easymoonrider Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Przy szybkim kręceniu kierownicą słyszę stuki. Dzieje się to zarówno na odpalonym jak i zgaszonym silniku. W czasie jazdy ściąga kierownicę w stronę nachylenia drogi lub po wjeździe w koleiny. Chwilami słychać także lekkie wycie (szczególnie przy parkowaniu). Po wjechaniu w dziurę w jezdni również coś stuka, ale dźwięk dochodzi z prawej strony, z przodu. W stacji diagnostycznej stwierdzono, że w zawieszeniu wszystko jest ok. Proszę o wstępne zdiagnozowanie przyczyny powyższego.Samochód jest z 2004 roku z potwierdzonym, oryginalnym przebiegiem 228 tys.. Opony mogłyby być lepsze, ale tragedii nie ma. Szerokość kół to 235; wielkość - 17. Słyszałem, że niby na szerokich kołach może ściągać. Płyn wspomagania ma ciemny kolor...
waldi1326 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Kolego z takimi oponami na koleinach będzie ściągać;/ A stuki mogą być z zawieszenia, ja tak miałem jak górne wahacze z przodu miałem wybite i na stacji diagnostycznej też nic nie zauważyli :/
easymoonrider Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2015 (edytowane) Po diagnozie mechanik stwierdził, że do wymiany jest maglownica. Jestem na etapie poszukiwań. Edytowane 24 Kwietnia 2015 przez easymoonrider
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się