Jump to content
IGNORED

AWX proszę o analizę logów, zamulony


piotrekrkk

Recommended Posts

AWX proszę o analizę logów, samochów czasami ma muła. Kiedy wsiadam rano do auta i przy pierwszym ruszeniu już wiem jak będzie wyglądała reszta dnia jazdy, reasumując samochód jednego dnia ma kopyto innego nie.

Wymieniałem vacum na nowszą wersję bo był luźny kruciec, wymieniłem wężyki podciśnienia, czyściłem zaworek turbiny. Zrobiłem dzisiaj logi gdyby ktoś mógł kuknąć to byłbym bardzo zobowiązany. Samochód był chipowany 174KM 380NM. zapomniałem podpiąć węzyk egra do logów.

Temperatura zew przy logowaniu 11 stopni na blacie

BASIC SETTINGS:
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_215131.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_215130.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_215129.html

STATYCZNE:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_215121.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_215123.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_215124.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_215125.html
Grupa 007: http://vaglog.pl/log_215126.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_215127.html
Grupa 018: http://vaglog.pl/log_215128.html

DYNAMICZNE:
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_215112.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_215113.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_215114.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_215115.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_215116.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_215117.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_215102.html

Edited by piotrekrkk
Link to comment
Share on other sites

synchronizacja rozrządu do poprawy grupa 04 Synchro. angle - skacze coś nawet na 1.7, a powinno być 0, a nawet część ustawia -0,6. może już jakieś luzy są w rozrzadzie

log turbo jest jeden i wskazywałoby na nierówne sterowanie - tj przybrudzenie sterowania turbo.

a patrząc na przepływke, to raz turbo pompowało mniej więcej ile trzeba, a raz szło jak szatan - osiągneło max przepływ jaki może zmierzyć przepływka.

możesz nie mieć odcięć przełądowań, bo może w chipie masz podciągnięty wysoko ogranicznik....

poró może kilka logów turbo, i któryś zrób podwójny grupa 03 i 11 razem! ale tylko jeden, bo jak łączysz grupy w logach to czasy między pomiarami robią się za duże....

i takie dłuższe obciążenia - nie muszą być na pełny zakres obrotów, ale np 5ty bieg aby dłużej pracowało

Link to comment
Share on other sites

synchronizacja rozrządu do poprawy grupa 04 Synchro. angle - skacze coś nawet na 1.7, a powinno być 0, a nawet część ustawia -0,6. może już jakieś luzy są w rozrzadzie

log turbo jest jeden i wskazywałoby na nierówne sterowanie - tj przybrudzenie sterowania turbo.

a patrząc na przepływke, to raz turbo pompowało mniej więcej ile trzeba, a raz szło jak szatan - osiągneło max przepływ jaki może zmierzyć przepływka.

możesz nie mieć odcięć przełądowań, bo może w chipie masz podciągnięty wysoko ogranicznik....

poró może kilka logów turbo, i któryś zrób podwójny grupa 03 i 11 razem! ale tylko jeden, bo jak łączysz grupy w logach to czasy między pomiarami robią się za duże....

i takie dłuższe obciążenia - nie muszą być na pełny zakres obrotów, ale np 5ty bieg aby dłużej pracowało

Ok dzięki kolego, zrobię w wolnej chwili te logi, no właśnie jakieś dwa lata temu ten kąt wtrysku lepiej wyglądał może faktycznie się coś rozjechalo, postaram się go przyspieszyć tak do -1 najdalej i zobaczymy wtedy jak to będzie wyglądało, czy brudne sterowanie może powodować te rozjazdy dotyczące przeplywomierza?
Link to comment
Share on other sites

przepływka mierzy ilość przepływającego powietrza. Jak turbo mocniej łąduje, to powietrza przepływa więcej. A jak sie kierownice w turbinie przytną to turbo potrafi dmuchać dużo za dużo.

A akurat te jedne logi gr 11 nic nie wykazały.

a w logu 10 coś widać że turbo dmucha za dużo, a zarejestrowany przepływ jest troche mały.... wtf

a niema będów przełądowania ? nie odcina mocy ? ale tak że nagle sie robi muł straszny

Link to comment
Share on other sites

Notlauf występuje raz na dłuższy czas , akurat przy logowaniu nie udało mi się go sprowokować, muszę chyba odkręcić tą turbine i sprawdzić czy tam nie ma większego syfu

Link to comment
Share on other sites

W autach modzonych wielu tunerów ustawia synchro na -1 czy to cos daje nie wiem ja ustawiam na -0,6 - 0, temp dolotu prawie 50C przy temp zew 10C to troszke duzo latem z tych 174km wiele nie zostanie. Reszta logów wygląda ok, co do przepływki ograniczenie dymienia troszke niskie ale z racji tego ze masz program obstawiam ze jest to celowy zabieg. Wstaw jeszcze 23 stat. EGR rozumiem ze zaslepiony ???

Link to comment
Share on other sites

EGR nie zaślepiony, tylko wężyk odpięty, na dniach będę czyścił turbawe to się zaopatrzę w zaślepki tylko muszę jeszcze odrobić lekcje jakie uszelki i zaślepki dokupić itd. 174 wypluł przy temp zew 22 a więc przy 30 tragedi nie będzię ewentualnie bardziej obfity dym przy max bucie, ale jestem w stanie to zaakceptować, byleby lato było ładne:). Rozważam jeszcze jakąś opcję z fimcem ale mam zwykły zderzak z przodu więc troche lipa. Ogólnie musze wszystko przeanalizować, bo wydaje mi sie, że silnik 1,9 to troche za mało dla mnie, koszty rosną -fimc, zderzak, wymiana kapci na większe bo czasami zrywa trakcje na 3-ce, wymiana na z 3.0 + jeszcze nie wiadomo co wypadnie. Wiedziałem, że tak będzie ....heh ;)

A wracając do sedna, kata nie ruszać?

Edited by piotrekrkk
Link to comment
Share on other sites

Zaczełes troche od d*py strony. Przed programem zaslepiamy/wywalamy EGr i wywalamy kata, po wywaleniu kata moze przeszkadzać smrodek spalin ale cos za coś.

Link to comment
Share on other sites

Wiem, wiem i też łatwo napisac ^_^, trudniej zrobić jesli się ma możliwość grzebania przy aucie tylko od święta. Ogólnie podjadę po wszystkich docelowych zabiegach na hamowanie także zobaczymy co to wszystko warte, oczywiście nie pojadę po to aby sprawdzić czy mam jakies przyrosty tylko po to aby porównać wykresy.

Link to comment
Share on other sites

Niestety samo nic sie nie zrobi, według mojej opinii cyferki nie jadą więc hamowanie drugi raz to wywalenie kasy tylko po to aby pochwalić sie kolegom :)

Link to comment
Share on other sites

Różne są opinie, gdybym chciał się chwalić kolegą to wrzucił bym w edytor mój poszarpany wykres. Równie dobrze zamulenie mojego auta może byc w moim odczuciu subiektywne, ale patrząc na delikatnie poszarpany wykres wierze, że są to odczucia obiektywne bo coś to musi powodować ( włącznie z hamownią).

Edited by piotrekrkk
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...