marcinch001 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Witam mam zamiar w nie długim czasie wymienić kompletny rozrząd . Jaki polecacie do silnika BFB bo spotkałem się z nową wersją napinacza i starą która jest lepsza i czy napinacz termiczny należy do starego rozwiązania , co zakładają oryginalnie w serwisie ?
krzysztof 36418 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) Witaj ja założyłem zestaw INA (pasek napinacz (zegarowy) wspornik z rolką( zamiast napinacza hydraulicznego) + pompa wody valeo (wyła od samego początku (nie zawsze) i pociekła po 4 miesiącach - a była tańsza od ori o 30 zł. teraz jest ori i jest dobrze. coś takiego http://allegro.pl/ina-rozrzad-audi-a4-vw-passat-1-8-t-20v-00-i5022418339.html Edytowane 18 Lutego 2015 przez krzysztof 36418
marcinch001 Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) Czyli rozrząd nowego typu , ciekawe co się działo ze starym typem ze zmienili podobno napinacze w nowym robią w Chinach . Edytowane 18 Lutego 2015 przez marcinch001
krzysztof 36418 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 jak ja kupowałem to powiedzieli mi ze napinacze hydrauliczne padały i dlatego zmienili. ale niema się co łamać graty nowego typu są tańsze
marcinch001 Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Opublikowano 19 Lutego 2015 Ze tańsze to wiem martwi mnie tylko ze robione w Chinach .
krzysztof 36418 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 niema sie co martwic kup "ina" i bedzie wszystko oki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się