Lufik
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Lufik
Informacje
-
Imię
Adam
-
Miasto
Baden baden
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Lufik
0
Reputacja
-
Tylko daj mu po grach tak z 5-7 km, jak uszczelka to powinny bombelki powietrza lecieć do zbiorniczka.
-
Uszczelka pod głowicą, mam ten sam problem dziś wróciłem od mechanika, ogrzewanie działa wymieniłem rozrząd pompę wody chłodnice i termostat. Możesz łatwo sprawdzić czy nie bije powietrza do układu chłodzenia wystarczy że wyjmiesz termostat i skrecksz. Jeśli ida bomnelki do zbiorniczka to problem z uszczelka.
-
Zrobiłem troszkę inaczej odołączyłem dolny przewód od zbiorniczka wyrównawczego i po odpaleniu silnika woda STOI w przewodzie. Czyli tak jak mówisz chłodnica zapchana?
-
Dzięki za radę jutro spróbuję to zrobić i dam znać czy jest tak jak mówisz
-
Dziś odebrem samochód od mechanika, wymieniłem kompletny rozrząd, termostat wszystkie paski pempe wody i problem dalej trwa i już nie mama siły. Dotykam teraz wierzy od chłodnicy i górny jest tak gorący że, aż pali w rękę a dolny zimy co to może być.
-
Witam mordeczki, chce zwieść crossa honde crf 250 w Audi A4 b5 pytanie brzmi co bym musiał rozkręcić zeby wyszło do Bagażnika?
-
Od kilku dni słyszę jak by wyło jakieś łożysko głos dochodzi jak by w okolicach rozrządu.
-
Nie dymi, olej czysty nie przybywa, zbiornik wyrownawczy nowy wraz z korkiem, masła pod korkiem wlewu oleju nie ma normalnie odpala na rys podczas jazdy również wszytko jest ok.
-
Jeden mechanik twierdzi, że padła uczelka pod głowicą drugi zaś twierdzi że pompa wody teraz to już sam nie wiem co mam robić . Teraz to już myślę nad lawetą i zwieść go do Polski i się męczyć. Jak myślicie co to może być jeden twierdzi że pompa słabo pompuje a drugi mówi że za duże ciśnienie w ukladzie i uszczelka do wymiany na 99% dramat jak bym miał każdego słuchać to bym musiał pół silnika wymienić. Chłopy pomóżcie.
-
Czyli mechanik mnie okłamał, ale żeby wymienić pompę wody i tak będzie trzeba demontować cały przód?
-
To jakim paskiem napędzana jest pompa, bo mechanik mówił że trzeba cały rozrząd zdemontować
-
pompa wody jest na pasku rozrządu i jak się zdemontuje pasek to później pasek nie jest już taki sam, ponieważ ponownie jest luzowany i naciagany. Tak wytłumaczył mi mechanik, ja osobiście jakoś nie wierzę, że to ta pompa wody padła. Ma 30 tyś km i nie ma jeszcze dwuch lat.
-
Okazało się, że padła pompa wody trzeba cały rozrząd zrobić. Rozrząd byl robiony 30 tys temu ponoć z pompą wody, ale jak widać to ktoś kłamał. Wymienię i dam znać czy wszystko jest ok. Najgorsze jest to że jestem za granicą i trzeba zapłacić ponad tysiaka za wymianę bez części. I 350 EUR za części dodam że mechanik wymienił termostat i przeczyscił chłodnice i dalej to samo
-
Pracuje za granicą trochę tu jestem więc za dużo nie jeżdżę, umówiony jestem z mechanikiem na poniedziałek, mówi że to może być termostat pompa wody lub przytkane coś, pompę wody wykluczam bo był robiony rozrząd 30 tys km temu czyli rok temu.