Butless Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam, mam pewien problem ze skrzynią biegów Multitronic. Skrzynia siedzi w Audi A4 B6 1.8 T BEX bez Q. Objawy pojawiły sie jakis tydzień temu. A mianowicie: Przy delikatnym przyspieszaniu obroty faluja i jest do wyczuwalne tylko do 2 tysięcy, następny objaw to szarpanie ( ślizganie ) tak samo objaw widoczny tylko do 2 tysiecy, dodam ze przy dynamicznym dodaniu gazu w ogóle nie występuje tak samo jak zacznę zmieniać biegi manetkami lub ręcznie wybierakiem, oraz pojawiło się delikatne wycie prawdopodobnie skrzyni od 80km/h - 100km/h potem ustaje. Dodam ze przy wrzucaniu i zrzucaniu biegów są one praktycznie nie wyczuwalne chodzi płynnie. Przebieg prawie 280 tysi. Pomoże ktoś z diagnozą , nie lubie gdy w Audi występują mi jakieś usterki. Pozdrawiam Edytowane 15 Kwietnia 2015 przez Butless
robitl Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Witam, mam pewien problem ze skrzynią biegów Tiptronic. Skrzynia siedzi w Audi A4 B6 1.8 T BEX bez Q. zmieniałeś skrzynie? jak masz bez Q to z fabryki wyjechała ze skrzynią multitronic. sprawdzałeś poziom oleju? kiedy wymieniałeś?
Butless Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Auto sprowadzone ze Szwajcarii w grudniu 2014 roku. Oznaczenia silnika BEX 140kw / 190 PS. Skrzynie na pewno mam tiptronic bo jest S i jak wezmę na manualne przełączanie biegów to jest 6 a multi podobno były aby 5 biegów. Własnie do skrzyni jeszcze nie zaglądałem jak z poziomem itd.
robitl Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 kolego masz skrzynie multi. obojętnie co ci powiedział handlarz albo co wyczytałeś. w b6/7 jest jedna zasada napęd Q=tip, a ośka=multi. nie da rady żeby było inaczej i każdy kto się na tym chodź trochę zna przyzna mi racje. multi w późniejszym okresie też miało 6 biegów. przykro mi kolego że cię musiałem zasmucić. dodam tylko że lepiej pogadaj z chłopakami ze swojej okolicy można ktoś ogarnia przekładki skrzyń to sobie manualną wstawisz bo multi się nie opłaca robić.
Butless Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2015 kolego masz skrzynie multi. obojętnie co ci powiedział handlarz albo co wyczytałeś. w b6/7 jest jedna zasada napęd Q=tip, a ośka=multi. nie da rady żeby było inaczej i każdy kto się na tym chodź trochę zna przyzna mi racje. multi w późniejszym okresie też miało 6 biegów. przykro mi kolego że cię musiałem zasmucić. dodam tylko że lepiej pogadaj z chłopakami ze swojej okolicy można ktoś ogarnia przekładki skrzyń to sobie manualną wstawisz bo multi się nie opłaca robić. Może i masz racje. Lecz ja proszę o diagnoze problemu btw. polubiłem automaty
robitl Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 (edytowane) automaty są spoko, ale tip to ich król tak jak napisałem na początku, diagnozę zacznij od podpięcia pod komputer i sprawdzenia poziomu oleju. jak nie ma błędów i poziom oleju ok, to zastanowiłbym się kiedy był wymieniany razem z filtrem. bo lepiej na próbę olej i filtr wymienić niż z miejsca skrzynię zrzucać zapomniałem dodać że u mnie w tipie też poszarpywało przy zmianie jak jechałem jak emeryt a jak mocniej gaz wciskałem to było ok. po wymianie oleju razem z filtrem wszystko wróciło do normy. Edytowane 15 Kwietnia 2015 przez robitl
Butless Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Właśnie nie można nawiązać komunikacji ze skrzynia. Ale to jest dziwne bo gdy manetkami zmieniam biegi to nic takiego nie ma. A gdy się to wszystko zaczęło dziać podpiąłem pod kompa to wywaliło problem z cewka na pierwszym garze. Więc wymieniłem cewkę na NGK błędu nie ma lecz to nie ustało.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się