Jump to content
IGNORED

BMW 325i E36 Coupe


CORNEK

Recommended Posts

MODEL: E36 1992r, coupe,

SILNIK: 2.5 R6 192 KM & 245 Nm NV

UKŁAD DOLOTOWY: seria

UKŁAD WYDECHOWY: wycięte katalizatory

ELEKTRONIKA: seria

UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia biegów 5-M

ZAWIESZENIE: MTS -60/-40

UKŁAD HAMULCOWY: seria - tarcze przód i tarcze tył

BODY-KIT: Dokładka tył ała M pakiet

ŚRODEK: zamontowane jasne welury

CAR-AUDIO: seria 6 głośników fabrycznych + stary Panasonic bez mp3

INNE:


Daten für die Fahrgestellnummer:

Modellbezeichnung: 325I

Ausführung: Europa

Typschlüssel: BF31

E-Code: E36 (2)

Karosserie: Coupé

Lenkung: links

Türen: 2

Motor: M50 - 2,50l (141kW)

Antrieb: Heckantrieb

Getriebe: manuell

Außenfarbe: Sterlingsilber Metallic (244)

Innenraum: Anthrazit (0383)

Produktionsdatum: 13.06.1992

Werk: Regensburg


Code Sonderausstattung Optional Equipment

S290A

BMW LM Rad Sternspeiche 44 BMW light-alloy wheel star spokes 44

S401A

Schiebehebedach elektrisch Lift-up-and-slide-back sunroof, electric

S428A

Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S510A

Leuchtweitenregulierung Headlight aim control

S654A

DAB-Tuner Radio Bavaria C III

L801A

Länderausführung Deutschland National Version Germany

S848A

Erweiterter Kabelbaum Extended wiring harness

S915A

Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat


Tak wyglądała zaraz po kupnie:


pAIK8K4.jpg


BiqBChW.jpg


Przez ostatnie 6 miesięcy zrobione zostało:


1. Olej Mobil 1 + filtr oleju

2. Swiece zaplonowe NGK

3. Filtr powietrza Mann

4. Fajki na cewki zaplonowe Bosch

5. Uszczelki pod klawiaturą cały zestaw

6. Zamontowany pisany indywidualnie Chip od Bagora z Warszawy

7. Założone tylne M pakietowe lampy

8. Wskoczyła dokładka tylnego zderzaka z ABSu stylizowana na M pak

9. Wymienione przednie lampy i boczne kierunkowskazy (jedna lampa była pęknięta)

10. Pomalowane całe nadwozie na nowo poza zderzakami i dachem (przy okazji usunięte wszystkie ogniska korozji)

11. Zamontowane nowe sportowe amortyzatory i sprężyny MTS 60/40

12. Zamontowane nowe odbojniki itd

13.Wymieniony płyn od wspomagania kierownicy

14. Wymieniony płyn hamulcowy i w sprzęgle

15. Wymieniony olej w skrzyni biegów

16. Wymieniony olej w tylnym moście

17. Oklejone nerki czarną folią w firmie FOLTEK

18. Tuleje pływające L+P Moog

19. Złącze elastyczne wał skrzynia Lemforder

20. Uszczelki pokrywy zaworów Goetze

21. Kompletne drążki kierownicze L+P Lemforder

22. Łączniki stabilizatora przód L+P Lemforder

23. Gumowa rura idąca od kolektora ASO BMW

24. Łożysko z piastą przód Ruville

25. Ustawiona zbieżność

26. Konserwacja kompleksowa całej podłogi, nadkoli wewnętrznych oraz zewnętrznych (ranty błotników) oraz progów wraz z usunięciem jakichkolwiek nalotów korozji i z konserwacją profili zamkniętych

27. Pomalowane zaciski hamulcowe na czerwono

28. Zamontowane zdalne sterowanie centralnego zamka

29. Zamontowane przednie światła przeciwmgielne

30. Dodatkowo ogarnięte kilka innych detali przy skrzyni biegów i wydechu

31. Przyciemnione szyby Przód 30% i Tył 65% w firmie FOLTEK

32. Wymieniona przednia szyba na nową z pasem słonecznym + nowa uszczelka wokół szyby

33. Umyty silnik i skrzynia od spodu

34. Zamontowane boczki skórzane przód i tył

35. Zamontowane Felgi BBS Styling 42 16"


DYH2QTV.jpg


46slOlL.jpg



A tak wygląda teraz:



2j6ajfA.jpg


Z8skKkY.jpg


RamPXvV.jpg


CU18llY.jpg

Link to comment
Share on other sites

Fajne coupe.

Link to comment
Share on other sites

I mozna jeździć fajnym autkiem bez spojlerów i laminatów :) fajnie sie prezentuje, powodzenia

Link to comment
Share on other sites

Trochę ciszy były w temacie ale to dlatego, że doszły kolejne prace i to dość obszerne:


- Wymieniony silnik na nowy z przebiegiem 150 000 km (przytargany był z niemiec dawca od starszego gościa który bardzo dbał bo na aucie ani grama rdzy a silnik suchy, cichutko chodził, równo i przede wszystkim nie skatowany. Auto sprzedał bo myślał, że się zepsuł silnik a wystarczyło wymienić pompę paliwa która padła :-) )


- Silnik został poskładany na nowych gratach (Olej 5w-50 Syntetyk Mobil 1, filtr oleju, nowe świece zapłonowe NGK, uszczelki pod pokrywą zaworów, uszczelki kolektorów ssącego i wydechowego, zimering przedni i tylny, nowy płyn chłodniczy HEPU, termostat + obudowa termostatu, pompa wody)


- Nowe sprzęgło SACHS



Wrażenia? Nie sądziłem, że 2.5 jak jest świeże to tak cicho i miło pracuje :) Jest to trzeci 2.5 którym jeżdżę i widzę różnice również w elastyczności i pracy nowej jednostki. Poprzedni silnik który z niej wyjąłem robił niezłe zamieszanie gdy ktoś próbował sił swoim 325 czy 328 a nawet 330.

Ten przyspiesza jeszcze lepiej więc banan w zasadzie cały czas podczas jazdy :-)

Link to comment
Share on other sites

Silnik silnikowi nie równy. Dobrze przedstawili to panowie z TopGear, gdy zakupili 3x bmw e30 2.5i cabrio. Każde z nich miało inne osiągi, pomimo identycznej mocy katalogowej :banan:

Edited by SHITERS
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...