Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

Sprowadzenie auta a sprzedaż w PL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam okazję kupić za granicą za ok. 10000zł auto warte w Polsce ok. 17-19 tys. (mniejsza o markę i model). Jestem studentem, coś naodkładałem, coś pożyczę i zamierzam to auto kupić tam i sprzedać w kraju za jakieś 16-17tys., żeby szybko zeszło, a o to się nie martwię, bo to akurat chodliwy model, a auto jest w BDB stanie.

Od razu mówię, że auto chcę nabyć osobiście umową kupno-sprzedaż i przyjechać autem na kołach, ale nie mam zamiaru go opłacać (akcyza, VAT-25, itd.) tylko od razu sprzedaż.

Reasumując czystego zysku będzie ok 4-5 tys zł w ciągu max miesiąca po kupnie.

Moje pytanie brzmi: co powinienem zrobić? Czy muszę jakoś opłacać podatek od przychodu czy coś podobnego?

Opublikowano

musisz opłacić recykling. osoba, która auto wprowadza do Polski musi opłacić ten złodziejski podatek..

Opublikowano

i podatek akcyzowy ... ale pewnie kolega sprzeda na "Hansa" jak większość przydomowych handlarzy ... więc kwestie podatków go nie będą interesować :)

Opublikowano

recykling prawdopodobnie idzie na odstawkę od marca lub maja.

zapewne coś nowego zł...je wymyślą i nie ma co się dziwić że na "HANSA" bo nas doją że "głowa mała"