l.e.s.t.e.r Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Po wymianie zawieszenia na 1BV auto ciągnie w prawo. Byłem już na trzech różnych geometriach, kazali wymienić wahacz ( banan prawa strona ) ale nic to nie dało. Poniżej wynik geometrii 3D Wszystkie warsztaty wykonywały geometrię bez obciążenia, czy w Audi wykonuje się geometrię z obciążeniem czy bez obciążenia? Jak ktoś ma doświadczenie w tych cyferkach to proszę niech napisze jak ta geometria wyszła. N Najważniejsze to co dalej z tym robić ?
quadral20004 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 (edytowane) kat pochylenia koła tyl lewy masz przestawiony. widocznie dostala strzala w te kolo. wymiana podzespołów chyba nie nie pomoze. wymiana tylnej cwiarki pomoze:) Edytowane 12 Lutego 2015 przez quadral20004
Yaro1 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 kat pochylenia koła tyl lewy masz przestawiony. widocznie dostala strzala w te kolo. wymiana podzespołów chyba nie nie pomoze. wymiana tylnej cwiarki pomoze:) Co ty p..........
l.e.s.t.e.r Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Opublikowano 12 Lutego 2015 poważnie pytam, auto przed wyminą zawieszenia szło jak po sznurku. co mnie podkusiło z tą wymianą
quadral20004 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 heheh sorki czytalem kilka tematow;p a zawieszenie wymieniales na nowe?
l.e.s.t.e.r Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Opublikowano 12 Lutego 2015 heheh sorki czytalem kilka tematow;p a zawieszenie wymieniales na nowe? tak nowe, wiesz ile kosztuje nowe zawieszenie 1BV? Zawieszenie po przebiegu 60K
quadral20004 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 no to widocznie bylo cos w nim uszkodzone.teraz pytanie co
Yaro1 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 (edytowane) Zacznij od zamiany kół Edytowane 12 Lutego 2015 przez Yaro1
l.e.s.t.e.r Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Opublikowano 12 Lutego 2015 (edytowane) Zacznij od zamiany kół Tak właśnie jutro zrobię. A te parametry geometrii są dobre? jest sens coś tam poprawić ? Edytowane 12 Lutego 2015 przez l.e.s.t.e.r
quadral20004 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 nie jest,masz w pierwszej rubryce parametry ponad norme.zacznie ci zdzierac opone
l.e.s.t.e.r Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Opublikowano 12 Lutego 2015 nie jest,masz w pierwszej rubryce parametry ponad norme.zacznie ci zdzierac opone Ty palisz coś ? w pierwszej rubryce masz parametry przed korektą.
quadral20004 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 (edytowane) hehe trafiles w 10 spalilem jointa godzine temu przerzuc koła tyl na przod.jak bieznik nie kierunkowy to prawe na lewe tez mozesz sprobowac. Edytowane 12 Lutego 2015 przez quadral20004
Yaro1 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Zacznij od zamiany kół Tak właśnie jutro zrobię. A te parametry geometrii są dobre? jest sens coś tam poprawić ? Parametry są ok, myślę , że zamiana kól rozwiąże problem
l.e.s.t.e.r Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Opublikowano 12 Lutego 2015 Zacznij od zamiany kół Tak właśnie jutro zrobię. A te parametry geometrii są dobre? jest sens coś tam poprawić ? Parametry są ok, myślę , że zamiana kól rozwiąże problem obyś miał racje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się