maniek87gda Posted April 22, 2015 Posted April 22, 2015 Witam, zakupiłem sobie a4 b5 z 95r silniczek 1.6 i że jako inni robią swapy itp.. to mam pytanko, czy da radę wstawić napęd quattro? jakie koszta części? robocizny? no i czy się to opłaca. Co do silnika to wiadomo byłoby coś większego. A być może zostaje sprzedać i kupić quattro? Czekam na info
Mateuszek1001 Posted April 22, 2015 Posted April 22, 2015 Sądzę że do 1.6 quattro to troszkę nieporozumienie, ośka ciągnie sie tyle o ile, a co dopiero z AWD. Fakt miało by to sens przy zmianie motoru, z tym że swap plus do tego dorzucenie quattro kosztowałoby znacznie więcej niż porządne 1.8t w Q
maniek87gda Posted April 22, 2015 Author Posted April 22, 2015 No wiadomo, że jeśli chce quatrro to i silnik jakiś dobry.. 2.0 czy wyżej.. bo nie wiem jak się sprawuje quattro w 1.8t...
robitl Posted April 22, 2015 Posted April 22, 2015 ten kolega http://a4-klub.pl/index.php?/user/107396-adhdmfe/mówił że nie takie rzeczy ogarniał jak mu mówiłem, że montaż Q w b5 to rzeźba nie warta zachodu. więc może z nim pogadaj.
Mateuszek1001 Posted April 22, 2015 Posted April 22, 2015 1.8t jest jednym z lepszych motorowni VAGa, duża moc, stosunkowo niskie spalanie, bardzo podatny na modzenie. 2.0 omijaj szerokim łukiem, same problemy z nimi. Zostają również Vki na temat który sie nie wypowiem zbytnio bo nie wiele o nich wiem, słyszałem od osób które mają owe silniki że lubią dość olej i pocą sie pod głowicami, no i oczywiście droższe części eksploatacyjne typu rozrząd czy choćby nawet ilość oleju itd. Ale nie o tym temat, a więc nie byłoby raczej problemu wstawienia mostu w tył, jednak koszty jakie sie z tym wiążą są dość spore i w sumie dużo taniej byłoby kupić gotowe wozidło z mocnym motorem i z napędem.
C4NC3R Posted April 22, 2015 Posted April 22, 2015 ten kolega http://a4-klub.pl/index.php?/user/107396-adhdmfe/mówił że nie takie rzeczy ogarniał jak mu mówiłem, że montaż Q w b5 to rzeźba nie warta zachodu. więc może z nim pogadaj. Rzeźba nie warta zachodu. Tyle o ile b6/b7 jest praktycznie P&P tak b5 podłoga jest inna w FWA i AWD. Z ekonomicznego punku widzenia to weź sprzedaj ten samochód i szukaj zdrowej 1.8t + Q, bądź S4, bo zapewne tyle by cie wyszło rezanie Q w Twoim aucie.
maniek87gda Posted April 22, 2015 Author Posted April 22, 2015 ten kolega http://a4-klub.pl/index.php?/user/107396-adhdmfe/mówił że nie takie rzeczy ogarniał jak mu mówiłem, że montaż Q w b5 to rzeźba nie warta zachodu. więc może z nim pogadaj. Wiesz... nie wiem czy to prawda ale np chyba koleś mówił, że w audi 80 chyba... podwozie jest to samo co w quattro, tylko musiał załatwić sobie np z rozbitego quattro wał i most... nie wiem czy to prawda dlatego ja też o to pytam... czy trzeba coś rzeźbić i czy da radę.
robitl Posted April 22, 2015 Posted April 22, 2015 Wiesz... nie wiem czy to prawda ale np chyba koleś mówił, że w audi 80 chyba... podwozie jest to samo co w quattro, tylko musiał załatwić sobie np z rozbitego quattro wał i most... nie wiem czy to prawda dlatego ja też o to pytam... czy trzeba coś rzeźbić i czy da radę. rzeźbić trzeba bo jest inna podłoga, to naprawdę duże koszta wychodzą więc tak jak mówią koledzy: sprzedaj i kup coś z Q.
C4NC3R Posted April 22, 2015 Posted April 22, 2015 (edited) ten kolega http://a4-klub.pl/index.php?/user/107396-adhdmfe/mówił że nie takie rzeczy ogarniał jak mu mówiłem, że montaż Q w b5 to rzeźba nie warta zachodu. więc może z nim pogadaj. Wiesz... nie wiem czy to prawda ale np chyba koleś mówił, że w audi 80 chyba... podwozie jest to samo co w quattro, tylko musiał załatwić sobie np z rozbitego quattro wał i most... nie wiem czy to prawda dlatego ja też o to pytam... czy trzeba coś rzeźbić i czy da radę. b4 tak samo jak i b5 ma inną podłogę w Q i FWD, trzeba dużo ciąć i spawać, choć niektórzy już takie swapy robili, można poszukać na forum A80... Wiadoma sprawa, że najlepiej mieć całego dawce niż kupowac samemu wszystkie elemnty... Co prawda mam b6, jeszcze bez Q ale i tak jak na razie to ile auto pochłonęło $$ to by starczyło spokojnie na S4 B6 jeszcze by zostało, także kup ORI CCCO z Q. Temat wyczerpany. Edited April 22, 2015 by C4NC3R
maniek87gda Posted April 22, 2015 Author Posted April 22, 2015 Rzeźba nie warta zachodu. Tyle o ile b6/b7 jest praktycznie P&P tak b5 podłoga jest inna w FWA i AWD. Z ekonomicznego punku widzenia to weź sprzedaj ten samochód i szukaj zdrowej 1.8t + Q, bądź S4, bo zapewne tyle by cie wyszło rezanie Q w Twoim aucie. No i to chodziło czyli skoro inne są podwozia to zostaje sprzedać i kupić 1.8t w quattro więc temat można zamknąć
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now