Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odłącza turbo 1.9 afn


fafikk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,nie znalazłem podobnego tematu dlatego zaczynam nowy.Co do samego tematu..sprawa wygląda następująco,mianowicie z racji tego,ze dawno nie goniłem mojego audi postanowiłem wkońcu to zrobić i troche sie zdziwilem,gdyż przy zmiany biegu na 4 przy 3000 obrotów odłaczyło mi turbo.Po fakcie zjechałem na bok,odczekałem i zgasiłem samochód.Po odpaleniu ciąg dalszy tj.bieg 1,2,3 i znowu przy 4 i 3000 obrotów turbo przestało działać ale na postoju słychać gwizd oraz zmienną geometrię.Dodam jeszcze,ze ostatni raz był goniony przed mrozami gdyż albo warunki nie pozwalały na to oraz to,ze do roboty tez nie mam daleko i nawet nie zdarzyl nabrac temperatury.Drugi fakt taki,ze łącznik elastyczny tłumika (przed katem) juz mnie błaga o wymiane bo już rozerwana jest dość konkretnie (zasmolone sadzą pół komory) ,niestety ilość czasu mi nie pozwala na jej wymiane.Fajnie gdyby ktoś ogarnięty z okolic Tarnowskich Gór,Bytomia umiałby stwierdzić na żywo co może być przyczyną.. z góry dziekuję i oczekuję porad.Pozdrawiam

Edytowane przez fafikk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe ze na 4 biegu odcina a jaką ,łapiesz prędkość wtedy ? patrzyłeś Vagiem ? mi jak odcinało turbo to miałem problem z przepływką ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź organoleptycznie albo vagiem czy masz skok sztangi odpowiedni, albo zrób logi. Nie wiem jak usłyszałeś, że zmienna geometria pracuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do prędkości to się nie przyglądałem.. jutro sprawdze i podepne pod vaga.Dodam jeszcze,że turbinka zaczęła troszkę głośniej chodzić ostatnio,nie wiem czy przepuszczający łącznik elastyczny ma na to wpływ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacina ci się zmienna geometria. Turbo do czyszczenia lub pada zawór N75.

Najlepiej logi zrobić bo czasem może się okazać że jakaś nieszczelności w dolocie itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak słychać zmienną geometrie bo nie bardzo wiem a tak poważnie skoku sztangi nie sprawdzisz w tym roczniku ecu nie obsługuje gr 11 w bs .Jedynie przez zdjecie i zakladanie wezyka od gruszki na turbinie zobaczysz Skok ma byc około 2 cm .Jeszcze moja rada pozbyć się katalizatora ze srodka zostaw puszkę i turbo będzie miało przeplyw spalin zapomnisz o turbinie jak bedziesz jeździł dynamicznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...