Skocz do zawartości

fafikk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O fafikk

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Radzionków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia fafikk

0

Reputacja

  1. fafikk

    Lusterka

    Ok,dzieki wielkie za info
  2. fafikk

    Lusterka

    A czym sie roznia szkła ? i jak wyglada z elektryka ? w sensie kostki
  3. fafikk

    Lusterka

    Siemka,orientuje sie ktos czy lusterka zewnetrzne z poliftowego b5 pasuja do przedlifta ?
  4. fafikk

    Poliftowe lampy

    Chce zespolone,bo wedlug mnie ladniejsze.. a wlasnie na aukcjach pisze,ze silniczki pasuja.. a skoro Depo wzorowane sa na Valeo to jak z Tycami ?
  5. fafikk

    Poliftowe lampy

    Siemka,temat w jakiś sposób był wałkowany ale nie dowiedzialem sie konkretnie tego co potrzebuje wiedziec..mianowiecie mam przedliftowe oryginaly i chce je zamienic poliftowymi.Pytanie takie czy silniczek z przedliftowych pasuje do poliftowych zamienników (TYC,DEPO) na paru innych forach czytalem,ze pasuje,na aukcjach pisza,ze tez pasuje a kumpel co zmienial w swoim gadal,ze nie pasuje i czym sie tu kierowac ? Podkreslam,ze kumpel kupowal ori VALEO a ja chce zamiennik DEPO.. ktoś pomoze ? Nikt nic ?
  6. fafikk

    Odłącza turbo 1.9 afn

    Co do prędkości to się nie przyglądałem.. jutro sprawdze i podepne pod vaga.Dodam jeszcze,że turbinka zaczęła troszkę głośniej chodzić ostatnio,nie wiem czy przepuszczający łącznik elastyczny ma na to wpływ..
  7. fafikk

    Odłącza turbo 1.9 afn

    Witam wszystkich,nie znalazłem podobnego tematu dlatego zaczynam nowy.Co do samego tematu..sprawa wygląda następująco,mianowicie z racji tego,ze dawno nie goniłem mojego audi postanowiłem wkońcu to zrobić i troche sie zdziwilem,gdyż przy zmiany biegu na 4 przy 3000 obrotów odłaczyło mi turbo.Po fakcie zjechałem na bok,odczekałem i zgasiłem samochód.Po odpaleniu ciąg dalszy tj.bieg 1,2,3 i znowu przy 4 i 3000 obrotów turbo przestało działać ale na postoju słychać gwizd oraz zmienną geometrię.Dodam jeszcze,ze ostatni raz był goniony przed mrozami gdyż albo warunki nie pozwalały na to oraz to,ze do roboty tez nie mam daleko i nawet nie zdarzyl nabrac temperatury.Drugi fakt taki,ze łącznik elastyczny tłumika (przed katem) juz mnie błaga o wymiane bo już rozerwana jest dość konkretnie (zasmolone sadzą pół komory) ,niestety ilość czasu mi nie pozwala na jej wymiane.Fajnie gdyby ktoś ogarnięty z okolic Tarnowskich Gór,Bytomia umiałby stwierdzić na żywo co może być przyczyną.. z góry dziekuję i oczekuję porad.Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...