Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów Octavia 1.8t AUM


norad

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Proszę o analizę logów

ostatnio wymieniona przepływka na org. BOSH- wg. mnie ona też zaniża, turbina tez chyba gorzej pompuje- proszę o ocene:
http://vaglog.pl/log_214569.html
http://vaglog.pl/log_214570.html

Dodatkowo ciągle powraca błąd 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
P1297 - 35-10 - - - Intermittent

DV sprawdzałem, wcześniej miałem nieszczelności na odmie, ale po wymianie wężyków odmy przez parę miesięcy błędu nie było.

Możecie polecić kogoś w Poznaniu do ogarnięcia tematu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka dobrze wskazuje, problem jest bo turbo słabo ładuje, szczelność sprawdzana? zawór dv?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczelność podjade ponownie sprawdzić w przyszyłm tygodniu, DV jak sprawdzałem szczelny,

a czy da się na logach przyjrzeć sprawności katalizatora?-czytałem że on może powodować przymulenie( test kata w vcds nie chce mi się załączyć, obie sondy wg. tego samego testu ok)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak kat może powodować zamulenie, sprawdzisz go jedynie jak wyciągniesz, przy okazji obejrzysz turbine czy klapka nie jest luźna i czy obudowa nie popekana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj sprawdzałem szczelność-dolot szczelny.

Mam tylko pytanie, czy to normalne, że układ puszcza szczelność bagnetem od oleju?

Czy to może było spowodowane, że nie zaślepialiśmy zaworka odmy (06a 129 101d)?

Czy ktoś wie jak on powinien działać, bo dmuchając w obie strony przepuszcza?

poniżej nowe logi,

http://vaglog.pl/log_216441.html

http://vaglog.pl/log_216442.html

http://vaglog.pl/log_216443.html

http://vaglog.pl/log_216444.html

http://vaglog.pl/log_216445.html

http://vaglog.pl/log_216446.html

http://vaglog.pl/log_216447.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic za dużo się nie zmieniło, turbo niedoładowuje, ja jestem dalej za zdjeciem kata sprawdzenie co z turbina i samym katem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...