Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jedna strona niżej siedzi-problem.


bialy986

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem.

Mam problem i nie małą rozkminke co jest powodem ze prawy przód niżej siedzi w porównaniu do lewego.Efektem tego najprawdopodobniej było uszkodzenie błotnika jak przychaczylem o koło przy skręcaniu.

94798e2c3c65dc721068d3a65d8fe956.jpg

Błotnik został wymieniony i wczoraj wjeżdżając znowu otarło i go podgielo.

Zawsze myślałem ze mam 1BE, ale przeglądając papiery od auta znalazłem książeczkę że było zmieniane na Eibach Federn.Różnica jest taka:

lewa strona 63cm a prawa 62,5cm. mierząc od ziemi do nadkola.

Jaki powód jest tego?Czy to wina sprężyn,amora,wahacza?

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te 0,5 cm to nie jest jakoś strasznie dużo. Sprawdź dokładnie stan sprężyn, jak wszystko z nimi ok to mogą być amorki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te 0,5 cm to nie jest jakoś strasznie dużo. Sprawdź dokładnie stan sprężyn, jak wszystko z nimi ok to mogą być amorki.

Tak,to nie jest dużo,ale na skreconych kołach w prawo wjeżdżając wyżej ociera.Uszkodzilem oponę i błotnik,co widać na zdjęciu.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tym bardziej to jest dziwne bo są ludzie którzy jeżdżą na większym obniżeniu i nic nie obciera. Poza tym masz felgi 16" z dużym ET to jeszcze mniejsze prawdopodobieństwo. Sprawdź te sprężyny i jak są dobre to obstawiam że amorek się skończył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tym bardziej to jest dziwne bo są ludzie którzy jeżdżą na większym obniżeniu i nic nie obciera. Poza tym masz felgi 16" z dużym ET to jeszcze mniejsze prawdopodobieństwo. Sprawdź te sprężyny i jak są dobre to obstawiam że amorek się skończył.

Wiem kolego że są lepsze gleby porobione.

Bylem dziś na stacji kontroli.Amorki: 71% przód lewy i 72% prawy.

Tył 67% lewy i 64% prawy.Amorki suche,sprężyny całe nie popękane.

Diagnostyka powiedział że winą może być wypracowana sprężyna lub odboje i poduszki amora,które są zniszczone.Ma racje?

Numery sprężyn Eibach KBA 90492 a amorki chyba fabryczne 8d0413031 AE.

Żeby się nie pakować w dodatkowe koszta to faktycznie mogą to być odboje i poduszki?

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

No i tym bardziej to jest dziwne bo są ludzie którzy jeżdżą na większym obniżeniu i nic nie obciera. Poza tym masz felgi 16" z dużym ET to jeszcze mniejsze prawdopodobieństwo. Sprawdź te sprężyny i jak są dobre to obstawiam że amorek się skończył.

Wiem kolego że są lepsze gleby porobione.

Bylem dziś na stacji kontroli.Amorki: 71% przód lewy i 72% prawy.

Tył 67% lewy i 64% prawy.Amorki suche,sprężyny całe nie popękane.

Diagnostyka powiedział że winą może być wypracowana sprężyna lub odboje i poduszki amora,które są zniszczone.Ma racje?

Numery sprężyn Eibach KBA 90492 a amorki chyba fabryczne 8d0413031 AE.

Żeby się nie pakować w dodatkowe koszta to faktycznie mogą to być odboje i poduszki?

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Dzwoniłem do Eibacha w sprawie sprężyn.Niestety tego modelu juz nie ma.Gość po danych z nacisku na oś twierdzi że do mnie wchodzi zestaw F1531001,który obniża o -30mm względem serii.

Gdybym je musiał wymienić,to mam nadzieje że nie będzie różnicy w wyglądzie między tyłem a przodem :-/

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci z tyłu pokazuje na tym pseudoteście 64% to pewnie tam amorki już od dawna nie żyją. Ja w pierwszej kolejności wymieniłbym amorki, a potem sam ocenisz ale jestem pewien że nic więcej nie będziesz musiał robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dziś u kolejnego mechanika,oglądał sprężyny i wszystkie ok.Kurde załamać się idzie.Gdybym się zdecydował jednak wymieniać te sprężyny,to mogę tylko przód zrobić te -30mm,a tył zostawić na tym co jest?A może używki z tym samym oznaczeniem?

Jeszcze jedno mi przyszło do glowy-moze to wina błotnika?Lewy może został lekko podklepany żeby nie tarło?

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już musisz sprawdzić sam, nikt po zdjęciach nie stwierdzi czy masz przyklepane czy nie.

Zastanawia mnie jedno, skoro dopiero założyłeś ten błotnik to skąd po takim uszkodzeniu tyle rdzy? Przygiąłeś go teraz czy miesiące temu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuciłem zdjęcie jak wyglądał na starym błotniku.Teraz jest nowy założony i juz od spodu odgiety od opony.

d1c16b16fa817f70356df6cd6c91c915.jpg to już nowy błotnik.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też podgina się od wewnątrz na 18, jak jest nisko to to nic dziwnego, u mnie w dodatku były opony z B6 o wyższym profilu niż powinny być. Podegnij ostrożnie te ranty do środka bo bez wymiany zawiechy nic nie zrobisz.

Edytowane przez Fenrir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak chyba zrobię.Jutro popatrzę,bo od spodu to chyba nadkole jakieś tam jest.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...