Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pasek wielorowkowy


miki18m

Rekomendowane odpowiedzi

Hej strzelił mi pasek wielorowkowy silnik chodzi normalnie ale auto holował będę do mechanika żeby rozrządu nie rozwaliło. Jak pekl to poza paskiem co jeszcze bedzie trzeba wymienić? Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze paski sa w obudowie i chyba logiczne ze pęknięty pasek dalej tam jest wiec może go wciągnąć i narobić sieczki... Nie mam racji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koniecznie pamiętaj o termostacie. ;) wymień sobie i tek krótszy pasek. od chyba pompy wspomagania. no i wszystkie rolki itd. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie rolki?

Jak one sie nazywają? Nie mówisz o całym rozrzadzie?;)

Od wspomagania jest chyba ten sam bo tez nie działa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tam trochę przemieszania pasków,więc nie odpalać na pewno dla pewności że dalej się nie podzieje :wink: ale zdjąć przód(pas przedni) i obudowy zablokować rozrząd i sprawdzić stan pasków,wyczyścić wsio i posprawdzać rolki od osprzętu,koszt na pewno większy niż sam pasek od rozrządu czy też osprzętu :kwasny: ale warto poznać ich stan.Poza tym masz okazję sprawdzić jak tam wsio hula(rolki od osprzętu i itd).

Zaznaczam że w zależności do jakiego mechanika oddajesz,ja mam tak że tel.(lub sam z nim zdejmuje wsio) i chłop pokazuje mi w jakim są stanie na aucie nie po wyjęciu :wink:

Termostat przy każdej wymianie rozrządu powinien wytrzymać bynajmniej nie dłużej jak 3 lata :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzieki;) to na zapas nie kupuje niczego poczekam aż rozbierze;)

Zatarła się sprężarka klimatyzacji zablokowało pasek i pękł a ten zablokował wielorowkowy. Sprężarka 2 paski termostat i jedna rolka wymieniona koszt części 500 zl robota 200. Taki prezent przed swietami;) pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciesz się że nic więcej :wink: Ciekawy jestem jak u Ciebie jest z napinaczem paska rozrządu :eusathink:u mnie to trochę nie za ciekawie było :kwasny: ciekawy jestem jak to jest w b6,czy coś zmienili :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek pytał o stan napinacza i luzu na tej tulei na której to pracuje, jak jest luz może bałaganu narobić,.??


w AKE nic sie nie zmieniło, pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie chodziło mi o ten napinacz(amortyzator drgań paska)tak jak Robert wyżej napisał,ale też nie dopatrzyłem że to nadal AKE a nie z grupy BXX :facepalm: .Ogólnie aby służył jak najdłużej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...