Winston 0 Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Witam mam problem z Audi a4 b5 silnik 1.8 ADRZaczeło sie od nie równej pracy silnika oraz , podczas jazdy chiałem wyprzedzic inne auto to przy dodaniu gazu i trzymania obrotów do 6 tys i odpuszczeniu nogi z gazu silnik czasem sam jeszcze sie nakrecał a potem długo spadały obroty . Wiec wyjełem przepustnice przeczysciłem ja i zamontowałem spowrotem z nowa uszczelka , po odpaleniu było jeszcze gorzej , silnik wogule nie równo pracuje przy dodaniu gazu strzela z rury , a jeszcze mam teraz wyciek z zbiornika z górnej czesci zbiornika przy pompie ... Prosze o pomoc z góry dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robitl 2 Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Wiec wyjełem przepustnice przeczysciłem ja i zamontowałem spowrotem z nowa uszczelka , po odpaleniu było jeszcze gorzej , silnik wogule nie równo pracuje przy dodaniu gazu strzela z rury , a jeszcze mam teraz wyciek z zbiornika z górnej czesci zbiornika przy pompie ... a zrobiłeś adaptacje vagiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Winston 0 Opublikowano 16 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 (edytowane) Dzisiaj bd własnie robił , bo nie mam vaga oraz kabla i znajomy przyjedzie z vag-iem , a jezeli po adaptacji bd to samo .. ?? a jerzeli zle coś podłaczyłem ,, Wykonałem adaptacje vagiem problem spadania obrotów juz nie ma lecz sa teraz delikatne prawdopodobnie swiece , na poczatek sprawde cisnienie na tłokach a potem wymiana swiec Pozdrawiam Edytowane 16 Maja 2015 przez Winston Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joziek79 0 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 (edytowane) Jeśli nie masz Vag-a to adaptacje można dokonać bez niego... Ponoć to nie to samo ale doraźnie możesz robić dopóki pod kompa nie podłączysz. Błędów żadnych nie było? A to znalezione żebyś nie szukał "Falujace obroty to brudna przepustnica. Odkrec 4 sruby na imbus 6 wyjmij ja i dokladnie wymyj w srodku benzyna ekstrakcyjna. Jak zalozysz najlepiej zaadaptuj vagiem, badz wylacz wszelkie zbedne odbiorniki pradu, przekrec na zaplon, ale nie odpalaj. przepustnica powinna piszczec przez jakis czas(ok.1min) po czym uslyszysz klikniecie, wtedy odpal. Warunek powodznia sposbem 2 to temp. silnika min. 80 stopni, napiecie aku powyzej 12v i zamknieta przepustnica, czyli noga nie na gazie. Chyba to wszystko. " Edytowane 25 Czerwca 2015 przez Joziek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel212333 1 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 U kolegi to samo było czyszczenie nic nie pomogło dopiero wymiana i jak Nowy był Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się