Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AHU 1.9 - analiza logów


emilos90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę o analizę logów. Obecnie tylko logi statyczne, dynamiczne będą w weekend.

Statyczne

blok 000

http://vaglog.pl/log_202468.html

blok 001

http://vaglog.pl/log_202473.html

blok 003

http://vaglog.pl/log_202474.html

blok 004

http://vaglog.pl/log_202475.html

blok 007

http://vaglog.pl/log_202476.html

blok 013

http://vaglog.pl/log_202477.html

blok 023

http://vaglog.pl/log_202478.html

Basic settings

blok 000

http://vaglog.pl/log_202469.html

blok 003

http://vaglog.pl/log_202470.html

blok 004

http://vaglog.pl/log_202471.html

blok 011

http://vaglog.pl/log_202472.html

PS: Logi dynamiczne udało mi się wcześniej zrobić

blok 000

http://vaglog.pl/log_202627.html

blok 001

http://vaglog.pl/log_202628.html

blok 003

http://vaglog.pl/log_202629.html

blok 004

http://vaglog.pl/log_202633.html

blok 008

http://vaglog.pl/log_202630.html

blok 010

http://vaglog.pl/log_202631.html

blok 011

http://vaglog.pl/log_202632.html

Dzięki i pozdrawiam

Edytowane przez emilos90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąt wtrysku do poprawy, temperatura silnika mogłaby być bliższa 90, geometria w ogóle się nie rusza w 011 BS, do sprawdzenia wężyki podciśnieniowe i N75, więcej można będzie powiedzieć po logach dynamicznych. Sprawdź EGR czy nie jest zasyfiony.

Troche duże korekcje na jednym cylindrze.

Jak auto jedzie? Nie wpada w tryb awaryjny

Edytowane przez paweu1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tydzień temu został zmieniony n75 ponieważ miałem problem, że po osiągnięciu 110km/h tracił moc i trzeba było zgasić i odpalić ponownie samochód. Żadnych błędów nie mam i auto nie wpada w tryb awaryjny żadnych komunikatów nie dostaję. Co do kątu wtrysku to tylko regulacja? Bo gdzieś czytałem, że może być to zawór n108. W TDI timming dostaję wartość około 25. Ogólnie uważam, że auto dobrze się zbiera ale może da się lepiej:)

Edit:

Zrobiłem jeszcze dzisiaj logi dynamiczne linki do logów w pierwszym poście:).

Edytowane przez emilos90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze uzupełnij profil

Po drugie Paweł tam nie ma zmiennej geometrii

przepływka też coś słabo mierzy kiedy zmieniany filtr powietrza

Czy po zmianie tego zaworu dalej wpada w tryb awaryjny

Jęsli masz możliwość podmień tą przepływkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr powietrza jak i paliwa zmieniony nie dawno nie zrobiłem więcej jak 2tys kilometrów na nim. Po zmianie zaworu jest ok nie wpada w tryb awaryjny. Nie mam możliwości podmiany przepływki:( - co z nią może być nie tak?

Po drugie Paweł tam nie ma zmiennej geometrii

Mam dokonać ponownego pomiaru w 011BS? Lub jeszcze jakiś inny blok zmierzyć?

Edytowane przez emilos90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak sie auto zachowuje śmiga normalnie czy może jest słabsze .Jedynie co mi sie nie podoba to ta przepływka w gr 3 słabiej mierzy ale w gr 8 nie widać żeby ciełą dawkę paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko jak dla mnie śmiga w miarę normalnie. Znajomy jak się przejechał ( miał model z tym samym silnikiem) to mówił, że jego się lepiej zbierał. Jeszcze jest taki motyw, że przy mrozach -10 i więcej pojawia się nierówna praca silnika tak przez ok. 1-3s im większe mrozy tym praca silnika jest bardziej nierówna. To może być przyczyną niepoprawnego kąta wtrysku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąt wtrysku i świece źarowe wyjmij sprawdz albo zdejmij fajki i na probówke zobacz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, świece zmieniałem na nowe, więc zostało zostało sprawdzić fajki. Czyli reasumując do sprawdzenia, zrobienia: kąt wtrysku, fajki, przepływka?, wężyki podciśnieniowe.

A co z dużymi korekcjami na cylindrze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z korekcjami nie ma tragedii jeszcze ustaw ten kąt wtrysku i nie grzeb jak nic sie nie dzieję jeśli trafi ci się gdzieś przepływka na podmianę to podmień zobaczysz czy będzie różnica i tylę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze uzupełnij profil

Po drugie Paweł tam nie ma zmiennej geometrii

przepływka też coś słabo mierzy kiedy zmieniany filtr powietrza

Czy po zmianie tego zaworu dalej wpada w tryb awaryjny

Jęsli masz możliwość podmień tą przepływkę

Racja co do geometrii, być może trzeba sztangę skrócić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...