CORNEK Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 MODEL: E36 1992r, coupe, SILNIK: 2.5 R6 192 KM & 245 Nm NV UKŁAD DOLOTOWY: seria UKŁAD WYDECHOWY: wycięte katalizatory ELEKTRONIKA: seria UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia biegów 5-M ZAWIESZENIE: MTS -60/-40 UKŁAD HAMULCOWY: seria - tarcze przód i tarcze tył BODY-KIT: Dokładka tył ała M pakiet ŚRODEK: zamontowane jasne welury CAR-AUDIO: seria 6 głośników fabrycznych + stary Panasonic bez mp3 INNE: Daten für die Fahrgestellnummer: Modellbezeichnung: 325I Ausführung: Europa Typschlüssel: BF31 E-Code: E36 (2) Karosserie: Coupé Lenkung: links Türen: 2 Motor: M50 - 2,50l (141kW) Antrieb: Heckantrieb Getriebe: manuell Außenfarbe: Sterlingsilber Metallic (244) Innenraum: Anthrazit (0383) Produktionsdatum: 13.06.1992 Werk: Regensburg Code Sonderausstattung Optional Equipment S290A BMW LM Rad Sternspeiche 44 BMW light-alloy wheel star spokes 44 S401A Schiebehebedach elektrisch Lift-up-and-slide-back sunroof, electric S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S510A Leuchtweitenregulierung Headlight aim control S654A DAB-Tuner Radio Bavaria C III L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany S848A Erweiterter Kabelbaum Extended wiring harness S915A Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat Tak wyglądała zaraz po kupnie: Przez ostatnie 6 miesięcy zrobione zostało: 1. Olej Mobil 1 + filtr oleju 2. Swiece zaplonowe NGK 3. Filtr powietrza Mann 4. Fajki na cewki zaplonowe Bosch 5. Uszczelki pod klawiaturą cały zestaw 6. Zamontowany pisany indywidualnie Chip od Bagora z Warszawy 7. Założone tylne M pakietowe lampy 8. Wskoczyła dokładka tylnego zderzaka z ABSu stylizowana na M pak 9. Wymienione przednie lampy i boczne kierunkowskazy (jedna lampa była pęknięta) 10. Pomalowane całe nadwozie na nowo poza zderzakami i dachem (przy okazji usunięte wszystkie ogniska korozji) 11. Zamontowane nowe sportowe amortyzatory i sprężyny MTS 60/40 12. Zamontowane nowe odbojniki itd 13.Wymieniony płyn od wspomagania kierownicy 14. Wymieniony płyn hamulcowy i w sprzęgle 15. Wymieniony olej w skrzyni biegów 16. Wymieniony olej w tylnym moście 17. Oklejone nerki czarną folią w firmie FOLTEK 18. Tuleje pływające L+P Moog 19. Złącze elastyczne wał skrzynia Lemforder 20. Uszczelki pokrywy zaworów Goetze 21. Kompletne drążki kierownicze L+P Lemforder 22. Łączniki stabilizatora przód L+P Lemforder 23. Gumowa rura idąca od kolektora ASO BMW 24. Łożysko z piastą przód Ruville 25. Ustawiona zbieżność 26. Konserwacja kompleksowa całej podłogi, nadkoli wewnętrznych oraz zewnętrznych (ranty błotników) oraz progów wraz z usunięciem jakichkolwiek nalotów korozji i z konserwacją profili zamkniętych 27. Pomalowane zaciski hamulcowe na czerwono 28. Zamontowane zdalne sterowanie centralnego zamka 29. Zamontowane przednie światła przeciwmgielne 30. Dodatkowo ogarnięte kilka innych detali przy skrzyni biegów i wydechu 31. Przyciemnione szyby Przód 30% i Tył 65% w firmie FOLTEK 32. Wymieniona przednia szyba na nową z pasem słonecznym + nowa uszczelka wokół szyby 33. Umyty silnik i skrzynia od spodu 34. Zamontowane boczki skórzane przód i tył 35. Zamontowane Felgi BBS Styling 42 16" A tak wygląda teraz:
mojeA4 Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 I mozna jeździć fajnym autkiem bez spojlerów i laminatów fajnie sie prezentuje, powodzenia
CORNEK Opublikowano 23 Lipca 2015 Autor Opublikowano 23 Lipca 2015 Trochę ciszy były w temacie ale to dlatego, że doszły kolejne prace i to dość obszerne: - Wymieniony silnik na nowy z przebiegiem 150 000 km (przytargany był z niemiec dawca od starszego gościa który bardzo dbał bo na aucie ani grama rdzy a silnik suchy, cichutko chodził, równo i przede wszystkim nie skatowany. Auto sprzedał bo myślał, że się zepsuł silnik a wystarczyło wymienić pompę paliwa która padła :-) ) - Silnik został poskładany na nowych gratach (Olej 5w-50 Syntetyk Mobil 1, filtr oleju, nowe świece zapłonowe NGK, uszczelki pod pokrywą zaworów, uszczelki kolektorów ssącego i wydechowego, zimering przedni i tylny, nowy płyn chłodniczy HEPU, termostat + obudowa termostatu, pompa wody) - Nowe sprzęgło SACHS Wrażenia? Nie sądziłem, że 2.5 jak jest świeże to tak cicho i miło pracuje Jest to trzeci 2.5 którym jeżdżę i widzę różnice również w elastyczności i pracy nowej jednostki. Poprzedni silnik który z niej wyjąłem robił niezłe zamieszanie gdy ktoś próbował sił swoim 325 czy 328 a nawet 330. Ten przyspiesza jeszcze lepiej więc banan w zasadzie cały czas podczas jazdy :-)
wojtek734 Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Jak Ty zrobiłeś z 192KM -> 217KM?
SHITERS Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 (edytowane) Silnik silnikowi nie równy. Dobrze przedstawili to panowie z TopGear, gdy zakupili 3x bmw e30 2.5i cabrio. Każde z nich miało inne osiągi, pomimo identycznej mocy katalogowej Edytowane 4 Października 2015 przez SHITERS
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się