air1234 1 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Witam, chciałem prosić o poradę, a mianowicie w jednym z kluczyków po wymianie bateryjki poszedłem go sprawdzić i auto się otworzyło i zamknęło, natomiast w drugim pilocie po wymianie bateryjki coś poszło nie tak, diada na pilocie w momencie naciskania przycisków zapala się lecz auto nie reaguje na tego pilota. Czytając kilka postów z forum próbowałem przypomnieć centralce samochodowej pilota, otwierałem i zamykałem drzwi, próbowałem też z opcją pilota znajdującego się w stacyjce itd. Pilot ani myśli zadziałać. W chwili obecnej auto otwieram jednym pilotem a drugi jest mi średni potrzebny, jednak nie po to są dwa piloty, żeby jeden z nich miał nie działać. Proszę o pomoc o ile takowa istnieje bez specjalnego programowania komputera samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frodus 3 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Ten "niedziałający" kluczyk wsadź do stacyjki i odpal nim auto. Nie pamiętam czy po umieszczeniu tego kluczyka w stacyjce, nie trzeba było jeszcze nacisnąć któregokolwiek przycisku na pilocie. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Tradycyjnie po wymianie baterii musisz synchronizować pilot... Idziesz pod auto,naciskasz np. klawisz OPEN i w ciągu chyba 30 sekund musisz włożyć kluczyk do drzwi i otworzyć auto "ręcznie" czyli przekręcić kluczyk. Powinno działać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miodzio 0 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Ten "niedziałający" kluczyk wsadź do stacyjki i odpal nim auto. Nie pamiętam czy po umieszczeniu tego kluczyka w stacyjce, nie trzeba było jeszcze nacisnąć któregokolwiek przycisku na pilocie. Zrób tak jak Frodus Ci podpowiada na 100% działa. Jak nie to VCDS i bardzo szybko ogarniesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
air1234 1 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Dziękuje za porady, niestety żadna z podanych metod nie działa. A to VCDS to co to jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miodzio 0 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Dziękuje za porady, niestety żadna z podanych metod nie działa. A to VCDS to co to jest? VAG Powinien na 100% zadziałać po odpaleniu auta. Spróbuj odpalić auto i przejechać kawałek z tym niedziałającym kluczykiem i musi zadziałać. No chyba że źle baterie wsadziłeś albo padniętą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik123 3 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 ja szybciej vagiem adaptuje kluczyk niż przyciskami bo zawsze zapominam jak to było, bo są różne metody jedna to z kluczykiem w stacyjce a drugi w zamek kierowcy druga to jak Frodus pisał tylko prawda taka że czasami bez vaga nie da rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 Kolego poszukaj na necie instrukcji obsługi do B7 (od Audi) Chyba że połapiesz się w swojej po niemiecku Tam powinna być opisana procedura synchronizacji pilota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
air1234 1 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Po licznych próbach dodanie kluczyka stwierdzam, że żadna z podanych metod nie działa. Pozostaje mi chyba zaprogramować go przez złącze diagnostyczne i vag. Zastanawiam się tylko jakiego vaga kupić żeby nie żałować oraz czy dam sobie radę z dodaniem kluczyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Abyś miał kabel+program, z resztą powinieneś dać sobie radę. Jest mnóstwo instrukcji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
air1234 1 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Dobra kolego Cabanmat, widzę że się znasz na tym problemie, umie sprawa wygląda tak, w działającym pilocie wymieniłem baterię i wszystko ok działało, w drugim pilocie miałem uszkodzone mocowanie grotu, udałem się do miejsca gdzie dorabiają kluczyki i naprawili mi to mocowanie, poprosiłem też o wymianę bateryjki i zaczęły się schody. Klient który wymieniał bat stwierdził, ze pilot działa i nadaje częstotliwość około 400mHz tak jak powinien, po powrocie do auta pilot nie zadziałał. Zastosowałem się do opisanej powyżej procedury, jednak na vagu nie widzę żadnych zmian spowodowanych naciskaniem klawiszy pilota. Nasuwa się tu pytanie, o co chodzi, że nie chodzi Pomoże ktoś. PS na tym kluczyku auto odpala itd... nie działa centralny zamek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miodzio 0 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 No to może uszkodzili coś na płytce z elektroniką . Do odpalenia auta nie potrzebujesz pilota;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 No to może uszkodzili coś na płytce z elektroniką nie ma takiej mozliwosci w kluczyku z B7. jednak na vagu nie widzę żadnych zmian spowodowanych naciskaniem klawiszy pilota sprawdz czy masz zmiany na dzialajacym drugim kluczu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
air1234 1 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Tak zmienia się stan w vag-u w polu pierwszym pokazuje numer pilota a w drugim polu jego działanie, tak więc naciskając jednego pilota mam np w polu pierwszym stan 1 a w drugim polu zależnie od przycisku stan 2 lub 3. Na drugiego pilota zupełny brak reakcji, a pilot działa, bo gościu który zmieniał bateryjkę sprawdził że nadaje sygnał i że częstotliwość jest prawidłowa dla tego kluczyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 czyli pilot uszkodzony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
air1234 1 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Dopuszczam i taką możliwość. Pytanie do znawców tematu, czy moduł pilota i immo to jest jedna elektronika? czy mogę wymienić tylko moduł pilota? Z immo mam problem ponieważ nie znam pinu i jestem w kropce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Dopuszczam i taką możliwość. Pytanie do znawców tematu, czy moduł pilota i immo to jest jedna elektronika? czy mogę wymienić tylko moduł pilota? Z immo mam problem ponieważ nie znam pinu i jestem w kropce. immo i moduł pilota nie sa na płytce są osobno wiec możesz podmienic elektronike Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doboszo 0 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Mam pewien problem, po probie odpalenia samochodu bez pastylki (zapomnialem wlozyc do obudowy po zmianie) teraz po wlaczeniu zaplonu jest komunikat "ok, service", jest to a4 b7 2005 z fisem, czy samo wykasowanie bledow pomoze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się