Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o wsad do licznika 8E0 920 900 N


ganjaq

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, jak w temacie. Robiłem ostatnio przymiarkę do zmiany zegara na kolorowy i wyciągałem pin z mojego starego. Na drugi dzień na zegarach pojawiło mi się coś co niektórzy nazywają SICH albo 51CH zamiast przebiegu. Wtedy jeszcze nie wiedziałem że wine za to ponosił bezpiecznik chyba 14 albo 15. Nie wiedząc co się dzieje załadowałem jeszcze raz wcześniej zgrany .bin ale po tej akcji wyskoczył mi DEF ERROR. Auto blokuje mi imo i nie chce palić i zastanawiam się czy wgranie virgin coś pomoże. Vag widzi zegary, da się odczytać błędy ale logowanie pinem kończy się niepowodzeniem. Ewentualnie czy jest ktoś w stanie wywalić mi imo z pliku ecu zgranego kiedyś mpps-em? Auto unieruchomione :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj mi na priv wsad, jednak ja też przez to przechodziłem i niestety u mnie tylko podmiana licznika pomogła.

Zapewne wywalony IMMO ID i pin w liczniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki szerokiej wiedzy mojego poprzednika znaleźliśmy czasowe rozwiązanie blokowania auta przez imo, "wymiana licznika". Niech to będzie przestroga dla innych żeby nie próbowali flaszować blatów jakimiś cudami bo prawdopodobieństwo uwalenia wsadu jest po prostu za duże. Nie mówie że się nie da ale to loteria i nawet 50% że się powiedzie nie ma


Macie jakąś rade, próbuje zmienić zegar z 8E0 920 900 N na 8E0 920 931 A i stoje na adaptacji ponieważ zegar nie chce przyswoić starego pinu. Po dodaniu pinu na kanale 50, kliknięciu testuj jest dobrze ale po kliknięciu save wyskakuje error chanel 50 not available. Za każdym razem robie tak, że wpierw loguje się starym pinem do engine 01, tam pin przyjmuje, wychodze, wchodze w instruments, podaje pin nowego licznika, przyjmuje, adaptacja 50, stary pin, save i error chanel not available. Po iluś prubach w instruments, meass blocks na kanale 24 mam 255 255 255 0 czyli zablokowana możliwość ale z czego wynika. Próbowałem vcds 1.0, vag com 409.1 s i en i 4.9 polski vag. Cały czas to samo, mam kilka błędó w instrumments i spalony bezpiecznik od kolumny kierownicy może to mieć jakiś wpływ?

Edytowane przez ganjaq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby ten zegar przyjął pin to go trzeba na virgin zrobić.

Moja rada:

zapłać komuś albo wydaj pieniądze na lepszy sprzęt. VCDS to trochę za mało do tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Virgin, dla innych ciekawych o jakich dziewicach mowa New Mode, 4. A wiesz że trzy dni do tego dochodziłem ale doszedłem. Szkoda, że nie dałeś znaki prędzej :decayed: Informacje o virginizacji nigdzie się nie pojawiały, nie pojawiały się w sensie że nikt nie opisał że bez tego to se możesz poklikać... Gdzieś na ruskiej stronie ktoś wspominał że samo wpisanie pinu przed adaptacją virginizuje i to mnie zmyliło. Dzięki i pozdro

A i nie jestem z tych co płacą komuś grube złotówki za takie pierdoły. A miałem chwile zwątpienia i dzwoniłem już po kilku okolicznych magikach, byś ich słyszał jakie to studne i skomplikowane (nie mam na myśli tych którzy starali się pomagać). Trudne nie trudne, wszystko do zrobienia. To troche tak jakbyś oddał swoją laskę żeby Ci ją ktoś przeleciał i jeszcze mu za to zapłacił. A co do sprzętu to kablem kkl za 15 zł wszystko zrobiłem więc nie sprzęt najważniejszy a łeb na swoim miejscu. Nie to co mówisz a to co potrafisz zrobić niech świadczy o tym kim jesteś...

Edytowane przez ganjaq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj ze nawet jak ktoś wie to za darmo swojej wiedzy nie odda. Ja pare lat męcze te liczniki i nie mam zamiaru komuś za darmo wiedzę sprzedawać. To tak ode mnie pare słów jak pisałeś wyżej o mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...