monkey_vip 0 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Z prośba o analize logów Audi A4 B7 poszarpowanie w przedziale obrotów 1900-2200 Brak błedów wyczyszczony egr. http://vaglog.pl/log_211021.html http://vaglog.pl/log_211022.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homiczek 3 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 a tym zakresie turbo nabiera najwyższych obrotów i występują tutaj skoki ciśnienia spore. a dodatkowo masz raczej dłubniętą moc, więc skoki mogą być większe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Doładowanie sporo zadane jak na taką sprężarkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkey_vip 0 Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 wiec w czym moze byc problem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Zrob komplet logow bo auto jest po programie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homiczek 3 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 (edytowane) no turbo jest ok, ale ustawione w programie ciśnienie doładowania jest na granicy rozsądku. I albo ktoś zrobił tak mocny program, albo nie wiedział co robi i trochę przesadził. jak kolega wyżej pisze, aby to ocenić to trzeba logi kompletne zrobić a egr jak zaślepisz to na 99% wywali ci błąd - to trzeba zamknąć także programowo. a tak w ogóle to się dziwię, że przy takim mocnym programie ktoś nie zamknął egra Edytowane 30 Marca 2015 przez Homiczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkey_vip 0 Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Program wlasnie wcale nie jest mocny 158 ps i 420Nm dzis odlaczylem wtyczke od egr i jak narazie ok nie przerywa i nie kwiczy moze to egr jest felerny nie wyswietlajac bledu bo jak wytlumaczyc ze szarpie przy wlozonej wtyczce a przy wyciagnietej wszystko ok??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Jak na BPW moc powinna byc większa. Niuton wyszedł z tego dużego doładowania..Może być że EGR się przycina i dlatego masz te szarpania.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkey_vip 0 Opublikowano 31 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Dzis wloze nowy egr na podmiane zobaczymy co sie bedzie dziac Wymiana EGR rozwiazala sprawe najprawdopodobniej sie przycinal nie wywalalo bledu lecz wartosci byly troszke zawyzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się