Skocz do zawartości

air1234

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O air1234

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Wola Zarczycka

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia air1234

1

Reputacja

  1. no właśnie tak i mi się wydawało ale.. wolałem zapytać, a sprzedawca zapewniał że są to drzwi pasujące do obu modeli
  2. Witam, koledzy mam szybkie pytanie, a mianowicie muszę w audi a4 b7 wymienić lewe drzwi kierowcy i pasażera w kolorze LX7Z. Zastanawiam się, czy drzwi z a4 b6 będą pasowały do a4 b7, czy drzwi np z sedana będą pasowały do kombi. Może ktoś ma na sprzedaż takie drzwi w stanie do zamontowania na samochodzie bez żadnych poprawek lakierniczych?
  3. heh no tak, choć lepsze od lanoska 1,6 kat na gazie
  4. hmm jestem na forum od niedawna i myślałem, że jak temat nie jest na pierwszej stronie to jest już zapomniany, przepraszam za moją niefrasobliwość Mam w końcu swoje Audi i robię co mogę żeby było nie tylko ładne ale i sprawne, a jak mnie objechała Vectra C to się załamałem
  5. air1234

    Padnięty katalizator?

    Jaka niesprawność termostatu i katalizatora z tego wynika? Auto nagrzewa się w miarę szybko, więc od strony mechanicznej termostat raczej działa. Sprawa ma się tak, nie mogę przeprowadzić testu katalizatora, możliwe że przez błąd g62 Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 8E0 909 518 AQ HW: 8E0 909 018 B Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0010 Software Coding: 0011711 Work Shop Code: WSC 06325 000 00000 VCID: 7F0DE5772D08A7E6ED9-5072 1 Fault Found: 18010 - Power Supply Terminal 30 P1602 - 002 - Voltage too Low - Intermittent Readiness: 0000 0000 Monday,19,January,2015,19:33:37:62939 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator VCDS Version: 12.12.0.0 Data version: 20130910 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (8E0 909 518 AQ) 19:33:33 Group 004 800 /min RPM 14.000 V Voltage 99.0°C Temperature 33.0°C Temperature -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Chassis Type: 8E (8E - Audi A4 B6/B7 (2001 > 2008)) Scan: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 25 36 37 45 46 55 56 57 65 67 69 75 76 77 VIN: WAUZZZ8E35A521942 Mileage: 153060km/95107miles ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No SW: 8E0 909 518 AQ HW: 8E0 909 018 B Component: 1.8L R4/5VT G 0010 Coding: 0011711 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 7F0DE5772D08A7E6ED9-5072 2 Faults Found: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265) P1292 - 004 - Open Circuit - Intermittent 16804 - Catalyst System; Bank 1 P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - Intermittent Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-910-517.clb Part No SW: 8E0 910 517 C HW: 8E0 614 517 BB Component: ESP8 quattro H04 0180 Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000 Coding: 0004871 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 275D1D179618CF26F59-8072 1 Fault Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 9 Reset counter: 32 Time Indication: 0 Freeze Frame: Hex Value: 0x0000 Hex Value: 0x4202 Hex Value: 0x00FF Hex Value: 0xFF97 Hex Value: 0x00FF
  6. Prośba o pomoc przy rozkodowaniu błędów: Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 8E0 909 518 AQ HW: 8E0 909 018 B Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0010 Software Coding: 0011711 Work Shop Code: WSC 06325 000 00000 VCID: 7F0DE5772D08A7E6ED9-5072 1 Fault Found: 18010 - Power Supply Terminal 30 P1602 - 002 - Voltage too Low - Intermittent Readiness: 0000 0000 Monday,19,January,2015,19:33:37:62939 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator VCDS Version: 12.12.0.0 Data version: 20130910 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (8E0 909 518 AQ) 19:33:33 Group 004 800 /min RPM 14.000 V Voltage 99.0°C Temperature 33.0°C Temperature -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Chassis Type: 8E (8E - Audi A4 B6/B7 (2001 > 2008)) Scan: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 25 36 37 45 46 55 56 57 65 67 69 75 76 77 VIN: WAUZZZ8E35A521942 Mileage: 153060km/95107miles ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No SW: 8E0 909 518 AQ HW: 8E0 909 018 B Component: 1.8L R4/5VT G 0010 Coding: 0011711 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 7F0DE5772D08A7E6ED9-5072 2 Faults Found: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265) P1292 - 004 - Open Circuit - Intermittent 16804 - Catalyst System; Bank 1 P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - Intermittent Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-910-517.clb Part No SW: 8E0 910 517 C HW: 8E0 614 517 BB Component: ESP8 quattro H04 0180 Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000 Coding: 0004871 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 275D1D179618CF26F59-8072 1 Fault Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 9 Reset counter: 32 Time Indication: 0 Freeze Frame: Hex Value: 0x0000 Hex Value: 0x4202 Hex Value: 0x00FF Hex Value: 0xFF97 Hex Value: 0x00FF Nadmieniam, nie jestem w stanie przeprowadzić testów katalizatora, kanał 007 w blokach pomiarowych silnika nie wyświetla żadnych wartości, znaczne różnice w temperaturze mogą być przyczyną uszkodzonego g62? Zbyt niskie napięcie to jest wina akumulatora kaszalota? Jadąc na zimnym silniku auto troszeczkę nierówno pracuje
  7. Dopuszczam i taką możliwość. Pytanie do znawców tematu, czy moduł pilota i immo to jest jedna elektronika? czy mogę wymienić tylko moduł pilota? Z immo mam problem ponieważ nie znam pinu i jestem w kropce.
  8. Tak zmienia się stan w vag-u w polu pierwszym pokazuje numer pilota a w drugim polu jego działanie, tak więc naciskając jednego pilota mam np w polu pierwszym stan 1 a w drugim polu zależnie od przycisku stan 2 lub 3. Na drugiego pilota zupełny brak reakcji, a pilot działa, bo gościu który zmieniał bateryjkę sprawdził że nadaje sygnał i że częstotliwość jest prawidłowa dla tego kluczyka.
  9. air1234

    Padnięty katalizator?

    a jakaś mała wskazówka jak ten test zrobić, szukałem w opcjach vaga i nie widzę tam żadnego testu katalizatora, ale pewnie źle szukam.
  10. Dobra kolego Cabanmat, widzę że się znasz na tym problemie, umie sprawa wygląda tak, w działającym pilocie wymieniłem baterię i wszystko ok działało, w drugim pilocie miałem uszkodzone mocowanie grotu, udałem się do miejsca gdzie dorabiają kluczyki i naprawili mi to mocowanie, poprosiłem też o wymianę bateryjki i zaczęły się schody. Klient który wymieniał bat stwierdził, ze pilot działa i nadaje częstotliwość około 400mHz tak jak powinien, po powrocie do auta pilot nie zadziałał. Zastosowałem się do opisanej powyżej procedury, jednak na vagu nie widzę żadnych zmian spowodowanych naciskaniem klawiszy pilota. Nasuwa się tu pytanie, o co chodzi, że nie chodzi Pomoże ktoś. PS na tym kluczyku auto odpala itd... nie działa centralny zamek.
  11. Interesuje mnie cena oryginału ramienia wycieraczki wraz z piórem i spryskiwaczem takim malutkim zakładanym w to ramie, audi a4 b7
  12. Wielkie dzięki za pomoc, przycisk mode działa prawidłowo, a kontrolka ESP zgasła zanim dobrze ruszyłem samochodem
  13. Dzięki Airbob za pogonienie Rzeczywiście odłączenie wtyczek pomogło, tera przycisk MODE działa jak ta lala, jednak praca nie została ukończona z pełnym sukcesem, a mianowicie świeci mi się na stałe kontrola trakcji, hmmm co się mogło stać? dodam tylko, że wykasowałem dwa błędy, jeden informujący o zwarciu przycisku mode a drugi w airbagu 01794 - Control Module - Incorrect Chassis (VIN) Number. Jak teraz zrobić żeby kontrola trakcji działała?
  14. hmm no tak, choć nie lubię czegoś rozkręcać dwa razy i chętnie bym kupił taki włącznik na podmianę, nawet jak się nie przyda dziś to by się przydał za jakiś czas, a myślę, że koszt takiego włącznika nie jest duży( mam nadzieję), jednak jaki to model i cena ?? wie ktoś?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...