d4widoV Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Siema, planuje na lato wymianke amorow i springow na przod i na tyl, planuje -40mm jakies i springi ala 1BE - nie chce gwintu! Na obecna chwile wiem, ze springi Eibacha komplet kupie za 580zl brutto, ale nie wiem jakie amory zakupic, dobre i -40mm bo z klasa wagowa tych silnikow jest problem, poradzcie cos
przemek11 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 (edytowane) do -40 nie jest chyba bardzo konieczna wymiana amorów no chyba że Twoje już nie sa w najlepszej kondycji no przynajmniej -30 ori powinny dac rade, dokładnie nie wiem jak tam z -40 by było ale mysle ze tez nie ma dużej konieczności czemu nie chcesz gwintu? Edytowane 18 Stycznia 2015 przez przemek11
michal_g84 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Ja mam zestaw Eibach Pro Kit + amortyzatory MTS sportowe (z tyłu fajna opcja możliwość regulacji w zakresie 20mm/80mm więc bez problemu wyrównasz tył z przodem, ja mam ustawione na środek i jest równo). Autko prowadzi się pewnie i co najważniejsze nie jest bardzo twardo. Ja do siebie nie brałem gwintu bo dość często jeżdże po mniejszych miejscowościach gdzie dziur dużo, więc nie chciałbym reszty kasy wydać na dentystę. Tak na serio chodziło mi o połączenie obniżenia z zachowaniem komfortu. Co do pozostawienia amorków ori przy krótszych sprężynach to nie polecam. Ja u siebie wcześniej miałem 1BE czyli -20mm, niby oryginał a z przodu było wyżej.
przemek11 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 ale miałeś same spręzyny od 1BE a amory od 1BA ? A co do gwintu i komfortu. Z kolei mi sie wydaje ze na sprezynach CHYBA nie obniżysz auta tak aby czesc opony schowała sie w nadkolu i z zachowaniem komfortu bo przy nierównościach bedzie trało o nadkole. Tak mi się wydaje
d4widoV Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2015 ja u siebie przede wszystkim tyl musze kompletny zmienic, bo padac zaczyna powoli, michal_g84 - Ty masz w 2.4 takie amory MTSa? Mozesz jakas aukcje pokazac z nimi?
michal_g84 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 przemek miałem sprężyny i amory od 1BE (w kodach wyposażenia też było 1BE-zawieszenie sportowe), może się mylę ale chyba każda V6 ma 1BE. d4widoV ja u siebie mam takie: http://www.mapet-tuning.com/sklep/audi-a4-b5-p-902.html?osCsid=tp0gvcokqd5tnrc1ne6pvo5g64
mazior Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Nie każda v6. Moja była miała 1ba przy 2.4q. Przy obniżeniu więcej niż -20mm przydałyby się twardsze amory, ponieważ zwykłe polecą szybko w parze z niższymi springami.
przemek11 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 ja mam 1.8T i mam chyba raczej 1BA, z kolei kolega ma 1,6 i ydaje mi sie ze on ma 1BE z racji tej ze jego widać ze nizej stoi. oczywiscie ori zawias itd, nic grzebane nie miał przynajmniej juz taką kupił kilka lat temu
michal_g84 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 mazior czyli pewnie tak jak ze wszystkim, jak ktoś dokupił sobie opcję zawieszenia sportowego to miał 1BE, a reszta musiała się zadowolić kozą na 1BA
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się