Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szybkość nagrzewania silnika 1.6 do 90* C


nike166

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie jakoś 3-4 km i 90 na blacie jak otwarty to górny i dolny wąż będzie mieć taką samą temperaturę

Przecież chłodnica chłodzi, w zimę tym bardziej chłodzi więc jak mogą mieć taką sama temp. ;) Jeżeli chłodnica jest drożna dolny wąż będzie ledwo ciepły, o ile w ogóle.
Sama z siebie nie chłodzi gdy auto stoi po jeździe owszem pęd wiatru wychladza na tyle ze są różnice temperatury chyba ze komuś wiatrak nap. Cały czas na max obrotach
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, kupiłem termostat Wahlera i chciałem go sprawdzić czy działa, zagotowałem wodę w czajniku do wrzenia wrzuciłem termostat w szklankę zalałem wodą i nic nawet nie drgnął... Jakiś inny sposób na sprawdzenie termostatu? Nie mierzyłem temp. wody nie miałem czym. Ale powinna mieć 100 C...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, kupiłem termostat Wahlera i chciałem go sprawdzić czy działa, zagotowałem wodę w czajniku do wrzenia wrzuciłem termostat w szklankę zalałem wodą i nic nawet nie drgnął... Jakiś inny sposób na sprawdzenie termostatu? Nie mierzyłem temp. wody nie miałem czym. Ale powinna mieć 100 C...

Z tego co pamiętam termostat gotujesz we wodzie i obserwujesz czy zaczyna się otwierac a nie wrzucasz go na gorącą "100"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jakoś 3-4 km i 90 na blacie jak otwarty to górny i dolny wąż będzie mieć taką samą temperaturę

Przecież chłodnica chłodzi, w zimę tym bardziej chłodzi więc jak mogą mieć taką sama temp. ;) Jeżeli chłodnica jest drożna dolny wąż będzie ledwo ciepły, o ile w ogóle.
Sama z siebie nie chłodzi gdy auto stoi po jeździe owszem pęd wiatru wychladza na tyle ze są różnice temperatury chyba ze komuś wiatrak nap. Cały czas na max obrotach

Oczywiście, że "sama z siebie" chłodzi, przecież to wymiennik ciepła jest. Po to chłodnica ma radiator aby oddawał ciepło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu, termostat zmieniony , auto rozgrzewa sie moment po 3-4 km już 90C , przy dużej prędkości 150 km/h stoi twardo na 90C także problem ze spadkiem temp podczas dużej prędkości też wyeliminowany . Dzięki wszystkim za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...