Skocz do zawartości

wojtek734

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wojtek734

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Dobra

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    2.8 V6 30V
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia wojtek734

0

Reputacja

  1. Dzięki za radę, zrobiłem to trochę wcześniej przed Twoją wypowiedzią Wkurzyłem się i wszystko wyrozbierałem, zajęło mi to chyba z 2 godziny. Uszkodzona była gumowa membrana w środku tego białego, objechałem na złom i dostałem całą tą część za 30zł, zamieniłem tylko membranę, wyskładałem i wszystko gra jak należy Dzięki za pomoc, pozdrawiam. Do zamknięcia.
  2. Witam, Ten oto element przepuszcza mi powietrze: Po odczepieniu białego przewodu i zatkaniu go, pompka wyłącza się, gdy przewód jest podpięty, powietrze ucieka gdzieś tam w mechanizmie (w ogóle się nie zamyka/otwiera). Pytania: 1)Co z tym zrobić? 2)Da się to jakoś naprawić czy trzeba kupić cały ten element co na zdjęciu? 3)Jeżeli trzeba kupić, co z wkładką, nowy kluczyk czy jak? 4)Jak to w ogóle wymontować, zdjęcie jest z internetu, ja nie wiem jak tam w ogóle rękę włożyć żeby to jakoś wyciągnąć/odkręcić, najlepiej byłoby wyciąć cały fragment drzwi xdd Pozdrawiam
  3. Wczoraj trasa 240km do Bielska i z powrotem , w tym może 60km ekspresówki w dwie strony, reszta kiepska nawierzchnia - wyszło 13l/100km
  4. ło, szybka odpowiedź. No dobra, ale on nie będzie obracał się w koło bo nie ma tego elementu blaszki i staje w pewnym momencie. patrzyłem na internecie, na te zębatki i mają identycznie "uciętą" tą blaszkę na pewnym odcinku I jeszcze nie jestem pewien czy w ogóle manetka działa, BO silniczek włącza się zaraz po włączeniu zapłonu. Z tego wynikało by że manetka jest ustawiona w pozycji OFF, ale prąd jest cały czas. Możliwe jest coś takiego?
  5. wojtek734

    Wycieraczka tylna

    Witam! Zakupiłem dzisiaj używany mechanizm / silniczek do tylnej wycieraczki avant. Mechanizm działa lecz nie wiem jak zrobić żeby działał poprawnie Potrzebuje eksperta A więc: Tutaj widzimy ogólnie rozebrany mechanizm i główną zębatkę odwróconą "do góry nogami". Z dołu owa zębatka ma blaszkę, która po do ciśnięciu do dolnego mechanizmu uruchamia cały silniczek. (ogarnąłem to po 3 godzinach i 2 piwach ) No i teraz tak, kolejne zdjęcie przedstawia ten właśnie dolny mechanizm pod tą główną zębatką: zaznaczyłem dwa wystające elementy które dotykają tej blaszki w zębatce Czerwonym okręgiem z kolorem niebieskim oznaczyłem blaszkę która i tu ważna część problemu: Robi sobie koło ale nie pełne, zaczyna od początku tej blaszki i kończy wtedy co kończy się blaszka czyli ok. 9/10 okręgu. Wtedy staje no i albo przestawie znowu na początek albo sobie stoi Nie wiem na jakiej zasadzie ma to działać, że ona będzie sobie robiła pełne koło czy może silniczek działa w dwie strony? Jak działa taka wycieraczka? Czemu ona nie wraca czy coś? Na polskim filmiku pt."jak działa mechanizm wycieraczek" widziałem jak owa zębatka kręci się cały czas w kółko a odpowiednie połówki zębatek czy jak to nazwać nadają odpowiedni ruch w dwie strony. U mnie raczej w koło ta zębatka się nie będzie kręciła Proszę o pomoc Pozdrawiam. Mam pewną wskazówkę: (znalazłem takie coś na necie) włączenie tylniej wycieraczki (chociaż na chwilę) powoduje podanie impulsu masy na styk nr 2 silnika wycieraczki (57). Natychmiastowe wyłączenie nie spowoduje, ze silnik się zatrzyma, bo na czas pełnego obrotu dostaje "podtrzymanie" masy przez wewnętrzny styk. Jeśli włącznik przy kierownicy znajduje się już w poz. WYŁ, to silnik po pełnym obrocie zatrzyma się, bo wodzik podtrzymania masy znajdzie się również w poz. WYŁ (to ta przerwa na tarczy). CZYLI jakby to nie mechanizm wycieraczki jest winny tylko manetka która nie daje ponownego impulsu żeby chodziła cały czas tylko jest jakby w pozycji wyłączonej i dlatego wycieraczka się wyłącza?
  6. wojtek734

    S3 by Nelson

    Spoko To w sumie jeszcze fajniej jak da się z s3 zrobić powiedzmy 300KM bez większych modyfikacji (nie biorę pod uwagę turbiny czy wydechu )
  7. wojtek734

    S3 by Nelson

    http://a4-klub.pl/index.php?/topic/270907-etapy-budowy-i-podnoszenia-mocy-w-18t/stąd czerpałem wiedze
  8. wojtek734

    S3 by Nelson

    Ile chcesz zrobić z tego koni? Z tego co czytałem to seryjne korbowody wytrzymują 380-420NM więc ok. 250-260KM. Może się mylę
  9. Hehe ja też ja z 2010 roku ,a ostatnio padły wtryski i wpadły Herculesy jaki masz przebieg "na liczniku"? Ja 270k a w rzeczywistości to nie wiem. Fajna kiera, poluje na taką ;D
  10. Wrzucił byś zdjęcie z tą lotką s4 b5? Jak to się montuje? Dobry silnik
  11. Gratki za silnik Posiadam identyczne zestawienie i w dodatku ten sam rok tylko avant jaka instalacja LPG i z którego roku?
  12. wojtek734

    BMW 325i E36 Coupe

    Jak Ty zrobiłeś z 192KM -> 217KM?
  13. Co proponujecie do 2.8 ACK (193KM) quattro. W zaprzyjaźnionym sklepie mają bosh 74Ah 680A za 250zł. Wystarczy czy trzeba coś mocniejszego? Do tej pory jeżdżę na Varcie 44Ah
×
×
  • Dodaj nową pozycję...