Skocz do zawartości

Lufik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lufik

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Baden baden

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Lufik

0

Reputacja

  1. Tylko daj mu po grach tak z 5-7 km, jak uszczelka to powinny bombelki powietrza lecieć do zbiorniczka.
  2. Uszczelka pod głowicą, mam ten sam problem dziś wróciłem od mechanika, ogrzewanie działa wymieniłem rozrząd pompę wody chłodnice i termostat. Możesz łatwo sprawdzić czy nie bije powietrza do układu chłodzenia wystarczy że wyjmiesz termostat i skrecksz. Jeśli ida bomnelki do zbiorniczka to problem z uszczelka.
  3. Zrobiłem troszkę inaczej odołączyłem dolny przewód od zbiorniczka wyrównawczego i po odpaleniu silnika woda STOI w przewodzie. Czyli tak jak mówisz chłodnica zapchana?
  4. Dzięki za radę jutro spróbuję to zrobić i dam znać czy jest tak jak mówisz
  5. Dziś odebrem samochód od mechanika, wymieniłem kompletny rozrząd, termostat wszystkie paski pempe wody i problem dalej trwa i już nie mama siły. Dotykam teraz wierzy od chłodnicy i górny jest tak gorący że, aż pali w rękę a dolny zimy co to może być.
  6. Witam mordeczki, chce zwieść crossa honde crf 250 w Audi A4 b5 pytanie brzmi co bym musiał rozkręcić zeby wyszło do Bagażnika?
  7. Od kilku dni słyszę jak by wyło jakieś łożysko głos dochodzi jak by w okolicach rozrządu.
  8. Nie dymi, olej czysty nie przybywa, zbiornik wyrownawczy nowy wraz z korkiem, masła pod korkiem wlewu oleju nie ma normalnie odpala na rys podczas jazdy również wszytko jest ok.
  9. Jeden mechanik twierdzi, że padła uczelka pod głowicą drugi zaś twierdzi że pompa wody teraz to już sam nie wiem co mam robić . Teraz to już myślę nad lawetą i zwieść go do Polski i się męczyć. Jak myślicie co to może być jeden twierdzi że pompa słabo pompuje a drugi mówi że za duże ciśnienie w ukladzie i uszczelka do wymiany na 99% dramat jak bym miał każdego słuchać to bym musiał pół silnika wymienić. Chłopy pomóżcie.
  10. Czyli mechanik mnie okłamał, ale żeby wymienić pompę wody i tak będzie trzeba demontować cały przód?
  11. To jakim paskiem napędzana jest pompa, bo mechanik mówił że trzeba cały rozrząd zdemontować
  12. pompa wody jest na pasku rozrządu i jak się zdemontuje pasek to później pasek nie jest już taki sam, ponieważ ponownie jest luzowany i naciagany. Tak wytłumaczył mi mechanik, ja osobiście jakoś nie wierzę, że to ta pompa wody padła. Ma 30 tyś km i nie ma jeszcze dwuch lat.
  13. Okazało się, że padła pompa wody trzeba cały rozrząd zrobić. Rozrząd byl robiony 30 tys temu ponoć z pompą wody, ale jak widać to ktoś kłamał. Wymienię i dam znać czy wszystko jest ok. Najgorsze jest to że jestem za granicą i trzeba zapłacić ponad tysiaka za wymianę bez części. I 350 EUR za części dodam że mechanik wymienił termostat i przeczyscił chłodnice i dalej to samo
  14. Pracuje za granicą trochę tu jestem więc za dużo nie jeżdżę, umówiony jestem z mechanikiem na poniedziałek, mówi że to może być termostat pompa wody lub przytkane coś, pompę wody wykluczam bo był robiony rozrząd 30 tys km temu czyli rok temu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...