DŁUGI ;) Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 (edytowane) Informacje zlotu MajóVWka 2015 Zlot ma charakter imprezy zamkniętej , na zgłoszenia. Dlaczego zgłoszenia ? Ogranicza nas trochę miejsce zlotu . Zgłoszenia będą przyjmowane od każdego kto posiada markę VAG i jest zrzeszony na którymś forum motoryzacyjnym. Na pytanie czy inne marki mogą się pojawić stanowczo odpowiadamy NIE (za wyjątkiem aut sponsorów, co jest chyba oczywiste). Koszta imprezy wyglądają następująco : Każda osoba czyli kierowca oraz każdy pasażer opłacają kwotę wjazdową 10 zł za cały pobyt ale dodatkowo macie do wyboru następujące opcje noclegowe: Pobyt na polu namiotowym – 30 zł pobyt (15zł doba) za całe auto z pasażerami Domek drewniany – 80 zł osoba/pobyt (40zł doba) Domek murowany – 80 zł osoba/pobyt (40zł doba) Pokoje w pawilonie - 60 zł osoba/pobyt (30zł doba) Pokoje są 2 lub 3 osobowe. Znajduje się w nich telewizor, prysznic i balkon. Wszelkie zgłoszenia dotyczące noclegów w domkach, pokojach i na polu namiotowym kierujemy do Michała Siwka Tel. 504 841 663 jest osobą koordynującą zapisy oraz płatności za pobyt na terenie ośrodka. Do każdej rezerwacji wymagana będzie zaliczka w postaci 50% wpłaty na konto podane później drogą mailową ([email protected] ). Każdy uczestnik zlotu po dokonaniu wpłaty otrzyma swój indywidualny numer wjazdowy a na miejscu auto oraz uczestnicy zostaną przez organizatorów oznaczeni. Przewidujemy oczywiście wiele atrakcji na miejscu . Obecność DJ-a czy liczne konkurencje to już chyba standard każdego zlotu ale planujemy kilka nietypowych rozwiązań na zajęcie wolnego czasu Emotikon smile Na terenie ośrodka istnieje możliwość zaopatrzenia się w trunki „niskoalkoholowe” oraz żywność . Śniadania i obiady serwowane na stołówce po uprzednim zapisie u organizatorów… koszt śniadania 14 zł , obiadu 22 zł . Wszelkie nowinki będziemy dorzucać na bieżąco . Zapraszamy !!! Na wszelkie pytania z chęcią odpowiemy : [email protected] MAJÓVWKA2015 Uwaga! Impreza ma charakter zamknięty - udział mogą wziąć jedynie osoby, które wykupią wjazdówki/wejściówki drogą elektroniczną. Nie przewidujemy sprzedaży wjazdówek/wejściówek na bramie. [email protected] Krótki opis jak powinna wyglądać rejestracja na zlocie, aby każdemu było łatwiej się zarejestrować Wysyłamy mail na adres [email protected], w treści wpisując 3 punkty: Imię i Nazwisko: Numer rejestracyjny auta lub aut: Co chcę zarezerwować (pole namiotowe, pokój, czy domek): W mailu zwrotnym dostaniecie kwotę zaliczki, oraz dane do przelewu. Jeżeli wybieracie się grupą to jedna osoba może zarezerwować miejsca, nie ma konieczności, aby każdy z osobna się rejestrował. Wystarczy, napisać w mailu wszystkie numery rejestracyjne aut, które przyjadą. Po zaksięgowaniu wpłaty na mail dostaniecie bilety wjazdowe, które należy mieć ze sobą na bramie. Ewentualne pytania proszę kierować do Michała Siwka pod nr tel. 504 841 663 Edytowane 15 Maja 2015 przez DŁUGI ;)
DŁUGI ;) Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Szykować autka i na zlocik
patrys334 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Jestem z okolic firleją i nie potrzebuje domku chciałbym tylko wjechać
DŁUGI ;) Opublikowano 13 Maja 2015 Autor Opublikowano 13 Maja 2015 (edytowane) Minimum koszt pola namiotowego. Plan zlotu MajóVWka 2015 – Firlej ośrodek WodnikPiątek12 00 - Otwarcie bram ośrodka „Wodnik”W tzw. Międzyczasie dla uczestników zlotu zorganizujemy dodatkowe zajęcia . Na terenie ośrodka istnieje możliwość pogrania w bilard czy ping ponga16 00 - Siatkówka drużynowa18 00 – Gra zespołowa w „kolizje”21 00 – ognisko z poczęstunkiem22 00 – dyskotekaUWAGA!W godzinach 22 00 – 5 00 brama wjazdowa będzie zamknięta !!!W przypadkach wyjątkowo wyjątkowych dzwonić do Michała Siwka Tel. 504 841 663Sobota10 00 – Car Audio11 00 - wyścig na 0,2512 00 – koza zlotu13 00 - Miska olejowa zlotu14 00 – konkurencja niespodzianka15 00 - Show & Shine z podziałem na 4 klasy17 30 – rozdanie nagród21 00 - dyskotekaNiedziela10 00 – zakończenie zlotuDodatkowo na terenie ośrodka za dodatkową opłata będzie można skorzystać ze śniadania czy obiadu . Pamiętamy o utrzymaniu czystości na całym ośrodku. Każda osoba zarejestrowana i opłacona dostanie od organizatorów opaskę na rękę z logiem zlotu. Osoby bez tego oznaczenia będą wypraszane z terenu ośrodka. Dodatkowe informacje będzie można uzyskać u osób poruszających się w kamizelkach z napisem organizator oraz logami klubowymi vaglublin i lkaudi. Edytowane 2 Maja 2015 przez DŁUGI ;)
pawel212333 Opublikowano 19 Maja 2015 Opublikowano 19 Maja 2015 ja jadę już mam bilet ktoś jedzie ??? tak ja jadę dawno nie byłem na zlocie
Rekomendowane odpowiedzi