Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dzwonienie sprzęgła


liquidl0gic

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam następujący problem: gdy wciskam sprzęgło słychać dzwonienie. Mechanik stwierdził, że to padająca dwumasa, jednak do mojego silnika (1Z) montowane były jednomasowe koła zamachowe. Czy ktoś wie co może tak dzwonić i jak długo jeszcze pojeżdżę na takim dzwoniącym sprzęgle(zaczęło dzwonić ok 1500km temu)?

Pozdrawiam.

Edytowane przez liquidl0gic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonią sprężyny w tarczy sprzęgłowej, są zużyte. Trudno powiedzieć i le pojeździsz, może zrobisz 10 tys km., a równie dobrze może po 100 km wypaść z tarczy sprężynka i zablokować docisk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :). Jak zgłoszę się do mechanika to napiszę o kosztach i stanie sprzęgła.

Edytowane przez liquidl0gic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonią sprężyny w tarczy sprzęgłowej, są zużyte. Trudno powiedzieć i le pojeździsz, może zrobisz 10 tys km., a równie dobrze może po 100 km wypaść z tarczy sprężynka i zablokować docisk.

mnie się udało z 50 tyś zrobić póki nie padło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcza po wyjęciu była gładka, zajechana i gdzieniegdzie pogięta, mechanik się dziwił, że sprzęgło się nie ślizgało. Koszty - zestaw sprzęgła LUK 660zł, do tego miałem jeszcze do wymiany simmering i osłonę przegubu - 1100zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...