Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 b5 ADR 1.8 125 km Sedan. Co proponujecie ?


MowilaZeMa18

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich fanów OOOO.

Posiadam Audi 1.8 125 km w LPG. Sedan kolor czarna perła.

Po przeglądaniu forum po parę godzin dziennie zdecydowałem się ze chciałbym dodać parę elementów do swojej Audi. Odrazę wspomnę ze jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o mechanikę czy elektrykę w samochodach.

Pisze z prośbą o pomoc w robieniu mojej Audi.

Wspomnę ze jestem zainteresowany zmiana zderzaka, lamp przód i tył myślałem o po lifcie, felgi, grilla z e-sy lub rs-sy, nagłośnienie, może blenda na przedłużenie dachu.

Proszę o poradę i jeżeli macie jakieś pomysły lub wizję :P proszę o komentarz.

PS: chciałbym żeby została w kolorze czarnym za jaki czas możliwość oklejania jeżeli kasa pozwoli.

xafoggsn.jpg

Chciałbym dotrzeć do takiego efektu. Możliwe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się, wszystko się da w zależności od funduszy, ale to co zamierzasz osiągnąć jest raczej nierealne/nieopłacalne.

Po pierwsze lakier na zdjęciu to półmat. Oczywiście mógłbyś tak polakierować swoje auto ale koszt lakierowanie może przewyższyć wartość auta...

Po drugie to na zdjęciu to RS4 które różni się tą podstawową rzeczą że jest szersze niż A4/S4. Więc tak, możesz założyć zderzak RS4 po lekkim zwężeniu, aczkolwiek nie osiągniesz takiego efektu jak na zdjęciu bo będziesz miał odrobinę węższy zderzak i nadal wąską karoserię. Chcesz założyć taki zderzak bez przeróbek? To dokup błotniki przednie z RS4 800-900zł za sztukę, przód będzie cacy, ale wtedy przód będzie szeroki a tył wąski jak d*pa węża i co z nim zrobisz? To wymaga dużej rzeźby i umiejętności żeby to porządnie poszerzyć, a koszt? znów przewyższy wartość auta.