miał juz niedługo i chciałbym sobie taki kąt ustawić ale nie moge znaleść intrukcji jak to zrobić .
  3. siemka siemka Pozdro dla wszystkich audi maniakow hehe Szkoda ze te spoty wypadaja wtedy kiedy akurat mie w domu nie ma Ale nadazy sie jakas okazja kiedys napewno na wspolne spotkanko
  4. SlaVko18v

    A4 B5 ADR ADP Termostat

    Witam Panowie ! Mam maly problemik z autkiem ..a mianowicie : -auto dluuuugo sie rozgrzewa do 90stop lub wogole sie nie rozgrzeje do 90 nawet po przejechaniu 10km.. -dodam tez ze gdy na postoju z wlaczonym silnikiem osiagnie 90stopni to gdy wlacze sie do ruchu i przejade z kilometr temperatura spada do 70/75stoponi ..roznie to bywa ..ale nie trzyma 90stopni non stop jak myslicie co mam wymienic? -termostat? -czujnik temperatury? I jakie mniejwiecej sa koszta ? pozdrawiam
  5. Ja tam nie widze w tym nic zlego ... robie juz tak od 6 m-cy i zero jakichkolwiek zmian po uzyciu srodka do felg do czyszczenia tego nagaru w wydechu ... Srodek firmy ATAS ( made in italy) zuca sie w oczy tylko napis CZYSCI FELGI NIELAKIEROWANE .. i napis PLAK HOBBY AUTO ja polecam.. zawsze mozecie sprobowac tego srodka albo meczyc sie papierem sciernym
  6. jest taki specjalny srodek do czyszczenia felg z nagaru np po klockach hamulcowych ... ja od czasu do czasu oprocz czyszczenia nim felg uzywam do przeczyszczenia koncowki wdechu .. efekt ... swieci sie ja nowka :oklaski: edit: dodam tylko ze jak prysne srodkiem na koncowke to przcieram tylko papierem ( reczniki papierowe) bez meczenia sie i gotowe czysta i szybka robota
  7. http://www.allegro.pl/item250215662_uwaga_a4_b5_z_duzym_grilem_jedyna_taka_zobacz_.html nie wiem jak wam ale mnie sie podoba .... oczywiscie felga do wymiany i te tylnie swiala
  8. to slicki ..auto na DRAG-y nie widac
  9. kicha ten nowy model :bicz3: ... jakos podobne do gallardo i murcielago wymysliliby jakis nowy wzor jezdzilem w DIABLO, Murcielago Viperze ale najlepsze wrazenia z jzdy + wyglad ma to cacko ( ze stajni lamborghini)
  10. HincÓ wiem ze temat odnosnie silnikow audi.. ale skoro juz o tym kreceniu piszesz (wysokoobrotowa jednostka) to wezmy na tace np taka Honde Civic we vtecu ktora trzeba krecic jak wertarka zeby jechala...przy przebiegu 200tys km im nic nie jest ..oczywiscie wszstko wymieniane na czas ... moim zdaniem to kwestia umejetnego operowania pedalem gazu.. nie wchodzac na czerwone pole w zakresie obrotow oraz specyficznej budowy silnika w sumie zastanawia mnie jedno, skoro dla przykladu moj ADR ma do 6100 biale pole to nie powinno mu sie nic dziac gdy bede go krecil do tej wartosci .. a jesli jest inaczej to czemu producent silnika nie zmniejszyl wartosci max obr do np 5500 ?
  11. Ja tam swoim 1.8 ostatnio ( wlasciwie odkad go mam ) nie przekraczam 3tys/min .. czasem tylko gdy trzeba "cos" szybko wyprzedzic to oczywiscie maly bucik musi byc .... zeby auto sie nie zamulilo przebieg 162tys, polsyntetyk i ani grama nie bierze ..odpukac :bicz3:
  12. jesli chodzi o 1.8 (takowe posiadam) to "moc" czuc na 2-biegu (po przekrocenu 4tys czuc jak auto wrywa do przodu..prawie jak turbo) no i oczywiscie na 3 biegu ... na 4biegu juz mniej .... silnik fajny tylko szkoda ze ta frajda z jazdy na 2,3..ew 4 biegu trwa tylko w zakresie 4000-6100 .. to zdecydowanie za malo
  13. czegos tu nie rozumiem .albo Ci z tego forum nie zrozumieli goscia ktory pisal na poczatku przeciez magnesy sie tez przyciagaja tylko odwrotnymi biegunami (albo odwrotnie..nie chce mi sie leciec po magnesy z lodowki i to sprawdzac )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...