Wspomaganie ?
0

    9 postów w tym temacie

    Hej Witam ! kto mi pomoże - kilka dni zauważyłem jakieś dziwne drgania w kierownicy, To nie sa stuki, ani pukanie to jakby kierownica obracala sie po drobnym kole zebatym. Objaw ten nie zawsze jest odczuwalny. Co to moze byc ? Pozdrawiam.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    sprawdz ilosc plynu do wspomagania

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    jest dosyć ? :???: powiedziałbym nawet że jest za dużo - czy to też może być przyczyną ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    jest dosyć ? :???: powiedziałbym nawet że jest za dużo - czy to też może być przyczyną ?

    raczej nie ja tez mam duzo wiecej niz max :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    No to co to może być? przy powrocie, jak kierownica wraca sama to jest tak jakby wskazówka sekundnika chodziła :?:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    No to co to może być? przy powrocie, jak kierownica wraca sama to jest tak jakby wskazówka sekundnika chodziła :?:

    czyli nie odkreca sie plynnie tylko tak skokowo??to moze maglownica sie konczy :?:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Maglownica :shock: - a co to i jakie koszty z tym związane. Wymiana czy regeneracja? Gdzie to można w necie obejżeć.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Maglownica :shock: - a co to i jakie koszty z tym związane. Wymiana czy regeneracja? Gdzie to można w necie obejżeć.

    nie mysl teraz o kosztach moze ktos inny z forumowiczów mial taki przypadek poczekaj az ktos sie taki wypowie :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,prawdopodobnie jest to zwiazane z magla:(niestety:(mialem taki problem w Calibrze,przy skrecaniu (tylko) w lewo czulem opor,jak juz przeskoczylo bylo ok,a w firmowym mam to o czym piszesz:(i mechanik powiedzial ze to magla ale jest to firmowka:)koszt,rozny jezeli regeneracja z gwarancja u kogos kto sie zna to jakies 600zl przynajmniej w Sopocie,mozna uzywke ale nie sprawdzisz:(uzywka rozenie od 60zl:)(bo tyle dalem do Calibry)do 500zl wiec warto pomyslec nad regeneracja bo bywa tak ze odrazu ja demontuja i montujaja , Zycze powodzonka i aby sie okazalo ze nie magla tylko jakas koncowa lub cos:)napisz jak juz bedziesz wiedzial na 100% bo sam jestem ciekaw:)moze w firmowym tez nie jest to magla tylko jakis dran chce naciagnoc;0pozdro i powodzenia

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Dodaj konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!


    Zarejestruj nowe konto

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


    Zaloguj się teraz
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members