Kub83a Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Witam Dzisiaj po raz pierwszy po odpaleniu zimnego silnika dziwnie przez kilka dołownie sekund zaczął pracować (moze 3/4 sek.) ale zaraz po tym było wszytsko w porządku, równie odbroty itd. Do tego dziwnie dość intesywnie zadymił. WTF ? Zdazyło mi sie to po raz pierwszy. Kolejne uruchmienia silnika były jak najbrdziej ok. bez "dziwnej" pracy oraz bez dymku. Czy może ktoś wskazac gdzie szukac przyczyny takiego incydentu ? W moim rozumowaniu domniemam ze może mieć to związek z zaciętym EGR-em lub z klapą gasząca. Podczas gaszenia auta cos mocno "rzuca" silnikiem. Takie mam przynajmniej wrazenie. Także chciałbym w pierwszej kolejności przczyścić EGR, wymienić węzyki podciśnień. Pytanie: czy jest możliowść przeczyszczenia kalpy gaszącej ? Dzieki za sugestie i rady pozdrawiam
daros Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Powodów może być wiele począwszy od trefnego paliwa, mocno zabrudzonego filtra paliwa z wodą w środku kończywszy na niesprawnych wtryskach. W pierwszej kolejności zrobił bym logi silnika, a następnie chwytał się mechaniki (kosztów).
Kub83a Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2015 -filtr paliwa wymieniony dzień przed tym zdarzeniem także odpada (MANN) -mówisz o logach statycznych i dynamicznych silnika czyli: Grupy: 001, 002, 004. Typ: Statyczne Grupy: 003, 008, 011. Typ: Dynamiczne Grupy: 003, 008, 011. Typ: Dynamiczne Grupy: 013, 018, 023. Typ: Statyczne dzisiaj z rana nie miałem tego rodzaju problemu, odpalił na "tyk" bez zająknięcia i dymu z wydechu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się