bialy986

Pasjonat
  • Zawartość

    1092
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O bialy986

  • Urodziny 20.03.1982

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Marcin
  • Lokalizacja
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    1997
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB
  1. :-)) Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  2. Dziś 15:15 ul.Głębocka vis a vis Biedronki przy biurze nowego osiedla,zaparkowana ciemna B7 avant na WJ*****.Pozdrawiam. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  3. Pozdrawiam,tu zawsze zakorkowane po południu :-) Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  4. https://r.tapatalk.com/shareLink?url=https%253A%252F%252Fa4-klub%252Epl%252Findex%252Ephp%253F%252Fforum%252F155-Fora%252Bsponsorowane%252B-%252BSprzeda%2525C5%2525BC&share_sfid=155&share_fid=41415&share_type=sf Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  5. Masz na myśli od strony zaworka?Wpial się w przewód odlaczajac go od serwa.Dodam że robił to na zgaszonym silniku i pedal był twardy już. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  6. Byłem dziś u mechanika na sprawdzeniu.Podpial zegar pod serwo,napompowal 0,5 bara i po chwili zaczęło schodzić do zera.Później to samo zrobił podpinajac pod zawór i też schodzilo po jakimś czasie.Konkretnej diagnozy nie postawil-czy to serwo czy zawór. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  7. Ok,czyli jest do ogarnięcia samemu.Dzięki za pomocne info. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  8. Całą dzwignie odkrecilem,ale linek nie udało mi się odpiąć.Na końcach są kuliste i zabezpieczone żeby nie spadły z prowadnic.Obawiam się że jak ten nit rozwierce to już go z powrotem nie wsadze. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  9. Pod tym nitem widać tą sprężyne,lata luźno.Tylko żeby się do niej dostać to chyba trzeba to zabezpieczenie zerwać.Czy się mylę? A jak odczepic linki,bo z tym miałem problem.Zakończone są kulkami i nie potrafiłem ich wypiąć. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  10. Witam. Hamulec ręczny przestał mi zazębiać.Rozebralem cały tunel środkowy,dostałem się do dźwigni hamulca ręcznego i teraz pytanie-czy te nity można jakoś rozebrać?Myślałem żeby go rozwiercic by można było się dostać do tej sprężyny co naciaga zapadke.Czy lepiej szukać gotowej dźwigni i przełożyć ją? Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  11. Gratulacje Kolego,że udało się zrobić tyle rzeczy,a nie zostałeś odprawiony z powiedzenie że auto nadaje się na złom. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  12. Tak,obniżające -20mm i jest twardsze od 1ba. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  13. Panowie,autko mam już kilka lat,porostu nawarstwilo się kilka rzeczy do zrobienia bo nie chciałem jeździć po innych mechanikach,znając umiejętności i wiedzę Karola.Byłem u niego już na kilku akcjach serwisowych i zawsze ludzko podchodził. Wiedząc że został ojcem i był niedostępny,też byłem wyrozumiały i nie meczylem go telefonami.Też mam kawałek drogi do Raszyna,więc nie będę jechał na głupią wymianę żarówki tylko na zrobienie kilku rzeczy "przy okazji". Tym bardziej że nas klubowiczów,forumowiczów powinno coś łączyć a jak widać P.Karol zauważył mój wpis odnośnie tej sytuacji. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  14. Kolego już powstał podobny temat https://a4-klub.pl/index.php?/topic/400670-Twardy-pedał-hamulca. Wesz82 opisał co należy zrobić. Od siebie dodam że jeden mechanik mówił że to normalne,ale osobiście nie chce mi się w to wierzyć. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  15. Kolego Patryk,czytasz cały temat czy tylko pierwszy post?Kolega takktakk napisał przecież że już po problemie-winny zły montaż tarcz i klocków ;-) Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka