Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 2.5 TDi V6 180KM 2001r zapowietrzony układ paliwowy? VAG 1441 1442


Pit3er

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich,

kopiłem niedawno upragnione quattro w - powiedzmy - opłakanym stanie (stuka puka ale silnik pracuje;) które mam zamiar uratować dla siebie i tak zaczyna się przygoda:

podczas zabawy z VAGi'em zabrakło mi paliwa (raczej),

..story jest dziwne gdyż podczas kasowania błędów VAGiem 4.9 zaczęła mrugać kontrolka od świec (auto pracowało normalnie), zgasiłem silnik i już go później nie odpaliłem :( ,

teraz mam :

1) mrugającą kontrolkę od świec żarowych

2) na VAGu błędy 1441 (pompa) i sporadyczny 1442 (brk paliwa)

3) dodatkowo sporadyczny 1375 ..

4) auto kręci ale nie odpala ( aku juz klęka;)

Mam skromne doświadczenie z TDi, ale do tej pory po zapowietrzeniu diesla po prostu dolewałem mim 10l ON do baku, zalewałem filtr paliwa po brzegi i heja, rozruch…

Dajcie znać czy nie dokonam jutro szkody na delikatnej klasie D - może jest procedura odpowietrzania ukl paliwowego z którą moglbm się zapoznać? (wolałbym nie odkręcać wtrysków - jak poleca dr. googol;)

pozdrawiam!

Edytowane przez Pit3er
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.5tdi odpowietrzysz tylko za pomocą specjalnego urządzenia,mozna je samemu zrobić,wężyki,bańka po jakimś płynie i sprężarka,ogarnięty mechanik bez problemu to zrobi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, dzieki za podpowiedz ale skoro mam 1442 (fuel pump housing empty) to zakladam ze naczynko w baku nie wypełnione jest ON :(, przed diagnostyka VAGiem nie bylo bledu 1441 (wiec musze sprawdzic czujnik poziomu paliwa tak czy owak..)

Czytalem o odpowietrzaniu, widzialem filmy i te pe - wiem, ze pompa VP44 jest delikatna na powietrze wiec podstawowe pytanie brzmi, czy 10l wystarczy aby odpalić auto (taki mam kanister)? Bo ewidentnie zeby pojechac do magika fajnieby było odpalic auto ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz uwalony pływak w baku. Miłej zabawy z wyciąganiem.Nie odpalaj bo i tak paliwa nie poda (nie próbowałem, ale zalej na full,może odblokuje pływak )i sprawa załatwiona. Jeśli nie to więcej pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej thx,

przez pływak rozumiesz czujnik G210? w planie mam zmierzyć mu impedancje, wg. literatury internetowej ma on tylko 2 stany 100 Ohm albo 430… Kazde inne wskazanie sugeruje dramat;)

..ok, temat ogarnięty czujnik/rezystor do wymiany, auto odpala, pod korek wchodzi tylko 40l więc nie pompuje :ON: z drugiej komory, ...się zrobi przy piwku;) następny na liście jest termostat

Thx i Pzdr!

Edytowane przez Pit3er
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały koszyczek w baku plus pływak do wyczyszczenia nie do wymiany :facepalm: wątpię aby był wadliwy jest po prostu zasyfiony,przerabiałem to pare tygodni temu :wink: .Dodatkowo sprawdzić czy nie idą bąble do pompy bo przy okazji można przejrzeć cały układ i w razie wu wymienić pompkę w baku :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...zobacze kiedy sie do niego dobiorę ;) obecnie zalałem sie pod korek wiec trzeba chwię poczekac na efekty, generalnie z tym autem to będzie niezłe wyzwanie (zawias hamulce, blacharka, srodek) ale od czego są wolne wieczory? ;)

pozdr@

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie nie dopuszczaj do 2/3 baku :wink: sprawdź bąble w przezroczystym przewodzie :P a to da Ci jazdę bo inaczej VP44 da CI ze 3K z kieszeni :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:git: Dzięki za hinta :drinks: ..Gdybym jeszcze miał przezroczyste przewody byłoby całkiem spoko - u mnie są czarne (wymienione) :wallbash: ale damy rady, niech no się tylko za niego zabiorę :baseball:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:rtfm: tak jak napisałem - nie mam przezroczystych przewodow, ktos je wymienił... Tak, lubie pogrzebać w aucie - to mnie relaksuje ale z takimi sprawami wolę nie ryzykować - jestem umówiony na przyszły tydzień na odpowietrzanie

Edytowane przez Pit3er
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich,

kopiłem niedawno upragnione quattro w - powiedzmy - opłakanym stanie (stuka puka ale silnik pracuje;) które mam zamiar uratować dla siebie i tak zaczyna się przygoda:

podczas zabawy z VAGi'em zabrakło mi paliwa (raczej),

..story jest dziwne gdyż podczas kasowania błędów VAGiem 4.9 zaczęła mrugać kontrolka od świec (auto pracowało normalnie), zgasiłem silnik i już go później nie odpaliłem :( ,

teraz mam :

1) mrugającą kontrolkę od świec żarowych

2) na VAGu błędy 1441 (pompa) i sporadyczny 1442 (brk paliwa)

3) dodatkowo sporadyczny 1375 ..

4) auto kręci ale nie odpala ( aku juz klęka;)

Mam skromne doświadczenie z TDi, ale do tej pory po zapowietrzeniu diesla po prostu dolewałem mim 10l ON do baku, zalewałem filtr paliwa po brzegi i heja, rozruch…

Dajcie znać czy nie dokonam jutro szkody na delikatnej klasie D - może jest procedura odpowietrzania ukl paliwowego z którą moglbm się zapoznać? (wolałbym nie odkręcać wtrysków - jak poleca dr. googol;)

pozdrawiam!

Z innej beczki ile zaplaciles za takie auto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...powiedzmy, że dołożę 40-50% tego co zapłaciłem i będzie całkiem fajne auto :wink:. A do czego zmierzasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...