Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przeróbka na Quattro da radę?


maniek87gda

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zakupiłem sobie a4 b5 z 95r silniczek 1.6 i że jako inni robią swapy itp.. to mam pytanko, czy da radę wstawić napęd quattro? jakie koszta części? robocizny? no i czy się to opłaca. Co do silnika to wiadomo byłoby coś większego. A być może zostaje sprzedać i kupić quattro? Czekam na info ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądzę że do 1.6 quattro to troszkę nieporozumienie, ośka ciągnie sie tyle o ile, a co dopiero z AWD.

Fakt miało by to sens przy zmianie motoru, z tym że swap plus do tego dorzucenie quattro kosztowałoby znacznie więcej niż porządne 1.8t w Q :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiadomo, że jeśli chce quatrro to i silnik jakiś dobry.. 2.0 czy wyżej.. bo nie wiem jak się sprawuje quattro w 1.8t...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten kolega http://a4-klub.pl/index.php?/user/107396-adhdmfe/mówił że nie takie rzeczy ogarniał jak mu mówiłem, że montaż Q w b5 to rzeźba nie warta zachodu. więc może z nim pogadaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.8t jest jednym z lepszych motorowni VAGa, duża moc, stosunkowo niskie spalanie, bardzo podatny na modzenie.

2.0 omijaj szerokim łukiem, same problemy z nimi.

Zostają również Vki na temat który sie nie wypowiem zbytnio bo nie wiele o nich wiem, słyszałem od osób które mają owe silniki że lubią dość olej i pocą sie pod głowicami, no i oczywiście droższe części eksploatacyjne typu rozrząd czy choćby nawet ilość oleju itd.

Ale nie o tym temat, a więc nie byłoby raczej problemu wstawienia mostu w tył, jednak koszty jakie sie z tym wiążą są dość spore i w sumie dużo taniej byłoby kupić gotowe wozidło z mocnym motorem i z napędem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten kolega http://a4-klub.pl/index.php?/user/107396-adhdmfe/mówił że nie takie rzeczy ogarniał jak mu mówiłem, że montaż Q w b5 to rzeźba nie warta zachodu. więc może z nim pogadaj.

Rzeźba nie warta zachodu. Tyle o ile b6/b7 jest praktycznie P&P tak b5 podłoga jest inna w FWA i AWD.

Z ekonomicznego punku widzenia to weź sprzedaj ten samochód i szukaj zdrowej 1.8t + Q, bądź S4, bo zapewne tyle by cie wyszło rezanie Q w Twoim aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten kolega http://a4-klub.pl/index.php?/user/107396-adhdmfe/mówił że nie takie rzeczy ogarniał jak mu mówiłem, że montaż Q w b5 to rzeźba nie warta zachodu. więc może z nim pogadaj.

Wiesz... nie wiem czy to prawda ale np chyba koleś mówił, że w audi 80 chyba... podwozie jest to samo co w quattro, tylko musiał załatwić sobie np z rozbitego quattro wał i most... nie wiem czy to prawda dlatego ja też o to pytam... czy trzeba coś rzeźbić i czy da radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Wiesz... nie wiem czy to prawda ale np chyba koleś mówił, że w audi 80 chyba... podwozie jest to samo co w quattro, tylko musiał załatwić sobie np z rozbitego quattro wał i most... nie wiem czy to prawda dlatego ja też o to pytam... czy trzeba coś rzeźbić i czy da radę.

rzeźbić trzeba bo jest inna podłoga, to naprawdę duże koszta wychodzą więc tak jak mówią koledzy: sprzedaj i kup coś z Q.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten kolega http://a4-klub.pl/index.php?/user/107396-adhdmfe/mówił że nie takie rzeczy ogarniał jak mu mówiłem, że montaż Q w b5 to rzeźba nie warta zachodu. więc może z nim pogadaj.

Wiesz... nie wiem czy to prawda ale np chyba koleś mówił, że w audi 80 chyba... podwozie jest to samo co w quattro, tylko musiał załatwić sobie np z rozbitego quattro wał i most... nie wiem czy to prawda dlatego ja też o to pytam... czy trzeba coś rzeźbić i czy da radę.

b4 tak samo jak i b5 ma inną podłogę w Q i FWD, trzeba dużo ciąć i spawać, choć niektórzy już takie swapy robili, można poszukać na forum A80...

Wiadoma sprawa, że najlepiej mieć całego dawce niż kupowac samemu wszystkie elemnty...

Co prawda mam b6, jeszcze bez Q ale i tak jak na razie to ile auto pochłonęło $$ to by starczyło spokojnie na S4 B6 jeszcze by zostało, także kup ORI CCCO z Q.

Temat wyczerpany.

Edytowane przez C4NC3R
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeźba nie warta zachodu. Tyle o ile b6/b7 jest praktycznie P&P tak b5 podłoga jest inna w FWA i AWD.

Z ekonomicznego punku widzenia to weź sprzedaj ten samochód i szukaj zdrowej 1.8t + Q, bądź S4, bo zapewne tyle by cie wyszło rezanie Q w Twoim aucie.

No i to chodziło ;) czyli skoro inne są podwozia to zostaje sprzedać i kupić 1.8t w quattro ;) więc temat można zamknąć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...