Skocz do zawartości

emilos90

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O emilos90

Informacje

  • Imię
    Emil
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia emilos90

0

Reputacja

  1. @Hezen dzięki za radę nawinąłem taśmę izolacyjną na rurkę zaworu po zrobieniu ponad 100km jest sucho więc chyba działa.Dzięki
  2. Fotkę mogę zrobić jutro i wrzucić dopiero wieczorem. Nic nie jest popękane wszystko nowe i od samego początku leje się. Zastanawiałem się tylko czy ta rura musi być taka "sztywn" materiał z którego jest zrobiona jest dość twardy. Myślę że powinien być bardziej elastyczny (gumowaty).
  3. Mam problem jakiś czas temu wymieniłem rurę odmy ponieważ pękła na dole i od tego momentu mam problem ponieważ ciągle leci olej na złączeniu rury odmy z zaworem odmy. zamieniłem już nawet oryginalną opaskę na opaskę ślimakową nic to nie dało. Nawet już próbowałem zakładać oring i zakładać dwie opaski ślimakowe też nic to nie dało. Dodam, że myślałem, że jest to problem z zaworem odmy, Wymieniłem go i problem dalej występuje. Liczę na waszą pomoc bo mi już się pomysły kończą.
  4. Ok, w takim razie zamawiam zawór odmy i w weekend postaram się wymienić.
  5. Ten czujnik, o którym piszesz co się znajduje na kratce nadmuchu na szybę to nie jest czujnik nasłonecznienia? Radio mam nie oryginalne ale jest ono od początku zakupu auta czyli już klika dobrych lat a wcześniej nie było z tym problemu.
  6. Czujnik temperatury wewnętrznej to ten? Jeśli chodzi o zrobienie nastaw to muszę skorzystać z vag i połączyć się ze sterownikami od klimatyzacji niestety jakiś czas temu chciałem to zrobić i wyskoczył mi błąd i nie mogłem się połączyć z klimatronikiem.
  7. Ok czyli rozumiem, że do wymiany jest panel klimatronica? A jak sprawdzić klapę?
  8. Witam, a więc zacznę od ogrzewania auto grzeje ale tylko na H1 i to nie zawsze a przy zmianie temperatury na np 28 stopni przestaje wiać ciepłym powietrzem i dalej wieje zimnym po upływie pewnego czasu czasami wieje ciepłym i na 28 więc ciężko znaleźć regułę. Z klimatyzacją jest tak, że bardzo słabo chłodzi (klimatyzacja była nabijana) przy temperaturze 30 stopni na zewnątrz muszę ustawić na panelu na LO żeby coś poczuć a i to dalekie jest od chłodu. Z panelu klimatronica odczytałem następujące błędy 3.2, 13.7, 50.3. Gdzie może być problem? Czy to wina klimatronica w tych modelach bardzo często się psują. Czy może jakiś czujnik padł? Bardzo proszę o pomoc.
  9. Witam, jak w temacie czy da się wyjąć zawór odmy? Czy może jest to nieodłączna część pokrywy zaworów? Chciałbym wymienić ten zawór ponieważ mam wycieki z pokrywy zaworów a uszczelki już wymieniłem rurę odmy też bo była pęknięta na dole więc chyba tylko to zostało.
  10. Ok, świece zmieniałem na nowe, więc zostało zostało sprawdzić fajki. Czyli reasumując do sprawdzenia, zrobienia: kąt wtrysku, fajki, przepływka?, wężyki podciśnieniowe. A co z dużymi korekcjami na cylindrze?
  11. Autko jak dla mnie śmiga w miarę normalnie. Znajomy jak się przejechał ( miał model z tym samym silnikiem) to mówił, że jego się lepiej zbierał. Jeszcze jest taki motyw, że przy mrozach -10 i więcej pojawia się nierówna praca silnika tak przez ok. 1-3s im większe mrozy tym praca silnika jest bardziej nierówna. To może być przyczyną niepoprawnego kąta wtrysku?
  12. Filtr powietrza jak i paliwa zmieniony nie dawno nie zrobiłem więcej jak 2tys kilometrów na nim. Po zmianie zaworu jest ok nie wpada w tryb awaryjny. Nie mam możliwości podmiany przepływki:( - co z nią może być nie tak? Mam dokonać ponownego pomiaru w 011BS? Lub jeszcze jakiś inny blok zmierzyć?
  13. Tydzień temu został zmieniony n75 ponieważ miałem problem, że po osiągnięciu 110km/h tracił moc i trzeba było zgasić i odpalić ponownie samochód. Żadnych błędów nie mam i auto nie wpada w tryb awaryjny żadnych komunikatów nie dostaję. Co do kątu wtrysku to tylko regulacja? Bo gdzieś czytałem, że może być to zawór n108. W TDI timming dostaję wartość około 25. Ogólnie uważam, że auto dobrze się zbiera ale może da się lepiej:) Edit: Zrobiłem jeszcze dzisiaj logi dynamiczne linki do logów w pierwszym poście:).
  14. Tak jak w temacie gdy wchodzę w auto-hvac po jakiś 10-15s łączenia pojawiał się błąd. Nie mogę w tej sekcji nic zrobić ani sprawdzić ponieważ nie mogę nawiązać połączenia. Czy to może być wina nie sprawnego panelu klimatronica? Mam problem z ogrzewaniem w aucie i chciałem to zdiagnozować za pomocą vaga.
  15. Witam, proszę o analizę logów. Obecnie tylko logi statyczne, dynamiczne będą w weekend. Statyczne blok 000 http://vaglog.pl/log_202468.html blok 001 http://vaglog.pl/log_202473.html blok 003 http://vaglog.pl/log_202474.html blok 004 http://vaglog.pl/log_202475.html blok 007 http://vaglog.pl/log_202476.html blok 013 http://vaglog.pl/log_202477.html blok 023 http://vaglog.pl/log_202478.html Basic settings blok 000 http://vaglog.pl/log_202469.html blok 003 http://vaglog.pl/log_202470.html blok 004 http://vaglog.pl/log_202471.html blok 011 http://vaglog.pl/log_202472.html PS: Logi dynamiczne udało mi się wcześniej zrobić blok 000 http://vaglog.pl/log_202627.html blok 001 http://vaglog.pl/log_202628.html blok 003 http://vaglog.pl/log_202629.html blok 004 http://vaglog.pl/log_202633.html blok 008 http://vaglog.pl/log_202630.html blok 010 http://vaglog.pl/log_202631.html blok 011 http://vaglog.pl/log_202632.html Dzięki i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...