Skocz do zawartości
IGNOROWANY

analiza logów plus błąd Supply Voltage


choco

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mogę prosić o analizę logów statycznych i basic settings;

STATYCZNE:
BASIC SETTINGS:
dodatkowo z błedów jakie miałem zapamiętane:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 614 517
Component: ABS/ESP front 4529
Coding: 04255
Shop #: WSC 06435
1 Fault Found:
01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30
35-10 - - - Intermittent
Address 46 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 959 433 BD
Component: Komfortgerát TBF 1712
Coding: 06730
Shop #: WSC 63351
6 Faults Found:
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
52-10 - Supply Voltage Too High - Intermittent
01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring
35-00 - -
01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch
35-00 - -
01369 - Alarm triggered by Hood Switch
35-00 - -
01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side
35-00 - -
- Key 1
35-10 - - - Intermittent
End -------------------------------------------------------

Czy widzicie coś na co warto zwrócić uwagę na podstawie logów lub tych błędów. Nie zdążyłem zrobić jeszcze dynamicznych. Zrobię je w poniedziałek. Proszę o informację co widać na podstawie tego powyżej.


Dodam jeszcze ze ostatnio zapaliła mi się w trakcie jazdy lampka od akumulatora tak na dwie minuty. Sprawdzałem ładowanie to było potem wszystko ok.


Dorobiłem logi dynamiczne:

Ogólnie z błędów to ostatnio jeszcze pojawił mi się raz ten sam: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30
Miałem problemy z alternatorem i kończącymi się szczotkami, więc to może być od tego.
Jakby ktoś miał chwilę to zerknijcie na wcześniej przesłane statyczne i basic settings oraz dzisiaj wrzucone logi dynamiczne czy wszystko wygląda ok.
Z góry dzięki!

Proszę aby ktoś rzucił okiem Edytowane przez choco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko ładnie jak z fabryki :)

może lekko turbo, ale to przepalić na obwodnicy po zimie ;p

błędy skasować a kiedyś sprawdzić czy nie wróciły i wtedy ew sie martwic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za rzucenie okiem. A turbo masz na myśli ze sztanga w pełni nie pracuje czy ogólna zamula jakaś lekka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mini minimalne niedopompowanie. czasem kwestia zbyt krótkiego pomiaru, a czasem lekko przybrudzone turbo. nie przejmuj sie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to dużo jeżdżę po autostradzie. Więc obroty mam często na poziomie 2600-2800.

Pojeżdżę trochę dynamiczniej teraz na każdym biegu dla profilaktyki :D

Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi ok silnikowiec zdrowy. Błedy to problemy z czujnikiem skrętu (nie swieci ci sie ABS/ESP ??) reszta to błędy z modułu komfortu które nie powinny powracać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Abs i esp nie świecą sie. Samo działanie obu układów bez zastrzeżeń. Jedynie tak jak pisałem miałem problem ze szczotkami w alternatorze i brakiem ładowania. Podczas wymiany był odłączany akumulator.

Czy odpięcie go albo sam problem ładowania mógł to powodować? Sprawdzę tez za jakiś czas czy błąd nie powróci.

Sprawdzone błędy dzisiaj. Nic nie powróciło. Myślę, że to miało związek z padającym alternatorem lub odpiętym akumulatorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...