Skocz do zawartości
IGNOROWANY

błędy: 17849, 17932, 17957, 18080, 19561


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Szanowni Klubowicze,

Mam problem z moim autem i proszę Was o pomoc w zidentyfikowaniu przyczyny.

Objawy:

- auto w trakcie jazdy traci moc (jakby silnik był jakiś przydławiony)

- zdarza się, że przy jeździe po nierównościach, mimo utrzymywania pedału gazu w tej samej pozycji, efekt przydławienia pojawia się i znika

- zdarza się, że silnik gaśnie

- zdarza się, że za autem pozostaje tuman czarnego dymu

- świeci się kontrolka Check Engine

- wydaje się, że w nieuzasadnionych przypadkach na długo włącza się wentylator chłodnicy

Błędy odczytane VAGiem:

- P1441 17849 Zawór N18 recyrkulacji spalin.Przerwa lub zwarcie z masą.

- P1524 17932 Przekaźnik pompy paliwa J17. Zwarcie z masą.

- P1549 17957 Zawór elektromagnetyczny N75 ograniczania ciśnienia doładowania. Przerwa / zwarcie z masą.

- P1672 18080 Sterowanie wentylatorem 1. Przerwa / zwarcie z masą.

- P3105 19561 Zawór przepustnicy kolektora ssącego N239. Przerwa / zwarcie z masą.

Czynności wykonane do tej pory:

- wymieniony sterownik silnika na używany

Przez jakieś 1,5 tygodnia po wymianie było ok, ale problem wrócił. Wnioskuję z tego, że przyczyna nie tkwiła w sterowniku silnika.

Czy ktoś z Was jest w stanie pomóc i powiedzieć gdzie dalej szukać przyczyny? Któryś przekaźnik?

Z góry dziękuję.

Edytowane przez wrclaguna
Opublikowano

Problem z zasilaniem, typowo elektryczny.

Bezpieczniki sprawdzone?

Kostki pod sterownikiem silnika, może gdzieś zielono?

Opublikowano (edytowane)

Problem z zasilaniem, typowo elektryczny.

Bezpieczniki sprawdzone?

Kostki pod sterownikiem silnika, może gdzieś zielono?

Na dniach powrócę do tematu diagnozowania problemu.

Bezpieczniki były sprawdzone.

Czy ktoś z Was posiada i jest w stanie udostępnić w miarę dokładny schemat instalacji elektrycznej? Na pewno ułatwiłoby to diagnozowanie. Schematy dostępne w Tolerance Data wg. mnie są niewystarczające.

Edytowane przez Pawelesz
Opublikowano

A bezpieczniki i przekaźniki pod sterownikiem silnika też sprawdziłeś?

Bo według mnie tam jest problem

Opublikowano (edytowane)

Temat ciągnie się jak tasiemiec...Poniżej zapisy tego co udało się sprawdzić i co nie przyniosło efektu

1. sterowni podmieniany na inny - problem pozostał

2. sprawdzone bezpieczniki i przekaźniki, główny przekaźnik wymieniony na nowy - problem pozostał

3. juro wymieniam pompę podciśnieniową, bo ponoć jest nieszczelna

4. wstępnie sprawdzana ciągłość przewodów pomiędzy sterownikiem a wtyczkami elementów elektrozaworów zgłaszających błąd

4.1 jeżeli pkt. 3 nie przyniesie rozwiązania problemu, chyba wrócę do pkt. 4 jeszcze raz

Czy macie jeszcze jakieś pomysły?

Edytowane przez Pawelesz
Opublikowano

Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie ale ja bym zaczął od sprawdzenia ciągłości przewodów i ich izolacji, jeśli są przetarte to pasowałoby to do nasilania się problemów podczas jazdy po nierównościach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...