Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BMW 325i E36 Coupe


CORNEK

Rekomendowane odpowiedzi

MODEL: E36 1992r, coupe,

SILNIK: 2.5 R6 192 KM & 245 Nm NV

UKŁAD DOLOTOWY: seria

UKŁAD WYDECHOWY: wycięte katalizatory

ELEKTRONIKA: seria

UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia biegów 5-M

ZAWIESZENIE: MTS -60/-40

UKŁAD HAMULCOWY: seria - tarcze przód i tarcze tył

BODY-KIT: Dokładka tył ała M pakiet

ŚRODEK: zamontowane jasne welury

CAR-AUDIO: seria 6 głośników fabrycznych + stary Panasonic bez mp3

INNE:


Daten für die Fahrgestellnummer:

Modellbezeichnung: 325I

Ausführung: Europa

Typschlüssel: BF31

E-Code: E36 (2)

Karosserie: Coupé

Lenkung: links

Türen: 2

Motor: M50 - 2,50l (141kW)

Antrieb: Heckantrieb

Getriebe: manuell

Außenfarbe: Sterlingsilber Metallic (244)

Innenraum: Anthrazit (0383)

Produktionsdatum: 13.06.1992

Werk: Regensburg


Code Sonderausstattung Optional Equipment

S290A

BMW LM Rad Sternspeiche 44 BMW light-alloy wheel star spokes 44

S401A

Schiebehebedach elektrisch Lift-up-and-slide-back sunroof, electric

S428A

Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S510A

Leuchtweitenregulierung Headlight aim control

S654A

DAB-Tuner Radio Bavaria C III

L801A

Länderausführung Deutschland National Version Germany

S848A

Erweiterter Kabelbaum Extended wiring harness

S915A

Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat


Tak wyglądała zaraz po kupnie:


pAIK8K4.jpg


BiqBChW.jpg


Przez ostatnie 6 miesięcy zrobione zostało:


1. Olej Mobil 1 + filtr oleju

2. Swiece zaplonowe NGK

3. Filtr powietrza Mann

4. Fajki na cewki zaplonowe Bosch

5. Uszczelki pod klawiaturą cały zestaw

6. Zamontowany pisany indywidualnie Chip od Bagora z Warszawy

7. Założone tylne M pakietowe lampy

8. Wskoczyła dokładka tylnego zderzaka z ABSu stylizowana na M pak

9. Wymienione przednie lampy i boczne kierunkowskazy (jedna lampa była pęknięta)

10. Pomalowane całe nadwozie na nowo poza zderzakami i dachem (przy okazji usunięte wszystkie ogniska korozji)

11. Zamontowane nowe sportowe amortyzatory i sprężyny MTS 60/40

12. Zamontowane nowe odbojniki itd

13.Wymieniony płyn od wspomagania kierownicy

14. Wymieniony płyn hamulcowy i w sprzęgle

15. Wymieniony olej w skrzyni biegów

16. Wymieniony olej w tylnym moście

17. Oklejone nerki czarną folią w firmie FOLTEK

18. Tuleje pływające L+P Moog

19. Złącze elastyczne wał skrzynia Lemforder

20. Uszczelki pokrywy zaworów Goetze

21. Kompletne drążki kierownicze L+P Lemforder

22. Łączniki stabilizatora przód L+P Lemforder

23. Gumowa rura idąca od kolektora ASO BMW

24. Łożysko z piastą przód Ruville

25. Ustawiona zbieżność

26. Konserwacja kompleksowa całej podłogi, nadkoli wewnętrznych oraz zewnętrznych (ranty błotników) oraz progów wraz z usunięciem jakichkolwiek nalotów korozji i z konserwacją profili zamkniętych

27. Pomalowane zaciski hamulcowe na czerwono

28. Zamontowane zdalne sterowanie centralnego zamka

29. Zamontowane przednie światła przeciwmgielne

30. Dodatkowo ogarnięte kilka innych detali przy skrzyni biegów i wydechu

31. Przyciemnione szyby Przód 30% i Tył 65% w firmie FOLTEK

32. Wymieniona przednia szyba na nową z pasem słonecznym + nowa uszczelka wokół szyby

33. Umyty silnik i skrzynia od spodu

34. Zamontowane boczki skórzane przód i tył

35. Zamontowane Felgi BBS Styling 42 16"


DYH2QTV.jpg


46slOlL.jpg



A tak wygląda teraz:



2j6ajfA.jpg


Z8skKkY.jpg


RamPXvV.jpg


CU18llY.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I mozna jeździć fajnym autkiem bez spojlerów i laminatów :) fajnie sie prezentuje, powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę ciszy były w temacie ale to dlatego, że doszły kolejne prace i to dość obszerne:


- Wymieniony silnik na nowy z przebiegiem 150 000 km (przytargany był z niemiec dawca od starszego gościa który bardzo dbał bo na aucie ani grama rdzy a silnik suchy, cichutko chodził, równo i przede wszystkim nie skatowany. Auto sprzedał bo myślał, że się zepsuł silnik a wystarczyło wymienić pompę paliwa która padła :-) )


- Silnik został poskładany na nowych gratach (Olej 5w-50 Syntetyk Mobil 1, filtr oleju, nowe świece zapłonowe NGK, uszczelki pod pokrywą zaworów, uszczelki kolektorów ssącego i wydechowego, zimering przedni i tylny, nowy płyn chłodniczy HEPU, termostat + obudowa termostatu, pompa wody)


- Nowe sprzęgło SACHS



Wrażenia? Nie sądziłem, że 2.5 jak jest świeże to tak cicho i miło pracuje :) Jest to trzeci 2.5 którym jeżdżę i widzę różnice również w elastyczności i pracy nowej jednostki. Poprzedni silnik który z niej wyjąłem robił niezłe zamieszanie gdy ktoś próbował sił swoim 325 czy 328 a nawet 330.

Ten przyspiesza jeszcze lepiej więc banan w zasadzie cały czas podczas jazdy :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik silnikowi nie równy. Dobrze przedstawili to panowie z TopGear, gdy zakupili 3x bmw e30 2.5i cabrio. Każde z nich miało inne osiągi, pomimo identycznej mocy katalogowej :banan:

Edytowane przez SHITERS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...