?ukasz1988 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 (edytowane) Audi od jakiegoś czasu straciło werwę na wyższych biegach może coś wyczytacie z logów sory że nie wszystkie bo niektóre zapisały sie w jakimś dziwnym formacie ze nie można odczytać i że nie do 4000obr ale robiłem sam Auto zaczeło być mniej zwinne po odłączaniu kostek od pompy przy głowicy ,podobno nie ma to związku ale mówie jak było http://vaglog.pl/log_201172.html http://vaglog.pl/log_201171.html http://vaglog.pl/log_201170.html Edytowane 23 Stycznia 2015 przez ?ukasz1988
?ukasz1988 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dffc0f348b1b7f68.html.Dzis zrobie porzadnie te logi. Zrobione STATYCZNE: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_201314.html Grupa 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log_201315.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_201316.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_201313.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_201311.html DYNAMICZNE: Grupa 004, 008, 011: http://vaglog.pl/log_201312.html - te są połączone ze statycznymi nie wiem czemu Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_201310.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/30120c7d20fb882f.html Jeszcze luknołem sobie na turbine i n75 i moim oczom ukazał sie widok oleju w turbinie to normalne ? . Oleju jakoś specjalnie nie ubywa tylko lekko dymi przez pierwsze kilometry na zimnym i nie ma jakoś specjalnie luzu na wirniku . Edytowane 24 Stycznia 2015 przez ?ukasz1988
ciahciah Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 to normalne że w turbo jest olej, tak ma być logi są do d... jedyne co widać to że sterowanie turbo kuleje, logi dynamiczne robisz na 3 biegu każdy osobno od 1000obr do 4000obr, im lepiej zrobione logi tym lepiej można doprowadzić auto do ładu zrób zdjęcie tego co było wpięte w te dwie wtyczki bo rozumiem że w obie było wpięte skoro obie wziąłem w kółeczko?
?ukasz1988 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Nie zaznaczyłem poprostu które wtyczki odłączałem nic nie było miedzy nie wpięte. Postaram sie dzis poprawic oddzielnie dynamiczne. To są logi połączyło mi z tymi nie udanymi grupy11 ale pod spodem są poprawne . Dzięki za pomoc i cierpliwóść DYNAMICZNE: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_201557.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_201558.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_201560.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_201555.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_201556.html Edytowane 25 Stycznia 2015 przez ?ukasz1988
ciahciah Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 w tych logach poza standardowym bujaniem doładowania wszystko gra, ale to nie wszystkie są logi, brak 004d i co nie których statycznych i basic setting, poza zmianą dawki jałowej na 3,0mg przy całej elektryce off wiele nie nawojujesz by poprawić odpychanie auta bo wszystko jest w normie, w kołach po 2,3bar napompuj i pomyśl o czipie bo naprawdę warto
?ukasz1988 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2015 Ok dzieki za pomoc , w nastepnym miesiacu postaram sie zrobic program wiec zobaczymy jak bedzie sie zbierac . Dzieki pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się