Koziszmin 0 Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Witam,posiadam Audi 1.9 TDI wersja 110 PS.Poprzedni właściciel ściągnął auto z niemiec.Przejechal nim 10 tys km po czym wymienił (po 30 tys. nie wymieniania oleju,który był wymieniany wcześniej w Niemczech) olej na mineralny Mobil Super M 15W-40. Kupiłem to auto i zastanawiam się czy ten olej jest dobrym rozwiązaniem dla tego auta chodzi o mineralke i mobil.Auto jeździ zaledwie kilkaset kilometrów na tym oleju ponieważ poprzedni właściciel tego auta wymienił filtr oleju i olej przed sprzedażą. Z GÓRY DZIĘKUJE ZA POMOC. Pozdrawiam ROBERT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Witam,posiadam Audi 1.9 TDI wersja 110 PS.Poprzedni właściciel ściągnął auto z niemiec.Przejechal nim 10 tys km po czym wymienił (po 30 tys. nie wymieniania oleju,który był wymieniany wcześniej w Niemczech) olej na mineralny Mobil Super M 15W-40. Kupiłem to auto i zastanawiam się czy ten olej jest dobrym rozwiązaniem dla tego auta chodzi o mineralke i mobil.Auto jeździ zaledwie kilkaset kilometrów na tym oleju ponieważ poprzedni właściciel tego auta wymienił filtr oleju i olej przed sprzedażą. Z GÓRY DZIĘKUJE ZA POMOC. Pozdrawiam ROBERT min półsyntetyk 10W/40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koziszmin 0 Opublikowano 21 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 zapomniałem dodać,że auto ma w tej chwili 154 tys km przejechane i ma 9 lat rocznik 99' CZY MOGE WRÓCIĆ Z MINERALNEGO NA PÓŁ SYNTETYK Np. PO PRZEJECHANIU NA TYM MINERALE 10 TYS. ? JAK WOGOLE SIE SPRAWUJA MINERALA W AVG 99' ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 tu masz coś ciekawego http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t30202.0.html;highlight=mineralny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 mineralny w AVG Zmień na Shel półsyntetyk - nic nie powinno puścić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq 2 Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Tylko półsyntetyk. A co do producenta to już są różne wersje, poczytaj tutaj -> http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t15435.0.html;highlight=jaki+olej+do+diesla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piterex 0 Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Minerał dla TDI to koszmar (i nie ważny przebieg)...! Minimum półsyntetyk , a najlepiej full syntetyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Wymieniaj na polsyntetyk bez 2 zdan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES 0 Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Ja też w momencie zakupu auta miałem zalany olej mineralny. Zmieniłem najpierw na półsyntetyk pojeżdziłem 10 tysięcy i znów zmieniłem na półsyntetyk. Po kolejnych 10 tysięcy przed wymianą zastosowałem Motul Engine Clean , zalałem full syntetykiem Motula i wszystko jest OK. Oleju ubywa w normie czyli na 10 tysięcy muszę dolać 1 litr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi